253 posts, 13 pages, 94,007 views

kovas

#41 • • kovas Kristo
ulkomaalaiset on kyl syvältä. ;)
Hexa

#42 • • Hexa Toimittaja
HardSpanky:

Suppee heebo, jousta vähän..

--
24 / 7

#43 • • yana Guest
HardSpanky:

tosiaankin. varsinki virolaiset. niit vois potkii nivusiin aina kun tulee näköpiiriin *vink*

[muokattu 1.10.2002 10:07]
tuitui

#44 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mä en juurikaan tappele...nuoruudessani tappelin aina parhaan kaverin kanssa ja se päätty siihen et toinen huusi "nähään huomenna" ja toinen huutaa "tottakai"..vaikka 2min sitten lyötiin toisiamme kuin hullut..

mut muuten en oo käyttänyt väkivaltaa juuri koskaan tahallisesti satuttaakseni muita..
oma kaveri oli sen verran agressiivinen (tuo lapsuuden tuttuni juuri) että hänen kurissa pitämiseen meni aina kaikki voima..ja hänen takiaan jouduin useesti poliisin juttusillekin..

kun suutun ni huudan ja jaksan jankuttaa kyllä..tai ärsytyksestäkin jothtuvaa jankutusta löytyy..henkistä väkivaltaakin tulee joskus ehkä huomaamattakin käytettyy...

mut fyysisesti nykyiset väkivaltatekoni ovat jääneet humalassa puremiseen ja lyömiseen..tosin se ei ole ollut tarkoituksena satuttaa toista...

koskaan en oo joutunut kenenkään tuntemattomankaan kanssa taistelemaan mistään...puhumalla olen tähän päivään asti pärjännyt...ehkä mul o vaan moiset puhumisen lahjat jotka ajuduttaa mut ongelmiin ja niistä ulos *pelle*

huh...jne jne jne

- hulivili hupakko -

*pahis*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

milla

#45 • • milla
Marski:

koskaan en oo joutunut kenenkään tuntemattomankaan kanssa taistelemaan mistään...puhumalla olen tähän päivään asti pärjännyt...ehkä mul o vaan moiset puhumisen lahjat jotka ajuduttaa mut ongelmiin ja niistä ulos *pelle*

huh...jne jne jne

- hulivili hupakko -

*pahis*

heh, puhuminen ei paljoa enää auta kun oot baaritiskillä jonottamassa juomaa ja joku mustasukkainen tyttöystävä heittää ensin tuopilla päähän ja kiskasee letistä lattialle.
tuitui

#46 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
milla:

heh, puhuminen ei paljoa enää auta kun oot baaritiskillä jonottamassa juomaa ja joku mustasukkainen tyttöystävä heittää ensin tuopilla päähän ja kiskasee letistä lattialle.

no kuten sanoin..MULLE ei oo käynyt noin...mut aika nihkeetä tehdä noin..mielestäni...

ja niin on sekin et ite stoppaa ja syyttää mua ja heittää mua vesilasilla..jotta mun paita on ihan märkä ja sit selittää kuinka märät paidat o muotia!! *vink*

--

ilarip

#47 • • ilarip
Marski:

milla:

ja niin on sekin et ite stoppaa ja syyttää mua ja heittää mua vesilasilla..jotta mun paita on ihan märkä ja sit selittää kuinka märät paidat o muotia!! *vink*

ja joku vielä ottaa kuvan :/
tuitui

#48 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Lightsi:

marski:

ja joku vielä ottaa kuvan :/

niin siis joku kehtasi ottaa musta kuvan tuo märkä paita päälläni...hävetkää :(

- hulivili hupakko -

*dissaa*

[muokattu 1.10.2002 12:04]

--

milla

#49 • • milla
Marski:

milla:

no kuten sanoin..MULLE ei oo käynyt noin...mut aika nihkeetä tehdä noin..mielestäni...

heh, se mitä ei muista ei tarvitse myöntää;) (stoppaa??)
UnityF

#50 • • UnityF joo just se
*hmph*Mut hakattiin nuorena silleen et 2 muijaa piti musta kiinni ja yx potki mun reidet teräskärkisillä maihareilla*nyyh*Parin viikon kuluttua kun pystyin taas kävelemään niin menin sen hakkaajan luo ja hakkasin sen ihan yksin ilmaan et joku idiootti piti siitä kiinni! :}
Tässä mun hakkaajalle*dissaa*
TanyaK

#51 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mulla oli yläaste iässä todella paljon vihanaisia. Tämä johtui siitä että olin jonkin sortin "erillainen nuori". Syytä en tiedä koska ikinä en ole joutunut tappeluun mutta musta oli kaupungilla hirveä tappelijan maine!! Se oli sinäänsä ihan hyvä ettei kukaan koskaan loppujen lopuksi uskaltanut käydä mun päälle. Mutta toisaalta se myös vietteli muijia vittuilemaan mulle..no se niistä ajoista.
Myöhemmin olen sitten joutunut muuten vaan väkivallan kohteeksi kun seurustelin erittäin agressiivisen pojan kanssa. Oli aina kaula, kädet jalat, kyljet ym. mustelmilla jos tää poika oli hiemankin maistellut viinaa viikon lopun aikana. Olin täysin yksin tossa tilanteessa kun kukaan kavereista ei uskaltanut tulla väliin. Kaiken lisäksi mä olen niin "tyhmä" että olen antanut tälle pojalle anteeksi. Ehkä osa syy on se että kotonani oli myös väkivaltaa kun oli pieni. Mikä onneksi loppui aika varhain. Tuollaiset kokemukset jättävät kuitenki syvät jäljet..Ja iljettää aina ajatuskin siitä että tätä tapahtuu päivästä toiseen kodeissa ja kodin ulkopuolella.
Alex

#52 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Antti:

Mä tykkään käydä nyt enemmän bileissä kun niissä baareissa. Baareissa puolet porukasta on sikakännissä ja siitä tulee sitten tappeluita ja muuta vittuilua.

Bileissä puolet porukasta on vetänyt "piristäviä aineita" ja kaikki ovat iloisia! Huumeet on kyllä paha juttu, mutta ne eivät tee ihmisistä agressivisia sikoja!

OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!
*enkeli*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Inferno

#53 • • Inferno [Terrorcraft]
sain vappuna kolmelta jätkältä monoa päähän noin 10min putkeen,kun olin toivottanut hyvät illan jatkot pojille..eka lause/huudahdus mikä kuului näiden poikien mestoilta oli "Alatsä vittuilee,hä?!"

Huomasin sitten,että poliisit pistävät poikia rautoihin ja mua tullaan hakemaan ambulanssilla ja siitä sitten Hyvinkään Keskus-sairaalaan*piru*

Olis nekin voinu vähän miettiä*eiei**dissaa*

*piis*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

UnityF

#54 • • UnityF joo just se
tappelut on AIKA *dissaa* mix pitää tapella eikö enää puhe uppoo aivoihin?*täh*
#55 • • Cera Guest
Enkai itse, hirveästi oo tappeluihin joutunu. Oon rauhaa rakastava ihminen.. *justjoo* nnh.

Mun isoveli sai kerran jonkun lätkämatsin (NIIJUST*mur*) jälkeen aika pahasti köniin. sitä viillettiin mattoveitsellä rautatieasemalla, valitettavasti sen takia että kannatti väärää joukkuetta. 12tikkiä selkään ja saman verran jalkaan.
Onneks se soitti sitten mulle ja sanoi pahoitellen 'sori mut sun pelipaitas meni rikki koska sain puukosta'
Oon varmaan ihana sisko kun eka ajatus oli tollanen, että nyt mä suutun..*uuh* seuraavaksi se mietti soittamista toiselle siskolle että voiskohan sisko korjaa sen farkut..

Sanompa vaan, et ONKYL FIKSUU.

Mutta. lätkä on kai sit tollasta. eikai kukaan tuu hakkaamaan mua jos huudan kadulla polcca is life..*vink**piis*

no okei. en sit huuda.*possu*
Texx

#56 • • Texx ^_^
Oon kerran saanu turpaa semmoselta pari vuotta nuoremmalta jätkältä. ei käyny kyl muutaku huulesta tuli verta ja nenä turpos. muah. onse kivaa. *hmph*

--
*piis*

POSER

#57 • • POSER Wimp and Poser
Mulla ulkomaalaisten kaa mitään probleemaa ollu, mutta noi juntit enemmän myllyjä aiheuttaa... varsinkin kun painat hame päällä Imatran "keskustassa" yöllä ja erehdyt viel kertoon olevas helsingistä...

ai että helesingistä... muks muks.... että kivaa oli silläkin reissulla...

--
Keppiä Jehoville!

UnityF

#58 • • UnityF joo just se
Blääh... Mun kaveri oli viime vkl tappelussa tosi tyhmää... ja kaikki yhen kaljan takia... elämä on omituista... tai sit mä oon omituinen...*voiei*
Panfobia

#59 • • Panfobia
J-Tone:

Varsinkin se pyörii tuppukylästä Helsinkiin muuttaneiden huulilla turhan usein ja saa naurettavia piirteitä, jos itse "stadilainen" on kotoisin pikkukylästä.

Just. Sitä ollaan niin rankkaa, sitten kun oikein asutaan vallan Hellzingissä... *poks*

Ei ymmärrä. Onhan Helsinki Suomen suurin city ja happeninkii paljo enemmän ku muualla, mutta silti mä en sinne haluaisi välttämättä asumaan...tai no en tiedä kun en ole ikinä kokeillut...mutta tuntuu vaan siltä, että tällainen hieman rauhallisempi ympäristö sopii mulle paremmin. Helsinki on kiva paikka pienissä määrin nautittuna. *hymy*

--
*sydän*

Panfobia

#60 • • Panfobia
Aiheen vierestä meni taas niin että viuhahti, mutta haitanneeko tuo...*täh*

--
*sydän*