Koneisto 12.8.2005 @ Helsinki

129 posts, 7 pages, 40,239 views

#41 • • Edited seagt Guest
PARAS LINEUP=

T E E B E E (Subtitles, NOR) DJ parast norgejunkkaa yleensä

Kevin Saunderson presents FUSE-In DETROIT (USA) DJ, tää oli privajatkoil aivan loisto vispikunnos =D

Baskempi lineup:
Annie (679 Recordings/Warner, NOR) LIVE =( miks toi, ku ainoo hyvä puoli o ulkonäkö :D
subu

#42 • • subu Suski
Taidan lähtee koneistoon sittenki sillä fiiliksellä et ne on festarit :) Aikasemmin olin tulossa vaan Son Kiten takii <3
Harmi vaan ku nää ei oo "telttailu" festarit (haluu telttailee) *nauru*
Gnizhak

#43 • • Gnizhak iku

modmod, 27.7.2005 21:37:
PARAS LINEUP=
Kevin Saunderson presents FUSE-In DETROIT (USA) DJ, tää oli privajatkoil aivan loisto vispikunnos =D
Teebee (Subtitles, NOR) DJ parast norgejunkkaa yleensä

Baskempi lineup:
Annie (679 Recordings/Warner, NOR) LIVE =( miks toi, ku ainoo hyvä puoli o ulkonäkö :D

Pah, Annie ollu koneistos joka vuos, ja nyt ku se on breikannu ni miksei tulis vetää livee. Vetää ehkä jopa vähän uteliastaki jengiä koukutettavaks.
Ps. Heartbeat on melko herttanen raita.

--
Don&#039;t Just Stand There

#44 • • seagt Guest

Gnizhak, 27.7.2005 22:29:
---
modmod, 27.7.2005 21:37:
PARAS LINEUP=
Teebee (Subtitles, NOR) DJ parast norgejunkkaa yleensä

Baskempi lineup:

---

Pah, Annie ollu koneistos joka vuos, ja nyt ku se on breikannu ni miksei tulis vetää livee. Vetää ehkä jopa vähän uteliastaki jengiä koukutettavaks.
Ps. Heartbeat on melko herttanen raita.

no mul onki henk koht mielipide siitä ;) en kerro sen enempii :D
#45 • • Yaminah Guest
Ainakin perjantaimeno ois tarkoitus katsastaa... *hihu*
#46 • • seagt Guest

Tontsis, 28.7.2005 04:32:
---
modmod, 27.7.2005 22:35:
no mul onki henk koht mielipide siitä ;) en kerro sen enempii :D

---

Keeerroo nyy.. No niii.. Voit sää mulle kertoo. En kerro kellee :b

no joo no oki, no se tarina alko näin sillo joskus vuos sitten että bergenissä blaa blaa blaa...blaa blaa blaa........................................................................................................................
ja sit se asia vaa meni niin, ja nyt oon vaa sitä mieltä.
UnityF

#47 • • UnityF joo just se
pe & la niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täällä *joo* *jiihaa*
DiscoStu

#48 • • DiscoStu Team Jorma

UnityF, 28.7.2005 10:38:
pe & la niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin täällä *joo* *jiihaa*

Kuin myös*plur*

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

kilobitti

#49 • • kilobitti 1-2-3 techno
Mouse on mars:kin*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

trolli

#50 • • trolli
Taidan tyytyä vain lauantaihin, kuopatun molokon laulaja Roisin Murphyn uus levy on niin mahtava että siitä hyvästä maksan lauantain lärpäkkeen.
toma

#51 • • toma Tototoototo
Mouse on Mars, Kevin Saunderson, Son Kite, Michael Mayer, Teebee, jopa Hellfish, puhumattakaan kotimaisista <3

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Sinza

#53 • • Sinza
Liput hankittu *jiihaa*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

pyralid

#54 • • pyralid
Jep, kattelin tota ohjelmaa perjantain osalta ja aloin miettimään, että kannattaakahon edes lähteä. Sit näin lauantain ohjelman, niin ei kyl oo mitään muuta vaihtoehtoa kuin saapua paikalle. Lauantain esiintyjät *sydän* merikaapelihallissa. *pihkassa*
sipe

#55 • • sipe
Koneistossa on aina ollut niin hyvä fiilis,et tämän vuoden kehnompi tarjonta ei haittaa. lauantaina sinne siis!
Juhgu

#56 • • Juhgu Virnistelijä
Toivottavasti turvatoimissa on tänä vuonna joku järkevä kompromissi viime ja toissa vuoden väliltä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

AnderS

#57 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Juhgu, 9.8.2005 16:16:
Toivottavasti turvatoimissa on tänä vuonna joku järkevä kompromissi viime ja toissa vuoden väliltä.

Mitä viime vuoteen tulee niin turvatoimissa ei ollut
mitään valittamista. Sisälle pääsi ilman suurempia
hiplaamisia, toisin kuin toissa vuonna... Kengät pois jalasta,
kukkaro kollattiin perusteellisesti plus puhelimesta revettiin kuoret
auki yms. Mä melkein toivoin et ne olis löytäny jotain ku näkivät
niin suuren vaivankin*nauru*
deena

#58 • • deena tenukeppi

AnderS, 9.8.2005 16:26:
---
Juhgu, 9.8.2005 16:16:

---

Mitä viime vuoteen tulee niin turvatoimissa ei ollut
mitään valittamista. Sisälle pääsi ilman suurempia
hiplaamisia, toisin kuin toissa vuonna... Kengät pois jalasta,
kukkaro kollattiin perusteellisesti plus puhelimesta revettiin kuoret
auki yms. Mä melkein toivoin et ne olis löytäny jotain ku näkivät
niin suuren vaivankin*nauru*

Onko tommonen penkominen muuten laillista? Kerran omakin kassi tutkittu niin perusteellisesti, et henkilökohtaset hygieniavälineetkin revittiin. Kiitos vaan.
Purkkapakettiakaan en saanu sisälle viedä.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

UnityF

#59 • • UnityF joo just se
OT: se on hauskaa miten ihmiset valittaa tarkistuksista täällä kun vähänkin niitä hiplataan ym ym.
Itse olin juuri vähän aikaa sitten damissa sensesion blackissa ja siellä kukaan ei valittanu / nurissu kun ekana jonotettiin ineen ja siitä sitten kaikki tavarat laitettiin pieneen boxiin jossa yksi järkkäri avasi lompakot tutki tulitikkuaskit ym ym ja toinen järkkäri tutki miut ihan kokonaan, näin tehtiin kaikille ja kukaan ei mussuttanu mitään. Siellä se on niin yleistä ja täällä kun vähänkin tutkitaan niin aina kauheet valittamiet/vinettamiset. huoh. väsyttää tollainen.

No mut enivei mie oon tulossa tänne molempina päivinä ja aijon pitää *super*hauskaa tutkitaan taikka ei.
Mä ennemmin annan niitten tutkii miut ja niin tiedän että turvallisuus on taattu et ainakaan mitään teräaseita ym shittii joudu sinne.

*piis* *hymy**piis*

koneisto here i comeeee... *jiihaa*