MaaKoz, 21.4.2006 21:43:
kun meitsi lyö koittaa yö!!!
sulle synkkä yö, mullon musta vyö .
Joo ei siis, mun mielest kans nää "uhoajat" on sitä turhinta jengiä mitä
mestoilla pyörii. Eipä o tarttenu onneks liittyä ikinä seuraks asti...
253 posts, 13 pages, 93,977 views
MaaKoz, 21.4.2006 21:43:
kun meitsi lyö koittaa yö!!!
RainChild, 22.4.2006 12:57:
Onneksi muutamia vartijoita tuli pian siihen (saman minuutin sisällä kun tappelu alkoi) ja sai tilanteen rauhoittumaan. Inhottava olo tuolleen, kun ei voinut oikein itse mitään tehdä.
Tontsis, 22.4.2006 13:32:
Mistä te tänkin topicin kaivoitte
Hitchhiker, 22.4.2006 13:17:
Itse olen sitä mieltä että tappeluun ei kannata mennö väliin vaan soittaa poliisit paikalle.
hallucinogen, 22.4.2006 14:32:
---
Hitchhiker, 22.4.2006 13:17:
Itse olen sitä mieltä että tappeluun ei kannata mennö väliin vaan soittaa poliisit paikalle.
---
Sen poliisin tulo voi kestää kymmeniä minuutteja huonossa tapauksessa ja siinä vaiheessa kaveri voi olla hengetön, raiskattu tai muuten vaan huonossa jamassa ja tekijä on teillä tietämättömillä eikä koskaan joudu vastuuseen jos kaikki vaan seisoo vieressä ja oottaa et virkavalta tulee. Tietenkään ei pidä mennä semmoiseen matsiin laittaa sormiaan väliin missä on erittäin suuri mahdollisuus joutua itse sairaalaan mut esim jos snagarijonossa yks henkilö alkaa riehua ja rotevia kavereita siinä vieressä jotka vois helposti yhteistuumin estää isomman vahingon taltuttamalla kaverin niin kyllä se olisi oikein tehty. Sit poliisi paikalle ja pidetään kaveria aloillaan ja kerrotaan miten on käyny.
Bio, 22.4.2006 13:29:
Joopajoo, miks joistakin äijistä tulee niin vitun kovii kun saa alkoholia. Sit mennään sil periaatteella baariin, et ellei saada muijaa niin sit haastetaan riitaa kenelle ekana sattuu eteen siinä mielentilassa.
Miika, 22.4.2006 17:03:
En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))
dark-raver, 20.7.2004 12:53:
Edit: somali sanat vääränvärisii kun en ole varma oliko ne Mozambiqest, Botswanast vai Senegalist.
Miika, En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))
Tontsis, 23.4.2006 04:27:
---
Miika, 22.4.2006 17:03:
En myöskään tapellut sen kundin kanssa, jonka löysin muutama vuosi sitten sillosen rakkaani sängystä. Nostin peiton sen päältä, otin tyynyn ja sanoin: "Nää on mun ja vien nää nyt mennessäni, naisen saat pitää." (ei tykänny neiti siitä yhtään ;))
---
Hyvä itsehillintä, jos siis ees pidit koko mimmistä, mut toisaalta en nää mitään syytä tapella sen jätkän kanssa, ku se mimmihän sua petti ;D
sxx, 22.4.2006 14:12:
Ennenvanhaan ritariässä veti aina jotain turpaan joka jaksossa. Nykyään ei tv-sarjoissa ole semmosta. Aliaksessa annetaan monoa, mutta vähän eri meiningillä