KLF 100 megahertsiä

211 posts, 11 pages, 74,463 views

lohikarme

Posts: 1,730

#101 • • Edited lohikarme RitariVittupää

lohikarme, 17.9.2005 01:48:
LOL... KLF-radion yksi taustahahmoista on meille kaikille tuttu Timpe "lapsi" Salonen *vink*



Sanoinkosanoinko!!!!!!! *jiihaa* Ei oo juorulehet aina väärässä *vink* *dissaa* timpe salonen *dissaa* Ei sil et mul olis jotain kanavaa vastaan...mut ko. henkilö on fiksuutensa jo osoittanut *joo*

--
Qualis artifex pereo

ezzy

Posts: 8,060

#102 • • ezzy Droid-pappa

lohikarme, 3.10.2005 23:10:
---
lohikarme, 17.9.2005 01:48:
LOL... KLF-radion yksi taustahahmoista on meille kaikille tuttu Timpe "lapsi" Salonen *vink*

---


Sanoinkosanoinko!!!!!!! *jiihaa* Ei oo juorulehet aina väärässä *vink* *dissaa* timpe salonen *dissaa* Ei sil et mul olis jotain kanavaa vastaan...mut ko. henkilö on fiksuutensa jo osoittanut *joo*



Onkos tuo nyt muka vahvistettu jossakin? Lopeta jo se BigBrothelin katsominen, se mädättää aivot *ding*
lohikarme

Posts: 1,730

#103 • • lohikarme RitariVittupää

ezzy, 4.10.2005 00:30:
---
lohikarme, 3.10.2005 23:10:
---
lohikarme, 17.9.2005 01:48:
LOL... KLF-radion yksi taustahahmoista on meille kaikille tuttu Timpe "lapsi" Salonen *vink*

---


Sanoinkosanoinko!!!!!!! *jiihaa* Ei oo juorulehet aina väärässä *vink* *dissaa* timpe salonen *dissaa* Ei sil et mul olis jotain kanavaa vastaan...mut ko. henkilö on fiksuutensa jo osoittanut *joo*

---


Onkos tuo nyt muka vahvistettu jossakin? Lopeta jo se BigBrothelin katsominen, se mädättää aivot *ding*



Jos "Paajanen" ilmottaa kanavalla et työt alkaa 2 viikon päästä niin käviskö se vahvistuksesta? *vink*

--
Qualis artifex pereo

Radio KLF

Posts: 127

#104 • • Radio KLF
Kuulin just meidän myynnistä, että olisi alkanut aiemminkin, mut Paajanen on tuhkarokossa.

Hessu
remotion

Posts: 5,283

#105 • • remotion nostatus guru
mielellään kuulis uusimmasta uudesta muutaman vuoden ikäisiin biiseihin kaikkea elektronista progehousesta ja dancesta nopeempaan, myös teknoa saa soitella, tietty sitten nää vanhat lowspirit kamppeen ja jam & spoonit ja dunet iskee kanssa kovaa niinku aito eurodancekin.

Pääasia ettei soi sitä pirun Whigfield - Sexy Eyesiä, silloin menee nimittäin viikoksi radio kiinni.
Oliwer

Posts: 799

#106 • • Oliwer
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.
Rokkia soittavia kanavia on jo useampi, teknoo tilalle sanon mä!
ezzy

Posts: 8,060

#107 • • ezzy Droid-pappa

Oliwer, 6.10.2005 16:52:
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.
Rokkia soittavia kanavia on jo useampi, teknoo tilalle sanon mä!



hui, enpä o moisia bongannutkaan O_o

arminin dust.wav 10x päivässä ja dj shogin mikälie flow like water ottaa kans välillä otsalohkoon...tulee kuunneltua vain silloin tällöin, paskan osuus on vielä liian suuri.
Radio KLF

Posts: 127

#108 • • Radio KLF

Remotion, 5.10.2005 15:54:
mielellään kuulis uusimmasta uudesta muutaman vuoden ikäisiin biiseihin kaikkea elektronista progehousesta ja dancesta nopeempaan, myös teknoa saa soitella, tietty sitten nää vanhat lowspirit kamppeen ja jam & spoonit ja dunet iskee kanssa kovaa niinku aito eurodancekin.

Pääasia ettei soi sitä pirun Whigfield - Sexy Eyesiä, silloin menee nimittäin viikoksi radio kiinni.




Jam & Spoon ja Dune on tosiaan paljon soitossa. Nyt kuukauden tauon aikana keskityttiin just tällaisen lähivuosien, 2000-2005 musan etsintään, tuloksia kuulee ehkä vasta parin viikon kuluttua kun saadaan listat kuntoon. Ysäreitä oli vähän turha hakea, musta tuntuu että kaikki soitettava mitä on 90-luvulla tehty, alkaa olla soitossa..ja se määrä ei ole liian paljoa..

Noi Whigfieldit ja muut roskat soi Trash -listassa vain. Huono säkä on jos Whigfieldin kuulee kerran viikossa.

Hessu
Individual

Posts: 10,942

#109 • • Individual HYPNO!

Oliwer, 6.10.2005 16:52:
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.



Sehän on vaan miksaajasta kiinni.*vink* IMO haluaisin kuulla enemmänkin kaikenlaista rokkia yms.sekoitettuna konemusamikseihin, tai sitten en ole vaan kuullut oikeita dj:tä, mutta kyl niissä rokeissa ja popeissa on aineksia, mistä ottaa ja sekoittaa, eikä IMO kaikkia biisejä tartte soittaa kokonaan tai kaikkien perässä tartte lukee remix. Noh, en ole dj, mutta tässä vaan tällaisia huomioita.
Radio KLF

Posts: 127

#110 • • Radio KLF

Individual, 7.10.2005 19:33:
---
Oliwer, 6.10.2005 16:52:
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.

---


Sehän on vaan miksaajasta kiinni.*vink* IMO haluaisin kuulla enemmänkin kaikenlaista rokkia yms.sekoitettuna konemusamikseihin, tai sitten en ole vaan kuullut oikeita dj:tä, mutta kyl niissä rokeissa ja popeissa on aineksia, mistä ottaa ja sekoittaa, eikä IMO kaikkia biisejä tartte soittaa kokonaan tai kaikkien perässä tartte lukee remix. Noh, en ole dj, mutta tässä vaan tällaisia huomioita.




Kyllä mä olen samaa mieltä. Näin just videoo kesän kiksubileistä, missä deejii painoi Nirvanan Smells Like Teen Spiritin väliin, ja jollain sairaalla tavalla se oli hyvä. Osa ihmisistä oli tietysti aika ihmeissään.

Palveluammatissa pitäisi tietysti tuntea vastuu, kun kuluttaja odottaa saavansa mitä mainostetaan, ja on tehnyt työtä sen eteen että valinnyt juuri sen palvelun. Tässä kohtaa jos radiokanava sanoo olevansa "tanssimusakanava", se aiheuttaa kuulijalle odotusarvon.

Mutta (!) siitäkin huolimatta pidän parempana että odotusarvoa järkytetään, rikotaan rajoja ja tuodaan uutta. Kaupallisilla hittiradiokanavilla sitä ei ajatella niin. Mut kyllä KLF:llä jatkossakin jumputuksen keskellä on outoja saarekkeita. Kerran tunnissa slowari, trash-listaa ja vähän RNB-huttua. Sitten voidaan pyydellä anteeksi niiltä, jotka odottavat puhdasverisyyttä.

Heii..tänä viikonloppuna tulee eka "KLF Nostot", ensi yönä yhdeltä, DJ TAB kehissä. Ja huomenna "KLF Push Up", odotetaan siltä paljon.


Hessu
Radio KLF

Posts: 127

#111 • • Radio KLF

ezzy, 6.10.2005 21:01:
---
Oliwer, 6.10.2005 16:52:
Hyviä klassikoita 90-luvulta ja muutenkin ok tanssimusaa. Mutta mä en ymmärrä miks sitä rokkia pitää soittaa täälläkin? Niin hyviä kuin artistit kuten: Pink Floyd, R.E.M. ja Guns'n Roses ovatkin,
sopivat ne huonosti tanssibiitin perään mun mielestä.
Rokkia soittavia kanavia on jo useampi, teknoo tilalle sanon mä!

---


hui, enpä o moisia bongannutkaan O_o

arminin dust.wav 10x päivässä ja dj shogin mikälie flow like water ottaa kans välillä otsalohkoon...tulee kuunneltua vain silloin tällöin, paskan osuus on vielä liian suuri.




Laitoin dj shogin ja dust.waven pois tehosta. Toivottavasti maanantaina on jo vähän parempi meno, meillä on listat vähän vielä päivättämättä.

Hessu
ezzy

Posts: 8,060

#112 • • Edited ezzy Droid-pappa

Radio KLF, 7.10.2005 21:08:

Laitoin dj shogin ja dust.waven pois tehosta. Toivottavasti maanantaina on jo vähän parempi meno, meillä on listat vähän vielä päivättämättä.

Hessu



aziaa. *iloinen*
Avatar
#113 • • djmg Guest
Hyvin menee yövuorot tuota kanavaa kuunnellessa . *jiihaa*
ezzy

Posts: 8,060

#114 • • ezzy Droid-pappa
propsit äsken soineesta S Express - Theme From S Express -biisistä *jiihaa*
Timce

Posts: 5,381

#115 • • Timce
Joskus aikoinaan radio-x3m teki live-lähetyksiä Labyrinth bileistä. Olisko tuollainen kuinka mahdollista toteuttaa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

mekaanikko

Posts: 1,176

#116 • • mekaanikko don selecta

Individual, 7.10.2005 19:33:
Sehän on vaan miksaajasta kiinni.*vink* IMO haluaisin kuulla enemmänkin kaikenlaista rokkia yms.sekoitettuna konemusamikseihin, tai sitten en ole vaan kuullut oikeita dj:tä,



Off topic, mutta tsekkaapa esim. sellaiset DJ:t kuin Soulwax alias 2 Many DJs tai Hollertronix eli Diplo & Low Budget (ja ehkä vielä pienin varauksin DJ Food eli Stricly Kev & PC). Siinä on pari esimerkkiä DJ-pareista jotka sotkevat erittäin tyylikkäästi kaikkea kuviteltavissa olevaa musiikkia yhteen, myös rokkia. Ja mausteenahan rokkia käyttävät monetkin DJ:t, esim. Scratch Perverts kyllä räjäytti pankin taannoisella Helsingin keikallaan viimeistään siinä vaihessa kun breaksin sekaan tipautettiin White Stripesin Seven Nation Army just tasan oikeaan kohtaan. =)

(Mikähän tässä muuten on, että nää kaikki kiinnostavimmat on nimenomaan DJ-pareja tai -ryhmiä? Ehkä todella eklektistä settiä ei riitä yksi käsipari tyylikkäästi pyörittämään. Ja huomionarvoista on sekin, että näillä kaikilla on hiphop-tausta vaikka kaikenlaista musiikkia soittelevatkin - Soulwaxilla ehkä ei ihan niin vahva kuin näillä muilla.)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

ezzy

Posts: 8,060

#118 • • ezzy Droid-pappa

Timce, 13.10.2005 11:03:
Joskus aikoinaan radio-x3m teki live-lähetyksiä Labyrinth bileistä. Olisko tuollainen kuinka mahdollista toteuttaa?



noita oli kyllä kiva kuunnella jälkikäteen :) "ainiin TÄÄ biisi - fiilis=10"
Miksan

Posts: 1,464

#119 • • Miksan

Radio KLF, 7.10.2005 21:04:
Kyllä mä olen samaa mieltä. Näin just videoo kesän kiksubileistä, missä deejii painoi Nirvanan Smells Like Teen Spiritin väliin, ja jollain sairaalla tavalla se oli hyvä. Osa ihmisistä oli tietysti aika ihmeissään.


Varmaanki Armin van Buurenin setti tän kesän Sensation Whitessä missä se lopetti tohon biisiin, oli tosin ihan täysin trance bootlegi. Noita on muutenki ruvennu ilmestyy paljo enemmän tän vuoden aikana (mm. Message in a bottle ja We Will rock you)
AlexS

Posts: 1,389

#120 • • Edited AlexS kummasetä
Tulee kuunneltua KLF:ää aika paljon autossa ja joskus kotona nettiradion kautta...mutta yhteen asiaan kaipaisin "ehostusta", nimittäin tuntuu että tuo soittolista on välillä todella suppea (vai käykö vain niin huono säkä jos joka päivä kuulee tiettyjä samoja biisejä kun KLF on auki).
KLF:lläkin lienee joku kiss/nrj/ylex kaltainen a-lista jossa ovat eniten soitettavat biisit? En tiedä muista kuuntelijoista mutta omasta mielestä parhaiten toimisi paljonpaljon laajempi soittolista (en tiedä onko mahdollista?) jossa kaikki biisit soivat tasavertaisesti. Esim. Whiteroomin Someday ja A&B:n Air For Life Mirco De Govia rmx ovat soineet todella usein. Hyviä kipaleita mutta kaipaisin enemmän vaihtelua *piis*

PS. Ne Eiffel65-Blue tyyppiset renkutukset voisi jättää pois sekä "nyyhky" biisit, muuten oikein mallikasta toimintaa, way to go KLF *super*

Nimim. Ysäri & Kiksu fan *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.