Mä todellakin toivon, että mun ei tarvi enää koskaa lukee tätä viestii sen jälkee ku oon sen lähettäny.. Ensinnäkin sen takia, koska mä en todellakaa halua muistaa sitä asiaa, mistä kohta kerron.. Valitettavasti tälläin paska kelluu mukanaa.... Siis joo,..mul on tosi hauskaa..katon telkkarii..eikä siit tuu ees mitn kattomisen arvoist...sit mä yritän juua jotaa alkoholipitoist, mikä ei meinaa millää mennä kurkust alas...vihaan viinaa...Pakko juua, ku v*tutus tulee jo korvist ulos..ja kaikist muistki rei'ist...Siis miten tää on mahollist.. MÄ VIHAAN MUN KAVEREIT.. mä oikeest vihaan..lähes jokasen niist...ne on juhliis nyt porukal jossaa hevon v*tus toisen tyypin syndei, vaik mä täytin just pyöreet..toinen täyttää jotaa ihme lukuu, mikä todellakaa ei ole niin merkittävä ku mun synde... Ja mä en todellakaa enää halua pitää sen tyypin kaa mitää yhteisiä syndejä, ku niit on viim. 2 vuotta pietty kimpas, ja m oon sen kaks vuotta saanu iha tarpeeks kuulla sen kusipään suust et : "Nää on mun synttärit, sun synttärit oli 2 päivää sitte!" se pilas sillo mun 18v. syndet ku tää likka oli ekaa kertaa baaris, tarjosin kaikille tequilat ja sanoin "Otetaako mulle, ku täytin vihdoin 18?" no ei ..ku se yks molo tulee ja sanoo kiitti tequilast, mut hei..nää on mun syndet, joten otetaanko mielummin mulle?..ja tot samaa on jatkunu 2 vuotta..emmää jaksa..
ja sitä paitsi nyt ke se pitää oman syndet, ni ei me ees saatu kutsuu sinne!! Tosi outoo, vaik mä annoin sille mololle kutsun mun syndeihin (jotka on nyt sit peruttu), mut kuitenki..oisha se voinu ees kohteliaisuudest kutsuu...Se ei oo kuulemma kuttunu sen takii, ku se oletti et mä piän mun syndet mun omille kamuille tänää, ni turhaaha se on kutsuu, ku ei se kuitenkaa tuu...SIIS WTF? kenellä helvetti on tollane aattelutapa????mä en tajuu? Mut mikäs siin...kiitos ja illan jatkoi..Mä vietän mun 20-kymppiset kullan kaa kahestaa..haistakoo veetä ne meijä "kaverit"....