Virallinen Olen humalassa-topik

3,252 posts, 163 pages, 826,954 views

Dave

Posts: 1,750

#1921 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Dave^, 12.1.2007 13:56:
Työn alla *joo*


EnPÄ *känni*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Dave

Posts: 1,750

#1922 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
En ole juonu mitää (muutenvaa plekseissöns)*känni*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

coolcat82

Posts: 771

#1923 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
En kyl vielä niin kovin, mut synttäreit ajattelin viettää koko viikonlopun. Tai no, alotin kyllä jo eilen mut fuck it *nauru* Mä ku pääsen baarii täst noitten siidereitten jälkee ni loppuillan nautiskelen pelkkää Tequila sunrisee *plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Dave

Posts: 1,750

#1924 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
en ees *käänni* *känni*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

asdf

Posts: 3,155

#1925 • • asdf
Huhhuijaa! Esson kautta kotia *känni*
zeuzz

Posts: 526

#1926 • • zeuzz digital punk
huhuuuh! tulipas taas otettua *iloinen*
Kit^

Posts: 798

#1927 • • Kit^ ihme höpöttäjä
hihihihiiii *känni*

meil on kivaa. pitäkää teki kivaa *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#1928 • • Jocular Janni
molen! lauloin karaooookkee *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Chatte

Posts: 4,085

#1929 • • Chatte Team Teknolipat :)

Dave^, 13.1.2007 04:27:
en ees *käänni* *känni*


Etpä. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Birgie

Posts: 1,311

#1930 • • Birgie Kikati

Jocular, 13.1.2007 22:40:
molen! lauloin karaooookkee *nauru*



joo mun kaa. Ja MÄ VOITIN *nauru* \o/

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

pirpeli

Posts: 5,533

#1931 • • pirpeli
Myönnän olevani!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

asdf

Posts: 3,155

#1932 • • asdf
Siihen se taitaa taas kallistua. Maanantaina. Kiitti moi!
Pauha

Posts: 515

#1933 • • Pauha
Kyl. Ja hauskaa oli!

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

asdf

Posts: 3,155

#1934 • • asdf
Antsa on humalassa!
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1935 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tulipa sit kiskottua pienet aamukännit! *känni*

--
dasinoaisnvs

Lacerta

Posts: 239

#1936 • • Edited Lacerta
Mä todellakin toivon, että mun ei tarvi enää koskaa lukee tätä viestii sen jälkee ku oon sen lähettäny.. Ensinnäkin sen takia, koska mä en todellakaa halua muistaa sitä asiaa, mistä kohta kerron.. Valitettavasti tälläin paska kelluu mukanaa.... Siis joo,..mul on tosi hauskaa..katon telkkarii..eikä siit tuu ees mitn kattomisen arvoist...sit mä yritän juua jotaa alkoholipitoist, mikä ei meinaa millää mennä kurkust alas...vihaan viinaa...Pakko juua, ku v*tutus tulee jo korvist ulos..ja kaikist muistki rei'ist...Siis miten tää on mahollist.. MÄ VIHAAN MUN KAVEREIT.. mä oikeest vihaan..lähes jokasen niist...ne on juhliis nyt porukal jossaa hevon v*tus toisen tyypin syndei, vaik mä täytin just pyöreet..toinen täyttää jotaa ihme lukuu, mikä todellakaa ei ole niin merkittävä ku mun synde... Ja mä en todellakaa enää halua pitää sen tyypin kaa mitää yhteisiä syndejä, ku niit on viim. 2 vuotta pietty kimpas, ja m oon sen kaks vuotta saanu iha tarpeeks kuulla sen kusipään suust et : "Nää on mun synttärit, sun synttärit oli 2 päivää sitte!" se pilas sillo mun 18v. syndet ku tää likka oli ekaa kertaa baaris, tarjosin kaikille tequilat ja sanoin "Otetaako mulle, ku täytin vihdoin 18?" no ei ..ku se yks molo tulee ja sanoo kiitti tequilast, mut hei..nää on mun syndet, joten otetaanko mielummin mulle?..ja tot samaa on jatkunu 2 vuotta..emmää jaksa.. *nyyh*

ja sitä paitsi nyt ke se pitää oman syndet, ni ei me ees saatu kutsuu sinne!! Tosi outoo, vaik mä annoin sille mololle kutsun mun syndeihin (jotka on nyt sit peruttu), mut kuitenki..oisha se voinu ees kohteliaisuudest kutsuu...Se ei oo kuulemma kuttunu sen takii, ku se oletti et mä piän mun syndet mun omille kamuille tänää, ni turhaaha se on kutsuu, ku ei se kuitenkaa tuu...SIIS WTF? kenellä helvetti on tollane aattelutapa????mä en tajuu? Mut mikäs siin...kiitos ja illan jatkoi..Mä vietän mun 20-kymppiset kullan kaa kahestaa..haistakoo veetä ne meijä "kaverit"....

--
-Happy DJ-

Chatte

Posts: 4,085

#1937 • • Chatte Team Teknolipat :)

Dianah, 20.1.2007 23:23:
Mä vietän mun 20-kymppiset kullan kaa kahestaa..haistakoo veetä ne meijä "kaverit"....


Ja mikäs siinä on niin pahaa viettää ne kullan kaa? Kulta varmaan arvostaa, kun itse dissaat...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

fosa

Posts: 382

#1938 • • fosa
Taidan olla ensimmäistä kertaa virallisesti humalassa, koska ensimmäistä kertaa postaan tänne.. Vittu mikä päivä ollu! Piti toissailtana joku tyttönen saada ja siinähän se yö meni.. Päivällä sitte oli jo vähä pinna kireellä ku se muija ei tod. ollu mun tyyppiä.. Loppupäivä meniki autoja rassatessa ja voi vittu mitä hommaa! Aivan tajuton shitti soi muttei jaksa levyäkään vaihtaa.. Huomenna koulutuspäivä ja alkaa onneks vasta yheltä..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

or_neon

Posts: 598

#1939 • • or_neon mr2090
Joo kännissä ollaan ja pelataan GTA: San Andreasta*jiihaa* Sami ei päässy läpi sitä yhtä lentokonetehtävää ja mä vedin sen sille läpi*jiihaa* Nyt sami pelaa pelaa sitä ihan innoissaaan ja meitsi kirjottelee tänne virallinen olen humalassa topiikkiin*hih**hih**känni*
Ei hitto.. sami ei käyttäny L1:stä ja R1:stä ku ampu mafioita*nauru* Ei hitto mitä juttua... mut ei se mitään koska tää on virallinen olen humalassa topicci... Kirjotus virheitäki tulee, mut luen ne aina ennenku kirjotan eiku siis ennen ku laitan ne tänne...

Sami tietää koodin millä saa kuus tähtee.. noihin poliiseihin... ja sami kiroo jotain tos ku se pelaa ja mä vaan kirjottelen tänne*tanssittel*

Hähhää... sami kuoli :DDD *nauru* Mut samin pitäis pelarta noit tehtävii mut ku se on kans niin kännissä et se haluu kunnon auton jne.. *hih*

Nii sami on toi Sami*iloinen*

Joo ja mä oon toi or_neon joka on kas vähän humalassa... mut nyt mä lopettelen ja meen pelaamaan... tai ainakin ruinaamaan, et voisin pelata taas vähän tota peliä.. (minkä oon jo päässy kerran läpi*tirsk*) Mut joo.. luovutan puheenvuoron jollekki muulle nyt*hih*

Joo morrjenzztaa*piis**klubitus*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Santutar

Posts: 405

#1940 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Baileys o betollista*tirsk*