Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,426 views

Wolverine

#1081 • • Wolverine
tupakoiva nainen = *eiei*

ja jos kysyt "näytänkö lihavalta" enkä jaksa kommentoida asiaa niin luultavasti näytät siltä ja voisit harkita salilla käymistä. Josset jaksa käydä salilla ja syöt jätskii/karkkii/sipsei niin älä ihmettele jos lihot. Äläkä valita mulle et oot lihava nyyhnyyhkyynel vaan tee asialle jotain, itsestään huolta pitävä nainen = *sydän*

nykyisestä ei oo onneks löytyny suurempia virheitä (ainakaan vielä 1½v aikana)
John

#1082 • • John Lauma
- Heikko itseluottamus
- Tiukkapipoisuus ja negistely
- Avuttomuus (tosin joissakin asioissa se on vaan söpöä)
- Huono henkilökohtainen hygienia
- Huonot käytöstavat
- Sivistymättömyys
- Huono maku (kitsch...)
- Epäsiisteys

--
Fancy some cheese, Gromit?

epicuros

#1083 • • Edited epicuros

Skenemursu, 17.11.2007 10:42:
---
Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
---

---
pakko kysyä... onko tää useinkin toiminut näin?? ja onko tämä yleistä nykyään, voiko todellakin jättää jo ne ylimääräiset höpinät maailman tilasta ja kotieläimistä pois ja hypätä suoraan asiaan? Kyllä tässä maailmassa saattaa sittenkin olla vielä tulevaisuutta.. kiitos tästä! Tää vois mennä myös tonne päivän :) osioon..

Siinä paljon tarvitse höpistä jos molemmat pystyvät lähes telepaattisesti viestittämään toisillensa samaa himon tunnetta, sekä tarvetta tuntea tämä puoleensavetävä ihminen ihollansa. Tunne on itsevarmaa ja molemminpuolista, eikä mitään epäilystä mistä on kyse.

No words needed ;)

Ja nämä tapaukset missä sanotaan selkeästi "millä mielellä on liikenteessä" ovat olleet ihan yleistä menoa ainakin stadi-turku akselilla jo.. kauan. Vaatii vain sitä oikeanlaista kemiaa toimiakseen.

--
Valid criticism does you a favor.

anniharha

#1085 • • anniharha

Skenemursu, 17.11.2007 10:42:
---
Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E
---

---
pakko kysyä... onko tää useinkin toiminut näin?? ja onko tämä yleistä nykyään, voiko todellakin jättää jo ne ylimääräiset höpinät maailman tilasta ja kotieläimistä pois ja hypätä suoraan asiaan? Kyllä tässä maailmassa saattaa sittenkin olla vielä tulevaisuutta.. kiitos tästä! Tää vois mennä myös tonne päivän :) osioon..

*nauru*

Jos meillä on tilanne, joka menee jotakuinkin tällä kaavalla:

henkilö x tulee kyselemään lemmikkieläimistä ja maailmanparantamisesta ja katse tisseissä puhuuu kauniista silmistä, kehuu ja heittää pelurilaineja tai harrastaa muuta vastaavaa toimintaa. tässäkohtaa voi toki pohtia, onko henkilö x:n päämääränä tutustua mielenkiintoiselta vaikuttavaan ihmiseen vai saada pesää. yleensä vastaavissa tapauksissa se on ollut jälkimmäinen vaihtoehto.

, niin mua ei yleensä kiinnosta kuunnella sitä yksinpuhelua. Jos taas vastaan lemmikkikysymykseen ja alan tilittämään kämppiksen koiran korvatulehduksesta, niin keskimääräinen reaktio henkilöltä x on ohittaa aihe ja siirtyä kehumaan niitä mukakauniita ruumiinosia tai vaihtaa seuraa. Kyllä sen huomaa, mitä henkilö x oikeasti on vailla. Teeskentely on turn off ja säälistä en anna, en edes harkitse vaikka tarjous olis kuinka hyvä tahansa.
Lässynlässynblaablaablaata käytettäessä todennäköisyys on 0%. Suoraan pyytäminen sentään vaatii pokkaa, sisältää huumoria ja tulee suoraan, eh, sydämestä tai jostain muusta ruumiinosasta, ei kierrä kaunistelukanavien kautta. Se ei todellakaan ole mitenkään takuuvarmaa silti, mut kieltäytyminenkin on kuitenkin hauskempaa, jos molempia osapuolia naurattaa tilanne.

Olen yksilö enkä edusta kaikkien naisten mielipidettä asiasta. Kun sä seuraavan kerran olet pokailemassa, kysy kohteeltasi suoraan, että tahtooko hän kuulla kohteliaisuuksia vai mennäänkö suoraan asiaan, ja raportoi tulos meille *piis*

--
and though my words could save the world they never come out right

GrimsouL

#1086 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Freja,
Ootko kokeillu samaa sukupuolta jos kerran kaikki naiset ovat hirveitä valittajia?

Skenemursu, 17.11.2007 10:38:
öö nyt meni vähän metsään sulla... tosta yllä olevasta listasta voisin poimia tähän alle ne naiselliset piirteet mitä ilman nainen ei ole nainen joten jos ne tuntuu pahoilta sun pitänee seurustella vaan karvasemman sukupuolen kanssa:

Hehheh kaipa se on kohta kokeiltava *uros* !

Meinasin siis noissa listan kohdan tapauksissa ääripäätä. Naiset ei aluksi valita juuri mistään mutta sitten kun on seurustellut tarpeeksi kauan niin se alkaa, ja tässä kohtaa kaikki naiset osoittavat sormella ja sanovat yhteen ääneen "ja sussahan ei ole vikaa, vai?" tai että "ei me valitettais jos ei olis mitään valitettavaa". Silti naiset on vaan niin ihania ja rakastettavia ja ehkä vähän yleistin... *joo*
GrimsouL

#1088 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

anniharha, 17.11.2007 15:13:
Jos meillä on tilanne, joka menee jotakuinkin tällä kaavalla:

henkilö x tulee kyselemään lemmikkieläimistä ja maailmanparantamisesta ja katse tisseissä puhuuu kauniista silmistä, kehuu ja heittää pelurilaineja tai harrastaa muuta vastaavaa toimintaa. tässäkohtaa voi toki pohtia, onko henkilö x:n päämääränä tutustua mielenkiintoiselta vaikuttavaan ihmiseen vai saada pesää. yleensä vastaavissa tapauksissa se on ollut jälkimmäinen vaihtoehto.

Mutta voitko olla varma ettei häntä kiinnosta puhua näistä asioista. Se nyt on vaan luonnollista että silmiin katsominen on välillä vaikeata jos siinä alempana on jotain muuta katsottavaa. Ja eikös se ole kohteliasta kehua toisen ulkonäköä (tosin kohtuudella).

Tai sitte kyseinen henkilö haluaa sekä keskustella että pesää, eikös se ole vaihtoehto?
Skenemursu

#1089 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
ennen kaikkea MUSTASUKKAISUUS... eikös mustasukkaisuus ole sellanen juttu joka tuli kokea teinivuosina ja jättää sitten taakseen... ja tästä nyt hieman ylistystä Suomalaisille naisille, joilla asiassa on joku tolkku ja logiikka, mutta varsinkin Thaimaalaiset siskonne ovat mustasukkaisia jo tunnin yhdessäolonjälkeen *igor*
anniharha

#1090 • • anniharha

migizz, 17.11.2007 17:34:
Mutta voitko olla varma ettei häntä kiinnosta puhua näistä asioista. Se nyt on vaan luonnollista että silmiin katsominen on välillä vaikeata jos siinä alempana on jotain muuta katsottavaa. Ja eikös se ole kohteliasta kehua toisen ulkonäköä (tosin kohtuudella).

Tai sitte kyseinen henkilö haluaa sekä keskustella että pesää, eikös se ole vaihtoehto?

Mähän en siis koskaanikinä esimerkeissäni karrikoi :p

--

Green Fairy

#1091 • • Green Fairy
Liian erilainen maailmankuva; materialismi, ehdottomuus (vain minä olen oikeassa uskontoniTMS suhteen), ilkeys/rasismi, yleisesti ottaen suppeakatseisuus*eiei* ja se että maailmanmeno ei kiinnosta, itsekkyys..*igor* Pitää olla omia mielipiteitä ja ne on mielellään kumminkin lähellä omiani*iloinen* siis sillälailla että liian erilaisia ei voi olla.. arvomaailman on oltava samankaltainen.
Ja oman mielipiteensä osaa sanoa ja seistä sen takana! Mutta kuitenkin avoin keskustelulle ja avoin uusille ajatuksille jne. Heh.*nauru*

Matsoilu, toisaalta liika hiljaisuus/ujous, epärehellisyys, hyi yäk.*eiei*
Oma ittensä pitää olla. Ja tyytyväinen siihen. Pitää osata nauraa ja hassutella mun kans. Positiivinen elämänasenne.
Liikaa ei saa takertua, pitää olla luottamus kunnossa.*joo*

Miinapiina
yks juttu on lisättävä;
vaikka olenkin kahden suloisen riiviön mamma, ja ne on mulle niiin tärkeitä, ni mä oon muutakin kuin äiti *joo* *vink*

sellaset "no missäs sun lapset sit on?" kyssärit ottaa välillä päähän, ihan ku mä oisin ainut ihminen maailmassa, joka niitä osaa/pystyy hoitaa... (ja ku toi kysytään sellasella äänensävyllä, et no huuuuhhuuuuh mitä sä tääl teet ku sul on lapsia *toktok*)

Näinpä.*joo* (Paitsi että yhden ihanan riiviön äiti oon.)
#1092 • • Norb Guest

Skenemursu, 18.11.2007 12:41:
Thaimaalaiset siskonne ovat mustasukkaisia jo tunnin yhdessäolonjälkeen *igor*

Kulttuurierot on jänniä *nauru*
Sintsu

#1093 • • Edited Sintsu
Mustavalkoisuus, turha päteminen, kukkoilu, riidan haastaminen ja muiden arvostelu, diivailu. Itsensä aliarvostaminen, sitoutumiskammo.. Onhan noita nähty *ding*
Juhgu

#1094 • • Edited Juhgu Virnistelijä

anniharha, 17.11.2007 15:13:
---

Et nyt ottanut huomioon kolmatta vaihtoehtoa: henkilö x:n päämääränä on tuijottaa tissejä. Mikä tälläisessä tilanteessa olisi mielestäsi oikea lähestymistapa? Minusta tämä on pulmallinen kysymys, kun jokaisessa strategiassa on haittapuolensa. Jos tekee suoran aloitteen, eli istuu pöytään ja alkaa tuijottaa, monesti tyttö vaihtaa pöytää jo muutamassa sekunnissa, jolloin kokemus jää varsin epätyydyttäväksi. Suosimasi malli suorasta kysymyksestä ("Moi, miten olis jos tuijottaisin sun tissejä") monesti johtaa siihen, että tissejä ei ehdi kuin pikaisesti vilkaista kun ne jo kääntyvät muualle. Siksipä onkin ymmärrettävää, että monet miehet käyttävät kuvailemaasi strategiaa, jossa naista harhautetaan esim. kehumalla hänen silmiään tai käyttämällä ns. iskurepliikkejä - tällöin voidaan monesti päästä jopa minuutin tuijotukseen. Jos nainen tykkää kuulla kehuja, ja mies haluaa tuijottaa tissejä, on tilanne molemminpuolinen etu, mutta siinä on silti ikävähkö epärehellisyyden tunne mukana. Ei sulla sattuis olemaan jotain vinkkiä paremmasta tavasta päästä kunnon töllistelyyn?

Jos miehet käyttäytyvät joskus baarissa huonosti, niin täytyy sanoa että niin kyllä naisetkin. Itse ainakin koen tosi loukkaavaksi sen, että naiset melkein aina heti tapaamishetkestä lähtien rynnivät suoraan keskusteluvaiheeseen ilman että minua otetaan huomioon lainkaan. Ihan ku mä olisin joku tunteeton, kylmä puherobotti jonka kanssa voi suoraan lähteä hakemaan pinnallista yhden illan keskustelua ilman minkäänlaista tissikatsekontaktia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anniharha

#1095 • • Edited anniharha

Juhgu, 19.11.2007 14:26:
Et nyt ottanut huomioon kolmatta vaihtoehtoa: henkilö x:n päämääränä on tuijottaa tissejä. Mikä tälläisessä tilanteessa olisi mielestäsi oikea lähestymistapa?

Ihan ku mä olisin joku tunteeton, kylmä puherobotti jonka kanssa voi suoraan lähteä hakemaan pinnallista yhden illan keskustelua ilman minkäänlaista tissikatsekontaktia.

Juhq katoku kaikki ei oo niinkuin sää, jotkut ovat jo menettäneet poikuutensa. Jos ne haluu vaan katsella tissei, niin ne kattelee niitä netistä. Baarissa ne tahtoo katsella tissei, mikä toimii heille esileikkinä (vaikea sana, selitän sen sulle sit kun oot vähän isompi poika), että voivat hoitaa reikäjutut heti valomerkin jälkeen ennen sammumistaan.

Sit on tietty niitäkin poikia jotka ovat vähän sua kokeneempia, eikä niille riitä pelkkä töllistely, ne tahtoo puristellakin. Niitä löytyy mun kaveripiiristä kaks, terkkui vaan =)) ja niiden kans olen todennut toimivimmaksi käytännöksi sallia kiintiömäärän kyseistä mielenkiintoa. Te pojat toimitte saalistusvietin varassa, ja olenkin huomannut pääseväni vähällä, koska mun kiinnostavuusprosentti tipahtaa sitä mukaa, mitä helpompaa kontaktin ottaminen tisseihini on. Toisekseen he ovat tissi-innostuksestaan huolimatta mulle tärkeitä, joten olen valmis uhrautumaan heidän mielihyvänsä vuoksi rinnanmitan enemmän kuin muiden. Niitä muita varten olen varautunut avokämmenlyönnillä, emmä tissejäni kaikkien kanssa tahdo jakaa :( Vähän niinkuin säkään et tahdo jakaa keskusteluyhteyttä saamatta itse tissikontaktia.

Suosittelen siis hankkimaan ns. vakiotissit, joiden avulla voi ylläpitää tissitarpeitaan. Jos taas tahtoo lisäksi myös vauhtia ja vaaratilanteita, niin sitten vaan yöelämään testaamaan erilaisia lähestymistaktiikoita. Aiemmin mainittu saalistuksen tuoma jännitys menisi kokonaan, jos siihen kerrottaisiin toimiva kaava.

Mut älä ole huolissasi, jokainen kehittyy omaan tahtiinsa. Kunhan aikaa kuluu, ymmärrät kyllä, miksi romantiikka (tääkin on vaikea sana, mut tarkoittaa siis baaritiskillä lausuttavia kauniita sanoja tissien näkemisen toivossa) toimii vain ranskalaisen patonkimiehen ja runoprinsessan välillä. Ja jos olet oikein kärsivällinen, niin vielä joku päivä säkin löydät netin tissisaitit ja ehkä jopa pääset kosketuksiin oikeudenkin tissien kans, ehkä löydät jopa ihan ikiomat vakitissit ^_^

/edit:

Vakitissit omaava kaveripiiriläinen kertoi sisäpiirin vihjeen, että pojathan voivat myös ottaa asiakseen tehdä tissien vuoksi elämäntaparemontin ja siirtyä ruokavalioon ja liikuntatottumuksiin, jotka edesauttavat omien tissien kasvua puristeltavuuskokoluokkaan asti. Vakitissitkin pysyvät pinkeämpinä, kun saavat lepoa pojan puristellessa välillä omiaankin.

--

Zeratul

#1096 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 5.11.2007 18:21:
Mieluummin aloittaa vittuilemalla päin naamaa, silloin mulla pysyy mielenkiinto yllä ainakin kaks hetkeä kun koitan keksiä jotain nasevaa vastaiskua.

Mulla ois tässä yks josta on tuleva vielä aikojemme legendoja:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"

Kerrohan heti ku keksit jonku kivan come-backin.

Juhgu, 19.11.2007 14:26:
Et nyt ottanut huomioon kolmatta vaihtoehtoa: henkilö x:n päämääränä on tuijottaa tissejä. Mikä tälläisessä tilanteessa olisi mielestäsi oikea lähestymistapa? Minusta tämä on pulmallinen kysymys, kun jokaisessa strategiassa on haittapuolensa. Jos tekee suoran aloitteen, eli istuu pöytään ja alkaa tuijottaa, monesti tyttö vaihtaa pöytää jo muutamassa sekunnissa, jolloin kokemus jää varsin epätyydyttäväksi. Suosimasi malli suorasta kysymyksestä ("Moi, miten olis jos tuijottaisin sun tissejä") monesti johtaa siihen, että tissejä ei ehdi kuin pikaisesti vilkaista kun ne jo kääntyvät muualle. Siksipä onkin ymmärrettävää, että monet miehet käyttävät kuvailemaasi strategiaa, jossa naista harhautetaan esim. kehumalla hänen silmiään tai käyttämällä ns. iskurepliikkejä - tällöin voidaan monesti päästä jopa minuutin tuijotukseen. Jos nainen tykkää kuulla kehuja, ja mies haluaa tuijottaa tissejä, on tilanne molemminpuolinen etu, mutta siinä on silti ikävähkö epärehellisyyden tunne mukana. Ei sulla sattuis olemaan jotain vinkkiä paremmasta tavasta päästä kunnon töllistelyyn?

Ei voi toimii et oikeesti heti eka lause ois "miten ois jos tuijottaisin sun tissejä?" Uskoisin että toimivin konsepti on se että alkuun jutustelet niitä näitä ja pikkuhiljaa siirrät katsetta rinnuksia kohti. Lisäajan saamiseks on suositeltavaa et siinä vaiheessa ku vastapuoli huomaa että sua oikeesti kiehtoo sen tissit enemmän ku sen jutut niin pelastat tilanteen kertomalla suoraan, mahdollisesti silti huumorin vivahteisesti että näinhän se tosiaan on. Kyl joku "mut sun tissit on niin ihanat etten voi olla tuijottamatta" varmasti toimii ku rasvattu, koska mitä pahemmin vedät homman överiks, sitä todennäkösemmin sua ei ees uskota.

Tästä päästänki takas siihen et toi suoraan kysyminen ei toimi, koska ei sitä kuitenkaan uskota. Tai no naisten käyttämänä ehkä toimii paremmin ku meiän miesten ei tarvii maineen puolesta esittää niin vaikeita. Tiedossani onki yks tapaus jossa tuntemani nainen tylysti kysyi baaritiskillä nojailleelta mieheltä: "Anteeks, mut onko mitenkää mahollista et sä haluisit panna mua?", ja tietty toimi.
Aika epistä.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

#1097 • • anniharha

Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---
Mieluummin aloittaa vittuilemalla päin naamaa, silloin mulla pysyy mielenkiinto yllä ainakin kaks hetkeä kun koitan keksiä jotain nasevaa vastaiskua.

---

Okei, susta tuli just se poikkeus jolle voin antaa säälistä :)(:

--

Zeratul

#1098 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 19.11.2007 22:26:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---

---

---

Okei, susta tuli just se poikkeus jolle voin antaa säälistä :)(:

En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(

Ai nii ja semmosten ikivanhojen uusiokäyttö on aina kohillaan.
"Onks sun vanhemmat simpukoita?"
Todennäkösin vastaus on joku "ai ooks mä nyt niin helmi","vanha" tai joku muu vastaavanlainen tokasu ku ton kaikki kumminki on jo kuullu.
Siihen väliin sit päräyttä et "Ei vaan siks ku näytät siltä et oot viime aikoina leikkiny vaa katkarapujen kaa" tai vaikka "Aattelin vaa ku oot selvästi kostee ja haiset ihan kalalle!"

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

anniharha

#1099 • • anniharha

Zeratul, 19.11.2007 22:41:

En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(

Silleenniinku iiäräl jos oisit tullu ton heittää nii oisin luultavasti todennut "en" ja senhetkisestä mielialasta riippuen mahdollisesti jatkanut joko "oon paljon tyhmempi" tai "eiku mitä, oonksmä se poikkeus mensan jäsenissä joka oikeesti näyttää hyvältä?", tai jos oisin ottanu tarpeeks monta niin oisin varmaan keksinyt jotain oikeesti nasevaakin. Nyt aattelin kierrättää vanhaa vitsiini ja saada siin sivussa, mut missasit jo ku ei heti kelvannu ja mun mielenkiinto meni jo :(

--

anniharha

#1100 • • anniharha

Juhgu, 19.11.2007 22:56:
"Ootko sä oikeesti noin vitun tyhmä vai näytätkö vaan siltä?" Tossa on niin kovat vaihtoehdot tarjolla että heruu ihan samantien vaikka siinä baarin pöydällä, etenkin anniharhalta ja kaikilta anniharhanmielisiltä.

Ups, ja just eilen pyysin äitii rekkaa tänne et pysyis kärryillä mun elämässä :S

--