*taputapu*
253 posts, 13 pages, 94,149 views
alien:
kokeilkaa joskus niin _ehkä_ tunnette itsenne sen jälkeen paremmin *hahjust*
yana:
---
alien:
---
tunsitko sen jalkeen ittes viela kovemmaks luolamieheks?
alien:
---
yana:
---
alien:
---
tunsitko sen jalkeen ittes viela kovemmaks luolamieheks?
---
no, jos nyt tarkemmin asiaa miettii niin onhan se eka kerta aina eka kerta ja silloin voi joutua pieneen shokkiinkin, koska se on niin uusi ”asia/kokemus”. Sit, kun siihen tottuu niin sä tiedät taas enemmän tappelu tilanteista ja miten niiissä kannattaa toimia. Itse olen ihan iloinen, että olen tapellut, koska olen nähnyt muutamia tilanteita, missä aikuinen mies alkaa itkemään (), koska tämä on ollut niin kauhea shokki hänelle. Ja onhan se tietysti parempi naisenkin puolesta, ettei oma kulta ala pillittämään tosipaikan tullen.. joten... ;)
Eli vastaus kysymykseesi on... KYLLÄ mä tunnen itseni ”kovemmaksi”, vaikka olenkin väkivaltaa vastaan.
[muokattu 20.1.2004 10:55]
Jone:
Henkilökohtaisesti kannatan tappelemista enemmän perinteistä suomalaista mittelöintitapaa, jossa toinen lauletaan suohon. Urbaaniin kielenkäyttöön sovellettuna vittuillaan maanrakoon.
hallucinogen:
Mites Suomessa muuten toi itsensä puolustaminen on määritelty et missä vaiheessa menee hätävarjelun liioitteluksi? Sellanen tunne et jos kättä pitempää ottaa avuksi vaikka toisella ois puukko ja kalauttaa hyökkääjälle sit jonkun vamman niin ite siitä saa sit syytteen myös
hallucinogen:
Mites Suomessa muuten toi itsensä puolustaminen on määritelty et missä vaiheessa menee hätävarjelun liioitteluksi? Sellanen tunne et jos kättä pitempää ottaa avuksi vaikka toisella ois puukko ja kalauttaa hyökkääjälle sit jonkun vamman niin ite siitä saa sit syytteen myös
hallucinogen:
alien:
no, jos nyt tarkemmin asiaa miettii niin onhan se eka kerta aina eka kerta ja silloin voi joutua pieneen shokkiinkin, koska se on niin uusi ”asia/kokemus”. Sit, kun siihen tottuu niin sä tiedät taas enemmän tappelu tilanteista ja miten niiissä kannattaa toimia
yusu:
Jos joku on selvästi hyökkäämässä sun kimppuun tai on hyökänny jo, niin saat käyttää lievintä mahdollisinta keinoa päästäksesi pois tilanteesta. Heti ku kaverin on lopettanu hyökkäyksen, nii sä et saa tehä sille enää mitää.
Toi kannattaa nyt oikeesti unohtaa koko juttu, kun joku tulee puukon kanssa. Siinä kannattaa sitten miettiä haluuko kuolla vai saada syytteen