Minulla on kaksi aivan uskomattoman ihanaa, rakasta, kilttiä ja sosiaalista kissaa. Toinen on maatiaiskissa Wilma 4,5 v. ja toinen on Ragdoll Octavia (kotoisammin Oksu) 2 v. Molemmat ovat leikattuja ja sisäsiistejä kissoja. Wilma on eloisa, utelias ja leikkisä ja kova "juttelemaan". Oksu taas rakastaa ihmisiä ja seuraa minua joka paikkaan. Oksu rakastaa myös syömistä ja nukkumista. Nämä kissat ovat minulle todella rakkaita ja niin pä olenkin nyt vaikean paikan edessä.
Valitettavasti poikaystäväni (Jammailija) on erittäin allerginen kissoille, joten Jani ei voi olla minun luonani puolta tuntia kauempaa, vaikka olisi ottanut allergialääkkeet. Niinpä siis olemme Janin luona lähes joka yö. Nyt myös kämppikseni lähti 3 kuukaudeksi Espanjaan, joten kissat joutuisivat olemaan kohtuuttoman paljon yksin. Toki käyn ruokkimassa kissani päivittäin. Tunnen kamalaa syyllisyyttä siitä, että olen "hyljännyt" kissani. Ongelma ei tällä hetkellä ole vielä kovin kriittinen, sillä jos en keksi mitään ratkaisua kissoilleni, niin sitten vain on yövyttävä kotona enemmän. Mutta jossakin vaiheessa kuitenkin(jos elämässä hyvin käy ja kaikki menee niinkuin toivomme Janin kanssa) me aiomme muuttaa Janin kanssa saman katon alle.. Silloin en valitettavasti voi ottaa kissojani mukaan.
Niinpä siis nyt kyselen, olisiko täällä joku ihana ihminen (Pääkaupunkiseudulta) kiinnostunut ottamaan kissani kotiinsa ikään kuin hoitoon. Eli kissat olisivat edelleen minun. Maksaisin niiden lääkärikulut, ruuat ja hiekat, mutta kissat asuisivat luonasi. Ja saisin käydä katsomassa kissojani silloin tällöin. En nimittäin halua luopua kissoistani kokonaan, sillä rakastan niitä niin valtavasti ja nämä kissat ovat ainoat, mihin voi luottaa elämässä 100 %:sesti. Muuten elämästä kun koskaan ei tiedä..valitettavasti. Ja jos siis kaikki menisikin mönkään, niin haluaisin kissani takaisin itselleni.
Eli jos kissoilleni löytyisi mahdollisimman pian koti/hoitaja, joka asuisi Pääkaupunkiseudulla, olisi kotona enemmän kuin minä, rakastaa kissoja, ja joka myös osaa hoitaa kissoja, tulisin erittäin onnelliseksi!
Kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä privana, puhelimitse 045-638 2398 tai sähköpostin välityksellä [email protected]
Tässä vielä kuva kissoistani! Wilma on kirjava ja tuo ihana valkoinen karvakasa on Oksu!