Individual, 7.10.2005 19:33:
---
Oliwer, 6.10.2005 16:52:
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.
---
Sehän on vaan miksaajasta kiinni. IMO haluaisin kuulla enemmänkin kaikenlaista rokkia yms.sekoitettuna konemusamikseihin, tai sitten en ole vaan kuullut oikeita dj:tä, mutta kyl niissä rokeissa ja popeissa on aineksia, mistä ottaa ja sekoittaa, eikä IMO kaikkia biisejä tartte soittaa kokonaan tai kaikkien perässä tartte lukee remix. Noh, en ole dj, mutta tässä vaan tällaisia huomioita.
Kyllä mä olen samaa mieltä. Näin just videoo kesän kiksubileistä, missä deejii painoi Nirvanan Smells Like Teen Spiritin väliin, ja jollain sairaalla tavalla se oli hyvä. Osa ihmisistä oli tietysti aika ihmeissään.
Palveluammatissa pitäisi tietysti tuntea vastuu, kun kuluttaja odottaa saavansa mitä mainostetaan, ja on tehnyt työtä sen eteen että valinnyt juuri sen palvelun. Tässä kohtaa jos radiokanava sanoo olevansa "tanssimusakanava", se aiheuttaa kuulijalle odotusarvon.
Mutta (!) siitäkin huolimatta pidän parempana että odotusarvoa järkytetään, rikotaan rajoja ja tuodaan uutta. Kaupallisilla hittiradiokanavilla sitä ei ajatella niin. Mut kyllä KLF:llä jatkossakin jumputuksen keskellä on outoja saarekkeita. Kerran tunnissa slowari, trash-listaa ja vähän RNB-huttua. Sitten voidaan pyydellä anteeksi niiltä, jotka odottavat puhdasverisyyttä.
Heii..tänä viikonloppuna tulee eka "KLF Nostot", ensi yönä yhdeltä, DJ TAB kehissä. Ja huomenna "KLF Push Up", odotetaan siltä paljon.
Hessu