253 posts, 13 pages, 94,043 views

rec

#161 • • rec

Ana-5000, 27.5.2006 02:40:
Ei tartte tapella ku painaa yli sata kiloa.

Heh.

Nii. Ja alta 100 kg:t on neuvolapainosii? Samaa sanoin mun valmentajalle (Robinson Mappela ja Jari [en muista sukunimee]), jotka paino sillon mua vähemmän (Jari oli tuolloin [-03] EM) ja veti silti mua läskiin! :D
Aziz Combat Fighter

#162 • • Aziz Combat Fighter

Real Charly, 27.5.2006 02:53:
---

Heh.

---

Nii. Ja alta 100 kg:t on neuvolapainosii? Samaa sanoin mun valmentajalle (Robinson Mappela ja Jari [en muista sukunimee]), jotka paino sillon mua vähemmän (Jari oli tuolloin [-03] EM) ja veti silti mua läskiin! :D

No en mä treenaamisen kannalta tiedä, mut lähtökohtasesti harva lähtee haastamaan isompaa kaveria jos on pienempääkin tarjolla.

Itte en oo joutunu tappeluun tässä enää moneen vuoteen, vaikka liikuskelenkin helsingissä yömyöhään melkein joka viikonloppu. Muutamaan tappeluun olen mennyt tosin väliin, ja niissäkin on joskus yritetty tarjota paria iskua, mutta blokkaamalla ja olemalla hermostumatta on tilanteet usein lauennu. Eipä oo tarvinnu takasin lyödä.
rec

#163 • • Edited rec

Ana-5000, 27.5.2006 03:42:
---
Real Charly, 27.5.2006 02:53:
---

Heh.

---

---

No en mä treenaamisen kannalta tiedä, mut lähtökohtasesti harva lähtee haastamaan isompaa kaveria jos on pienempääkin tarjolla.

Itte en oo joutunu tappeluun tässä enää moneen vuoteen, vaikka liikuskelenkin helsingissä yömyöhään melkein joka viikonloppu. Muutamaan tappeluun olen mennyt tosin väliin, ja niissäkin on joskus yritetty tarjota paria iskua, mutta blokkaamalla ja olemalla hermostumatta on tilanteet usein lauennu. Eipä oo tarvinnu takasin lyödä.

Oma vastus treeneis oli aluks sellanen superkiree 50kg mimmi, mut oli pakko vaihtaa n. 100 kg äijään, ku sen mimmin kanssa treenaminen alko menn siihen, et shortseista loppu tila kesken! :D

Ite mäiskin mielelläni isompia, koska niissä on enemmän vastusta.. tietenkään en valikoi raflan jonosta sitä suurimpaa maalitaulua, vaan lähinnä treeneissä, koska skaboissa on kuitenkin kilomäärä lähes sama, mutta hitit ei tuu läheskään yhtä kovaa. Notkeus ja voima ei käy läheskään aina käsikädessä. Siksipä voi miettiä, että istuuko päälle vai tyrmääkö "tyylillä". Puhuin siis lähinnä kehästä, en niinkään katutappelusta.

Katutappelusta kuitenkin senverran, että itsekin _pyrin_ hoitamaan asian puhumalla. Mielellään ketään aio läiskiä, eikä mieleenkään tulis ellei tilanne mene siihen legedaariseen "perse seinään vasten" -tilanteeseen.
lohikarme

#164 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Mun viimeisin kunnollinen tilanne oli pari kesää sitten Wäiskissä aamupileissä. Olin kuvaamassa emännän keikkaa ,kun lauma testoja ryhtyi tivaamaan minulta kameraa (syynä se että olin kuulema kuvannut heitä). Ottivat kameran minulta väkisin joukolla pois ja minä hain sitten portsarin sen minulle palauttamaan ja homma selvitettiin siinä.

Tämä ei kuitenkaan vernjanoisille testoille (ilmeisesti oli pileet niillä jonkinaikaa kestäneet) riittäneet vaan he tulivat sitten etsimään minua (2 joukosta... muut koettivat siinä jo aikaisemmin rauhoitella näitä kahta). Nuorempi itui sohvalle viereeni ja rupesi taas tivaamaan minulta kameraa ja ilmoitin että se on päkkärillä. Sillä samalla sekunnilla (onneksi itsellä on taekwondo ja judotausta) huomasin jotain ja nopealla väistöllä estin valtavan nyrkin kohtaamista mun klyyvarin kanssa (osui pikkasen silmäkulmaa). Ja painiksihan se sitten meni tämän nuoremman teston kanssa.

n. 5-15s (ajantaju hämärtyy adrenaliinipurkauksessa) vääntämisen jälkeen kauempaa tilannetta seurannut portsari tuli väliin ja erotti meidät. Tämän jälkeen siirryin sohvalle istumaan ja rauhoittumaan. Siinä tilannetta edelleen seuratessani tuli toisen portsarin takaa tämä vanhempi testo ja tinttasin minua komeasti suoraan silmien väliin (suhteellisen raukkamaisesti tuli) *lmao* Olin siinä sitten pari viikkoa pandana... tämän jälkeen koko poppoo lähti mestasta livohkaan.

Jälkeenpäin kuulin, että vanhempi oli tehnyt raukkamaisen tekonsa sen takia, koska huomasi ettei "oppipoika pärjännytkään" ja kun huomasivat etten pelkää heidän uhkailujaan...

Oli kyllä kerrassaan reissu se *nauru*

ps: tämän jälkeen ei ole ollut mitään kummempaa vääntämistä pieniä paarirähionöitä (jotka saa aina puhumalla selviksi) lukuunottamatta...

--
Qualis artifex pereo

#165 • • Edited cjet Guest

lohikarme, 27.5.2006 10:26:
Mun viimeisin kunnollinen tilanne oli pari kesää sitten Wäiskissä aamupileissä. Olin kuvaamassa emännän keikkaa ,kun lauma testoja ryhtyi tivaamaan minulta kameraa (syynä se että olin kuulema kuvannut heitä). Ottivat kameran minulta väkisin joukolla pois ja minä hain sitten portsarin sen minulle palauttamaan ja homma selvitettiin siinä.

Tämä ei kuitenkaan vernjanoisille testoille (ilmeisesti oli pileet niillä jonkinaikaa kestäneet) riittäneet vaan he tulivat sitten etsimään minua (2 joukosta... muut koettivat siinä jo aikaisemmin rauhoitella näitä kahta). Nuorempi itui sohvalle viereeni ja rupesi taas tivaamaan minulta kameraa ja ilmoitin että se on päkkärillä. Sillä samalla sekunnilla (onneksi itsellä on taekwondo ja judotausta) huomasin jotain ja nopealla väistöllä estin valtavan nyrkin kohtaamista mun klyyvarin kanssa (osui pikkasen silmäkulmaa). Ja painiksihan se sitten meni tämän nuoremman teston kanssa.

n. 5-15s (ajantaju hämärtyy adrenaliinipurkauksessa) vääntämisen jälkeen kauempaa tilannetta seurannut portsari tuli väliin ja erotti meidät. Tämän jälkeen siirryin sohvalle istumaan ja rauhoittumaan. Siinä tilannetta edelleen seuratessani tuli toisen portsarin takaa tämä vanhempi testo ja tinttasin minua komeasti suoraan silmien väliin (suhteellisen raukkamaisesti tuli) *lmao* Olin siinä sitten pari viikkoa pandana... tämän jälkeen koko poppoo lähti mestasta livohkaan.

Jälkeenpäin kuulin, että vanhempi oli tehnyt raukkamaisen tekonsa sen takia, koska huomasi ettei "oppipoika pärjännytkään" ja kun huomasivat etten pelkää heidän uhkailujaan...

Oli kyllä kerrassaan reissu se *nauru*

ps: tämän jälkeen ei ole ollut mitään kummempaa vääntämistä pieniä paarirähionöitä (jotka saa aina puhumalla selviksi) lukuunottamatta...

Ei elämä mä sit inhoon testo-ihmisiä.. Pitää tykittää liikaa hormoneita että kasvaa isommaks ja sit menettää nuppinsa hallinnan alkoholin kans..
Itse seurannut vierestä vahingossa, kun yksi testo pistänyt joltain sankarilta koko hammaskaluston aivan murskaksi yhdellä kyynärpään iskulla.. ja pakenivat koko paikalta sen jälkeen ennenkuin portsari kerkesi paikalle. Ja mitäs sen jälkeen teet muuta kuin autat turpaan saanutta maassa makaavaa? Mut hittoako ensiapukaan siinä mahtaa.. naama paketissa varmasti pitkään. Väkivalta on niiiiin järjetöntä.

Jälleen monta hyvää syytä painottaa ihmisille, että treenatkaa salinne puhtailla nii ei tarvii aina ruveta kilahtelemaan joka saakelin asiasta kun on pikkasen alkomaholia veressä.. *grr*
Timce

#166 • • Timce
1. kerta: n.10 vuotta takaperin silloisen teini-discon parkkipaikalla tuli kähyä erään semi-skinin kanssa, kun tuli erehdyksissä osoitettua tätä kaveria sormella.
Humalatilan ja heikohkojen fighting-skilsien avustuksella, tuli pataan 6-0 ja siinä pieksännän lopussa piti vielä huutaa perään, että kaveri ei osaa edes lyödä ja tuplakutosella takaisin lähtöruutuun ts. Jatkettiin siitä mihin jäätiin. No..Vähän liimaa lasaretissa ja olin takas ruodussa.

2. kerta: Tämä tapahtui joskus silloin, kun olin baarissa ensimmäistä kertaa täysi-ikäisenä. Raumanmeren juhannusta juonsi tuolloin Tony Halme ja pitihän se tuoda kaupunkiin promo-keikalle ja juottaa promoottorin puolesta umpijurriin.
Tuli tehtyä virhe, kun kävin pyytämässä siinä muiden ihmisten tavoin kaverilta nimmaria. Ilmeisesti Halme, tai näin kavereiden kesken Tony, provosoitui, kun iskin sille käteen satasen (markan) setelin ja käskin riipustaa siihen nimmarin.
Nimmaria en saanut, mutta oikea koukku leukaperiin tuli aivan ilmatteeks. Siitä ei sen kummempaa kähyä kerinnyt tulemaan, kun kaks gorillaa veti Halmeen irti meikäläisen kuteista ja vei kaverin chillaamaan. Myöhemmin kaverini sai Halmeen monosta ja lensi pari askelmaa portaissa. Että tällänen tapaus.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kauluspaita

#167 • • Kauluspaita

Samu*, 23.4.2006 12:51:
....... No onneksi intin spol -otteilla ja kamun avustamana sain sen kundin maahan ja pidettyä sitä siinä ja yrittelin rauhoitella tilannetta ja päästin sen irti.........

Intin spol-otteet <3 <3 <3 *nauru**nauru*

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Samu81

#168 • • Samu81 kokolihaa

Kauluspaita, 27.5.2006 13:42:
---
Samu*, 23.4.2006 12:51:
....... No onneksi intin spol -otteilla ja kamun avustamana sain sen kundin maahan ja pidettyä sitä siinä ja yrittelin rauhoitella tilannetta ja päästin sen irti.........

---

Intin spol-otteet <3 <3 <3 *nauru**nauru*

SPOL! <3 *nauru*
Ikinä en ole kamppailulajeja harrastanut, mut noista hallinta ja mitälie -otteita ne olikaan, "käsikaasu", on edes tuon pari kertaa ollut jtn hyötyä :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

#169 • • Equalizer Guest
Hyvin oon onnistunu välttämään nää*hymy*
René Patrick

#170 • • René Patrick
Joo, ei ole viel oikein osunut omalle kohdalle.. (varmaan tänään joku koppaa jofaan..)
Defiz

#171 • • Defiz
Kyllä sitä on kerran joutunut tappelemaan, sillonkin menin väliin.. niinhän siinä kävi, että lopulta minä ja kyseinen tappelupukari heilutettiin nyrkkejä kaksin..

Itse pyrin välttämään tappelut viimeiseen asti, vaikka jonkun mielestä voi olla raukkamaista poistua paikalta vaikkei itse olisikaan mitään tehnyt, niin itse suosin sitä ihan tappelun välttämiseksi!

En tiedä mikä ihmisissä on vikana kun osa hakemalla hakee tappelua, ehkä se on sitä egon paisutusta tai jotain teini-ikään kuuluvaa pelleilyä *eiei*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

#172 • • Peppi Guest

-clips-

Mä muistan ko. tapahtuman elävästi. Oli aika inhaa tulla paikalle, kun Wäiskistä poispäin tungeksi läjä p-bodareita ja joku kundi (ilmeisesti siis sinä) tuli vastaan verta valuvana.

Kuultiin myöhemmin, mitä oli tapahtunut, ja ei voi olla muuta kuin järkyttynyt. Tollasten ihmisten pitäis pysyä kaukana muiden ihmisten läheisyydestä! *dissaa*

Katosi aika tehokkaasti hyvä aamufiilis tuon myötä.
Jago

#173 • • Jago un-trained monkee

Tontsis, 24.7.2002 22:01:
Aika harva on varmaan jäänyt tappeluitta nuoruusvuosinaan. Yleensä nyrkkinujakat syntyvät hyvin typerästä syystä.

Kertokaahan omia kokemuksianne tappelutilanteista joihin olette jostain syystä sekaantuneet.

EDIT: joopa joo.... olipa typerää läppää 4 vuoden takaa.

mä oon säästynyt.. en oo kertaakaan ollu kunnon tappelussa...

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KuZ

#174 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan

Kertokaahan omia kokemuksianne tappelutilanteista joihin olette jostain syystä sekaantuneet.

Muistan kuinka minut jätettiin pois koko koulu-urani ensimmäiseltä luokkaretkeltä pois koska olin lyönyt erästä Lauraa kasvoihin, minulle mieleen muistumattomasta syystä. Ei kuitenkaan aiheuttanut mitään pitkäikäisempiä vihoja välillemme, mutta olen edelleen hieman katkera siitä etten tiedä mihin tuo retki kohdistui.
Skenemursu

#175 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha

KuZ, 5.7.2006 13:59:
---

---

Muistan kuinka minut jätettiin pois koko koulu-urani ensimmäiseltä luokkaretkeltä pois koska olin lyönyt erästä Lauraa kasvoihin, minulle mieleen muistumattomasta syystä. Ei kuitenkaan aiheuttanut mitään pitkäikäisempiä vihoja välillemme, mutta olen edelleen hieman katkera siitä etten tiedä mihin tuo retki kohdistui.

älä ole katkera mut jätettiin pois yläasteen viikon kestävästä leirikoulusta ihan ilman syytä... pelkästään sen vuoksi "että varmasti keksit taas jonkun kepposen" ... ja jäin sitten meidän klinakan opettajan kanssa talsiin viikoksi kahvilan ja hänen koppinsa väliä...

itse tappeluita olen hyvin pystynyt välttään... pari vuotta sitten tampereella hämeensillalla joku 50kg painava ylä-aste ikäinen poika kävi varoittamatta päälle ja yritti pölliä kännykän lennosta.. ja se oli sen verran sinnikäs kaveri että sai multa huulen auki ja paitarepes päältä :( ja mun käteen jäi ikuinen arpi siitä kun pojan hampaat jäi siihen. Harmittaa jälkeenpäin enempi hänen puolesta kun oli poika niin humalassa ettei varmaan aamulla edes muistanut minkä takia meni purukalusto uusiksi ja ne rempat on aina kalliita ja ikäviä, toivottavasti kuitenkin oppi.

muut kerrat onkin sitten ollut sellaisia että on lähinnä tullut otettua dunkkuun kun on yrittänyt pelastaa jotain kaveriaan, kerran jopa niin pahasti että luunmurtumia naamassa oli aika monta muistaakseni leuka 3 kohtaa ja ainakin toinen poskipää murtu.
lohikarme

#176 • • lohikarme RitariVittupää

Peppi, 5.7.2006 13:46:
---
-clips-

---

Mä muistan ko. tapahtuman elävästi. Oli aika inhaa tulla paikalle, kun Wäiskistä poispäin tungeksi läjä p-bodareita ja joku kundi (ilmeisesti siis sinä) tuli vastaan verta valuvana.

Kuultiin myöhemmin, mitä oli tapahtunut, ja ei voi olla muuta kuin järkyttynyt. Tollasten ihmisten pitäis pysyä kaukana muiden ihmisten läheisyydestä! *dissaa*

Katosi aika tehokkaasti hyvä aamufiilis tuon myötä.

Jjep... olis siinä pahemminkin voinut käydä. Selvis vaan mustilla silmillä ja pienellä nenäverenvuodolla... ilman sitä raukkamaista temppua siltäkin olis vältytty *joo*

--
Qualis artifex pereo

Anselmi

#177 • • Anselmi And sell me

Miika, 22.4.2006 17:03:
En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))

Ei hitto, jätkä on terästä! Ei voi kun nostaa hattua siitä kuinka viileesti ja tyylillä tuon tilanteen
hoidit.

--
sen pituinen se

#178 • • niomic Guest

Käenpoika, 23.4.2006 12:26:
---
Miika, En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))

---

Ite oisin ehkä joutu leipoo äijää ja heittää naisen niskaperse otteel himast WANT TO FLY BIAATCH *grr*

Mä en oo kyl eläessäni ymmärtäny tätä läppää et sitä äijää pitäis vetää daijuun jos vehtaa sun naises kanssa. Ainoo joka siinä on pettänyt mitään luottamusta parisuhteen kannalta on tasan se sun (ex)naises. Varsinkin on häirinny se, että oon ainakin välillisesti ymmärtänyt, että joissain piireissä sua pidetään täysin nössönä ja miehenä puutteellisena jos ei laita kaverii vähän solmuun. Jos naises haluu vehtaa jonku toisen äijän kans, ni siinähän sit vehtailee - voit sit keskenäs kelailla et voitko enää hänen kanssaan jatkaa vai et.
Infinitee

#179 • • Infinitee
Lauantaina tuli tapeltua sit ekaa kertaa baarissa, täysin itsepuolustuksen merkeissä. Lopputulos oli, et mä lensin ulos ja se toinen kaveri ei. Lisäksi samassa rytäkässä hävis mun hopeinen kaulaketju, joka oli tunnearvoltaan kalliimpi kuin rahallisesti. En oo nyt vissiin koskaan ollut näin raivoissani. Mikä vittu siinä on, että ei saa rauhassa viettää baari-iltaa!? Samassa paikassa on viimesen kolmen vuoden aikana ollut todella paljon läheltäpiti tilanteita, mut aina oon selvinny puhumisella. Nyt oli jätkä niin hapoilla, et se halus sovitella vain nyrkeillä. Nolo jätkä muutenkin.. päätä pitempi ja sai turpaansa.
Danskuh

#180 • • Danskuh pikku-Dee
tappelu on iha tyhmää...mut välil erittäin virkistävää;) MUT EI MITÄÄ NYRKIT PYSTYY MEININKII...pient sanaharkkaa..ihan tervettää.. :)