253 posts, 13 pages, 94,006 views
ulkomaalaiset on kyl syvältä. ;)
koskaan en oo joutunut kenenkään tuntemattomankaan kanssa taistelemaan mistään...puhumalla olen tähän päivään asti pärjännyt...ehkä mul o vaan moiset puhumisen lahjat jotka ajuduttaa mut ongelmiin ja niistä ulos
huh...jne jne jne
- hulivili hupakko -
heh, puhuminen ei paljoa enää auta kun oot baaritiskillä jonottamassa juomaa ja joku mustasukkainen tyttöystävä heittää ensin tuopilla päähän ja kiskasee letistä lattialle.
marski:
ja niin on sekin et ite stoppaa ja syyttää mua ja heittää mua vesilasilla..jotta mun paita on ihan märkä ja sit selittää kuinka märät paidat o muotia!!
ja joku vielä ottaa kuvan :/
milla:
heh, puhuminen ei paljoa enää auta kun oot baaritiskillä jonottamassa juomaa ja joku mustasukkainen tyttöystävä heittää ensin tuopilla päähän ja kiskasee letistä lattialle.
no kuten sanoin..MULLE ei oo käynyt noin...mut aika nihkeetä tehdä noin..mielestäni...
ja niin on sekin et ite stoppaa ja syyttää mua ja heittää mua vesilasilla..jotta mun paita on ihan märkä ja sit selittää kuinka märät paidat o muotia!!
Mä tykkään käydä nyt enemmän bileissä kun niissä baareissa. Baareissa puolet porukasta on sikakännissä ja siitä tulee sitten tappeluita ja muuta vittuilua.
Bileissä puolet porukasta on vetänyt "piristäviä aineita" ja kaikki ovat iloisia! Huumeet on kyllä paha juttu, mutta ne eivät tee ihmisistä agressivisia sikoja!
Varsinkin se pyörii tuppukylästä Helsinkiin muuttaneiden huulilla turhan usein ja saa naurettavia piirteitä, jos itse "stadilainen" on kotoisin pikkukylästä.