253 posts, 13 pages, 94,045 views

Tropico

#141 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

MaaKoz, 21.4.2006 21:43:
kun meitsi lyö koittaa yö!!! *pahis*

sulle synkkä yö, mullon musta vyö *pahis*.

Joo ei siis, mun mielest kans nää "uhoajat" on sitä turhinta jengiä mitä
mestoilla pyörii. Eipä o tarttenu onneks liittyä ikinä seuraks asti...
Vprobe

#142 • • Vprobe goa-head
Tappeluun en ole joutunut sitten ala-asteen ja kerran lukioaikana yksi idiootti yritti käydä kimppuuni. Rähisemään kyllä on tultu mutta aina olen onnistunut välttämään tilanteen ignorant- suhtautumisella tai sitten puhumalla. Kyllä mä sanoisin että se on vähän omastakin peräänantamattomuudesta kiinni jos antaa esim baariss jonkun idiootin lietsoa itsensä sellaiseen raivoon että joutuu tappeluun. Tietenkään tappeluun joutuminen ei ihan aina ole oma vika, mutta sitä se kuitenkin kyllä useimmiten on. 95% rähinöistä pystyy hoitamaan rauhanomaisin keinoin sillä rähisijä on useimmiten rauhoitettavissa / jätettävissä rauhaan.
RainChild

#143 • • RainChild
Eilen jouduttin kavereiden kanssa baarin edessä yhtä tappelua todistamaan *uuh*. Ei tunnettu tyyppei, mut tuli olo, et pitäis mennä väliin. Kuitenkaan en mennyt, sen verran hurjalta näytti. Tyydyin huutamaan jotain, mutta eihän ne siinä tilassa mitään kuule. Onneksi muutamia vartijoita tuli pian siihen (saman minuutin sisällä kun tappelu alkoi) ja sai tilanteen rauhoittumaan. Inhottava olo tuolleen, kun ei voinut oikein itse mitään tehdä.

--
Rainchild is back home

Jusna666

#144 • • Jusna666 Diablo

RainChild, 22.4.2006 12:57:
Onneksi muutamia vartijoita tuli pian siihen (saman minuutin sisällä kun tappelu alkoi) ja sai tilanteen rauhoittumaan. Inhottava olo tuolleen, kun ei voinut oikein itse mitään tehdä.

Ja sit vartijoita pidetään ihan paskasakkina..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Hitchhiker

#145 • • Hitchhiker
Kaverilleni kävi about vuosi taaksepäin niin että käveli yhtä tyyppiä vahingossa päin (hipaisi olkapäällään sitä toista). Tämän seurauksena se toinen heebo jota päin kaverini oli vahingossa kävellyt hyökkäsi hänen kimppuunsa. Kaverini kyseli tönimisen aikana, että mikä nyt on (koska ei itse ollut noteerannut tuota päin kävelemistä). Yksipuolinen tappelu eteni siihen että tämä tuntematon osapuoli kaasi kaverini maahan ja löi kasvoihin, kasvoihin osunut lyönti mursi molemmat yläetuhampaat. Tappelu loppui siihen kun poliisit saapuivat paikalle ja nappasivat tämän tuntemattoman heebon haltuunsa ja kuskasivat putkaan.

Asia tietenkin päätyi oikeuteen, jossa tämä tuntematon kaveri todettiin syylliseksi ja korvausvelvolliseksi aiheuttamilleen vahingoille. Tämän jälkeen kyseinen kaveri valitti tuomiostaan ja se siirtyi ylempään oikeusasteeseen jossa ei tuomiota muutettu. Kaverini sai uudet etuhampaat ja tämä toinen ketä tuomittiin joutuu maksamaan kiitettävän summan valtiolle ja vakuutusyhtiölle aiheuttamistaan vahingoista.

Itse olen sitä mieltä että tappeluun ei kannata mennö väliin vaan soittaa poliisit paikalle. Koska mitä ilmeisemmin itse joutuu kärsimään, tai huonossa tapauksessa oikeuteen vaikka kuinka olisi yrittänyt puolustaa sitä ihmistä joka on joutunut uhriksi. Ihmiset eivät tunnu käsittävän mitä seurauksia saattaa olla yhdellä iskulla väärään paikkaan.

Tuo oli ensimmäinen tappelu kaveripiirissäni ja toivottavasti myös viimeinen jota olen joutunut todistamaan.
Bio

#146 • • Bio The Bullies / Pinky
Joopajoo, miks joistakin äijistä tulee niin vitun kovii kun saa alkoholia. Sit mennään sil periaatteella baariin, et ellei saada muijaa niin sit haastetaan riitaa kenelle ekana sattuu eteen siinä mielentilassa. Mullakin on nuorempana menny hampaat ja nenä paskaks, kun pari jätkää päätti kostaa mulle siitä kun olin toisen niistä tönässy maahan joskus aiemmin tämän lyötyä mua. Silloin en ollu ees ikinä nähny koko tyyppiä, se jäbä vaan päätti tulla ja tintata mua.

Sen takia ehkä olen tullu hiukan vainoharhaiseksi tuntemattomiin (ja tuttuihikin) äijiin. Heti kun uhkaava tilanne tulee, niin koitan siirtyä muualle, mut jos tilanne etenee nopeasti niin täytyy vaan koittaa rauhoitella sitä tyyppiä. Mut koko ajan on sellanen "niskakarvat pystyssä"-olo ja valmis tappeluun..
Avernian

#147 • • Avernian Kerettiläinen

Tontsis, 22.4.2006 13:32:
Mistä te tänkin topicin kaivoitte *justjoo*

Onko tappeleminen kadonnut maailmasta kahdessa vuodessa, kun siitä ei enää voi topikkia kaivaa?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

iam

#148 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Ennenvanhaan ritariässä veti aina jotain turpaan joka jaksossa. Nykyään ei tv-sarjoissa ole semmosta. Aliaksessa annetaan monoa, mutta vähän eri meiningillä *hymy*
hallucinogen

#149 • • hallucinogen Edain

Hitchhiker, 22.4.2006 13:17:
Itse olen sitä mieltä että tappeluun ei kannata mennö väliin vaan soittaa poliisit paikalle.

Sen poliisin tulo voi kestää kymmeniä minuutteja huonossa tapauksessa ja siinä vaiheessa kaveri voi olla hengetön, raiskattu tai muuten vaan huonossa jamassa ja tekijä on teillä tietämättömillä eikä koskaan joudu vastuuseen jos kaikki vaan seisoo vieressä ja oottaa et virkavalta tulee. Tietenkään ei pidä mennä semmoiseen matsiin laittaa sormiaan väliin missä on erittäin suuri mahdollisuus joutua itse sairaalaan mut esim jos snagarijonossa yks henkilö alkaa riehua ja rotevia kavereita siinä vieressä jotka vois helposti yhteistuumin estää isomman vahingon taltuttamalla kaverin niin kyllä se olisi oikein tehty. Sit poliisi paikalle ja pidetään kaveria aloillaan ja kerrotaan miten on käyny.

--
pikku-*possu*

Hitchhiker

#150 • • Hitchhiker

hallucinogen, 22.4.2006 14:32:
---
Hitchhiker, 22.4.2006 13:17:
Itse olen sitä mieltä että tappeluun ei kannata mennö väliin vaan soittaa poliisit paikalle.

---

Sen poliisin tulo voi kestää kymmeniä minuutteja huonossa tapauksessa ja siinä vaiheessa kaveri voi olla hengetön, raiskattu tai muuten vaan huonossa jamassa ja tekijä on teillä tietämättömillä eikä koskaan joudu vastuuseen jos kaikki vaan seisoo vieressä ja oottaa et virkavalta tulee. Tietenkään ei pidä mennä semmoiseen matsiin laittaa sormiaan väliin missä on erittäin suuri mahdollisuus joutua itse sairaalaan mut esim jos snagarijonossa yks henkilö alkaa riehua ja rotevia kavereita siinä vieressä jotka vois helposti yhteistuumin estää isomman vahingon taltuttamalla kaverin niin kyllä se olisi oikein tehty. Sit poliisi paikalle ja pidetään kaveria aloillaan ja kerrotaan miten on käyny.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä, jos vain itse pystyy toteamaan omat mahdollisuutensa tappelun estämiseksi tai muiden ruumillisten vammojen estoon niin tottakai mutta omalla järjellä sekaan kuten sanoit.
phemy

#151 • • phemy

Bio, 22.4.2006 13:29:
Joopajoo, miks joistakin äijistä tulee niin vitun kovii kun saa alkoholia. Sit mennään sil periaatteella baariin, et ellei saada muijaa niin sit haastetaan riitaa kenelle ekana sattuu eteen siinä mielentilassa.

Joskus jopa hauskaa kun kadulla kävellessä näkee jo 10m päästä et toi kaveri haluu haastaa riitaa kävelemällä päin. Mä teen yleensä sillai et just ku tyyppi on kohdalla niin askel viistoon ja kääntyy just sen verran että kaveri ei osu. Hauskaa siitä tekee sen että joskus jopa näkee sivusilmällä kun se tyyppi horjahtaa ku yritys tönästä olkapäällä ei onnistu. Sitten vaan normaalisti jatkan matkaa.

Ei ainakaan vielä kukaan oo kääntyny ympäri ja tullut haastamaan riitaa ilman syytä.
Miika

#152 • • Miika
Jos joku tulee rähisemään niin Väkevä-Matti on oiva esimerkki. Toinen oli istahtanut syömään eväitään kun kylän miehet tulivat luikkuineen paikalle. Jouduttuaan tulituksen kohteeksi siihen Matti tokaisi "roiskivat ryökäleet mustikoita leivälleni.." En muista mitä sitten tapahtui, mutta itselle kävi vuosi sitten jännästi...

Pikkutunneilla erään kerhon edessä, mietittiin kavereiden kanssa mitä seuraavaksi, kun kaksi itä-eurooppalaista jätkää tuli ja potkaisi mua leukaan ja sanoi: "näytit meille keskisormea". No en todellakaan ollut, mutta tuli toinen potku taas sivusta leukaan.. Pysyin pystyssä ja mietin kaksi kertaa mitä tehdä. Tuli edellinen satu mieleen ja kysyin kaveruksilta isoon ääneen "oonko syöny teidän eväät kun tuutte noin fudimaan!?" Juoksivat poijaat karkuun. En tosin tiedä pelästyivätkö mua vai kavereita jotka jo käärivät hihojaan vieressä..

En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))

Tappeleminen on vanhanaikasta ja säälittävää touhua. Niitä tapauksia tosiaan näkee jotka jo pitkältä tulevat kohti aikeissaan tönästä ja heiluttaa leukaa, parempi tosiaan väistää. Jos ei pääse karkuun tai kaveri on jäämässä kynsiin, niin edessä saattaa olla poikkeus. Toivottavasti ei koskaan tule tarpeelliseksi.
#153 • • astaroth Guest

Miika, 22.4.2006 17:03:
En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))

respect :D
Chatte

#154 • • Chatte Team Teknolipat :)

dark-raver, 20.7.2004 12:53:
Edit: somali sanat vääränvärisii kun en ole varma oliko ne Mozambiqest, Botswanast vai Senegalist.

Vai että _väärä_ ihonväri? Eipä ole kovin kivasti sanottu.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Gilgamint.com

#155 • • Edited Gilgamint.com Making questions

Miika, En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))

Ite oisin ehkä joutu leipoo äijää ja heittää naisen niskaperse otteel himast WANT TO FLY BIAATCH *grr*
Samu81

#156 • • Samu81 kokolihaa
Olen juoksennellut suht aktiivisesti 5 ja ½ vuotta pääasiassa Helsingin yöelämässä ja jos jonkinlaista känniääliötä, riitapukaria ja vastaavaa on vastaan kävellyt. Onneksi useimmista tilanteista on selvitty ihan puhumalla ja olemalla provosoimatta milläänlailla, jopa ottamalla syyt omaan niskaan. Muutenkin pyrin ennemmin puhumaan kuin alan uhoamaan takaisin ja painimaan. Vaikka joku klassinen tönäiseminen baarissa, harvemmin olen heti haastamassa riitaa vaikka olisin kuinka kaasuissa. Yhdin ihan täysin tohon terralunan viestiin, että tappeleminen on tosi typerää, eikä yksin fyysisien seurauksien vuoksi.

Kuitenkin kaksi kertaa on tullut tilanne, jossa touhu on mennyt painimiseksi ja toisella kertaa ihan nyrkkitappeluksi *uuh*
Jälkimmäinen sattui joskus 2002 syksyllä ikäluokkaani nuorempien 100 -aamua bileissä silloisessa Hesperiassa kamun kanssa tanssittiin ihan rauhas parin muijan kanssa ni kamua tönäs takaapäin aika voimalla vajaa 2 metrinen metriheikki joka kaiketi tahtoi meidät nikkiin niiden muijien luota. Kamu alkoi sille ihan puhumaan ni sepä alko heiluttaan nyrkkejään. No onneksi intin spol -otteilla ja kamun avustamana sain sen kundin maahan ja pidettyä sitä siinä ja yrittelin rauhoitella tilannetta ja päästin sen irti. Ei mennyt kauaakaan kun kamun ollessa veskissä se äijä tulee takavasemmalta ja iskee aika huolella korvan yläpuolelle. Sen verran että päässä vippaa ja kaadun ja äijä on tulossa päälle. Onneksi joku muija tulee siihen väliin sen verran että pääsen pystyyn ja peräytymaan ja pääsen karkuun (hehe...) tilanteesta ja homma jäi siihen. Sen muistan hyvin kuinka pelottavan kokonen kundi se oli *uuh*

Toinen kerta oli aikoinaan Highlightissä samaista kamua tönäsi tanssilattialla joku kundi joka alkoi haastamaan siinä riitaa ja ottamaan painiotetta. Tällä kertaa mä olin sen verran kaasuissa että aloin riuhtomaan sitä irti ja lopulta mä painin sen äijän kanssa, mut homma jäi liki heti siihen kun kaverit tuli repimään meitä irti.

Ehkä ainut kerta milloin olisin voinut heti tirvasta äijää kyselemättä mitään oli viime syksynä eräässä teinibaarissa jossa olin vissiin ensimmäisillä tai toisilla treffeillä erään tytön kanssa. Baaritiskillä ollessamme joku teinikänniääliö puristaa häntä perseestä. Silloin mulla vähän kiehahti mutta siitäkin selvittiin lopulta asiasta keskustelemalla.

Njooh, loppuun pitää vielä oikein koputtamalla koputtaa puuta ettei mitään muuta ole ikinä sattunut, aika paljon on kuitenkin tullut yksin liikuttua ja baareissa juostua.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Miika

#157 • • Miika

Tontsis, 23.4.2006 04:27:
---
Miika, 22.4.2006 17:03:

---
Hyvä itsehillintä, jos siis ees pidit koko mimmistä, mut toisaalta en nää mitään syytä tapella sen jätkän kanssa, ku se mimmihän sua petti ;D

En oo koskaan seurustellut naisen kanssa josta en tykkää, joten kyllä tuosta pidin ja paljon. Jälkeenpäin alko kiehuttaan kun ystävät ja veljeni, jotka aina osaa ajatella järkevästi ja ovat syvästi tappeluita vastaan, ihmettelivät kun en päästänyt "miehistä primitiivireaktiota" irti ja näyttänyt kuka on mies ja nainen kenen. Oliskohan se hyödyttänyt jotain?

Terraluna kirjotti miehestä, joka heti hyökki kaikkien kimppuun, luulin että sellasta tapahtuu vaan leffoissa joissa pitää saada joukkotappelu aikaseksi et sankari pääsee pakoon. :/
akir0

#158 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

sxx, 22.4.2006 14:12:
Ennenvanhaan ritariässä veti aina jotain turpaan joka jaksossa. Nykyään ei tv-sarjoissa ole semmosta. Aliaksessa annetaan monoa, mutta vähän eri meiningillä *hymy*

Mutta ritariässä jakoi oikeutta väärämielisille, vähän ku amerikka, joka vapautti irakin!
rec

#159 • • rec
Harrastin aikoinaan oman aikansa erittäin fyysisesti vaativaa taistelulajia (Thai-boxing), joka kiehtoi ja kiehtoo vieläkin.. todennäköisesti jatkan siihen mihin jäin (kilpa"urheilijaksi") eikä oikeastaan ikinä ole tähänkään päivään asti ollut tilannetta, joka olisi lorauttanut paskat housuun... paitsi pari kk sitten kun ajoin ilman C-korttia kuorma-autoa ja kytät tuli pillit päällä takana ja kuitenkin ajoi minusta ohi! *hikoil*

Pointti: tappelut ääliöiden takia ei ole ollenkaan hyväksyttävää, mutta liitettynä taistelulajeihin voisin jopa myöntää ihailuni.