129 posts, 7 pages, 40,010 views
fine, 12.8.2005 18:58:
Ihmiset voisivät mennä itteensä, viihdoinkin tajuta miten epäammattilaiset kyseisen tapahtuman järjestäjät oikeesti ovat ja boikotoida tätä rahan-lypsäämis-sirkusta!
Ihmiset voisivät mennä itteensä, viihdoinkin tajuta miten epäammattilaiset kyseisen tapahtuman järjestäjät oikeesti ovat ..
Ihmiset voisivät mennä itteensä, viihdoinkin tajuta miten epäammattilaiset kyseisen tapahtuman järjestäjät oikeesti ovat ja boikotoida tätä rahan-lypsäämis-sirkusta!
nuff said
-anton sobolev
leenuliinu, 12.8.2005 20:23:
---
nuff said
-anton sobolev
---
Mitäköhän vittua sä kuvittelet horisevas?
U n i k, 13.8.2005 04:21:
Kuisma veti Mr A:n jälkeen Puristamossa erittäin kovan ja tykin live-setin
e,
kun ei kuullut itse soittamaansa musiikkia. on kohtuullisen vaikea harrastaa ja tehdä teknosta taidetta siinä tilanteessa.
turan, 13.8.2005 05:26:
---
U n i k, 13.8.2005 04:21:
Kuisma veti Mr A:n jälkeen Puristamossa erittäin kovan ja tykin live-setin
---
joo kuismaa on kyllä kiittäminen loistavan meiningin aikaansaamisesta (tai ylläpitämisestä) puristamossa ennen meijän settiä. oli ilo soittaa ja äänentoistoki oli ehkä yks mielyttävimpiä koko kaapelilla.
---
e,
kun ei kuullut itse soittamaansa musiikkia. on kohtuullisen vaikea harrastaa ja tehdä teknosta taidetta siinä tilanteessa.
---
hehe, i feel you. monitorit on kuitenki se, josta ite saa kiksit. :)
jjkobsson, 13.8.2005 12:42:
Muuten meininki oli todella ankea verrattuna viime vuoteen. Kaikki pikkukojut puuttuivat ja kebabin paistajiakin oli vain muutama. Eniten ihmetytti merenrannan autioituminen, jossa viime vuonna oli mukava hengailla ja jäähdytellä.
Charly RePanic, 12.8.2005 19:04:
Nooh.. rauhotu!
Sanoisin jopa samaa, että "rahaa kyllä lypsetään", mutta epäammattimaisuudesta olen kyllä erimieltä! Käsitykseni mukaan Koneiston järkkääjillä on pitkä historia takana konemusiikissa!