1,392 posts, 70 pages, 475,100 views
Replying to Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen:
dj upi, 12.3.2010 12:27:
---
wiwi, 12.3.2010 12:20:
Onko näin? Mä muistan lukeneeni vaan tutkimuksesta, että matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä. Vaikea kuvitella, että äänen korkeudella ja koulutustasolla todellisuudessa olisi yhteyttä.
---
Joo, pitikin toi tohon vielä lisätä. Eiköhän enemmänki vaik se sosioekonominen tausta usein korreloi sen koulutuksen määrän kanssa. Mut joo. Muistaks mikä oli syynä sit siihen et tällaisia uskomuksia (ehkä implisiittisiä sellaisia) ihmisillä on? Olis kiva tietää mitä mun aivoissa tapahtuu :D
juu-zo, 12.3.2010 12:34:
---
wiwi, 12.3.2010 12:20:
---
dj upi, 12.3.2010 11:43:
mitä matalampi ääni naisella on, sitä koulutetumpi se todennäköisesti on.
---
matalaäänisiä naisia helposti pidetään älykkäämpinä ja uskottavampina kuin kimeä-äänisiä
---
Eikös tässä se yhteys juurikin ole... Jos matalaääniset naiset ovat ovat älykkäämpiä ja uskottavampia on hyvin todennäköistä, että he myös kouluttautuvat enemmän.
Aziz Combat Fighter, 12.3.2010 10:58:
Siin on varmaan se, että kun itse yrittää humalassa vaihtaa ns. vapaan silmään, niin selvinpäin porukassa olevan henkilön sadan prosentin henkinen läsnäolo on todella painostava asia. Porukassa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän alkoholeissaan jännitys laskee. Jos porukassa on yksi tai useampi selvä henkilö, ihmiset vertaavat omia juttujaan ja käytöstään näihin, joten väkisinkin selvinpäin ryyppyremmissä notkuva ihminen ns. latistaa tunnelmaa - ihan yrittämättään :P Näin niinkuin sekunnin ja viiden pennin filosofoinnin perusteella.
$, 24.6.2009 15:05:
Elikäs; jos määräilyn tai pirttihirmun piirteitä on ilmassa, niin kiitos ei.
$, 24.6.2009 14:14:
Yhteenveto: Fasismi asian kuin asian suhteen.
Aziz Combat Fighter, 12.3.2010 10:58:
Siin on varmaan se, että kun itse yrittää humalassa vaihtaa ns. vapaan silmään, niin selvinpäin porukassa olevan henkilön sadan prosentin henkinen läsnäolo on todella painostava asia. Porukassa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän alkoholeissaan jännitys laskee. Jos porukassa on yksi tai useampi selvä henkilö, ihmiset vertaavat omia juttujaan ja käytöstään näihin, joten väkisinkin selvinpäin ryyppyremmissä notkuva ihminen ns. latistaa tunnelmaa - ihan yrittämättään :P Näin niinkuin sekunnin ja viiden pennin filosofoinnin perusteella.
SuperPanthour, 5.7.2010 00:44:
Semmoset tolvanat joiden ainoa puhe aihe on: mitä on tapahtunut, mitä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan
kinderi, 5.7.2010 09:37:
---
SuperPanthour, 5.7.2010 00:44:
Semmoset tolvanat joiden ainoa puhe aihe on: mitä on tapahtunut, mitä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan
---
Tota..mistä sitten saa puhua?