Millennium @ SDMF2005 17.7.2005 @ Tallinn (EST)

151 posts, 8 pages, 23,954 views

itis

Posts: 2,518

#81 • • itis Morning Star
no hei, ei se mitään, hyppään reppuselkään... *hymy*

Tai sit mä vaan häröilen aleksin kans ympäriinsä ja katoan joka paikkaan niinkuin viime vuonnakin *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mizfir

Posts: 2,472

#82 • • Mizfir pittuinen
Hä, mitäh? Onko Aleksikin tulossa?! *ding* ja se pikku pirulainen väitti kovasti ettei oo tulossa..tai sit mun päivitykset on vaan vanhoja*nauru*

--
-Mannanen-

itis

Posts: 2,518

#83 • • itis Morning Star
*joo* sun päivitykset on jostaini aatamin ajoilta *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Rekabus

Posts: 1

#84 • • Rekabus
Pieni varoituksen sana: kattokaa mitä juotte ! kaveri oli juhannuksena tallinnassa eikä ole tähän päivään mennessä nukkunut ilman unilääkkeitä oli drinksuun sotkettu jotain pientä kivaa
mniittymaki

Posts: 1,641

#85 • • mniittymaki

Mizfir, 14.7.2005 23:25:
Hä, mitäh? Onko Aleksikin tulossa?! *ding* ja se pikku pirulainen väitti kovasti ettei oo tulossa..tai sit mun päivitykset on vaan vanhoja*nauru*



Tulee se Aleksi. Ollaan tulossa samalla Expressillä huomis iltana klo 20, eli perillä ollaan ennen kymmentä :)

.m
Fyrisch

Posts: 4,525

#86 • • Fyrisch

elukka, 15.7.2005 09:57:
Pieni varoituksen sana: kattokaa mitä juotte ! kaveri oli juhannuksena tallinnassa eikä ole tähän päivään mennessä nukkunut ilman unilääkkeitä oli drinksuun sotkettu jotain pientä kivaa



Joo tosiaan kannattaa olla tosi tarkka noitten juomien kans, ja mistä niitä ostaa!

Viimeviikol pietaris pari työkaverii lähti illal pelaa biljardii ja juomaa parit drinksut..

kaikki hyvin kunnes aamul toinen näistä ei pystyny nousta ylös, sätki vaa sängyl.

Tunto hävinny käsist ja jaloist!

Muutama päivä sitte yhtee jalkaa oli jo alkanu tuntoo palautuu.
*dissaa*
iitu

Posts: 4

#87 • • iitu
Kiitoksia infoista, kyllä oli apua.

Nyt vaan taas kun on niin myöhässä liikkeellä, niin tuntuu noi hotellit olevan mennyt jo aika lailla. Hostelleissakin pääsis vain 3:n hengen huoneeseen..ja meitä on kaksi. No toivotaan ja etsitään nyt vielä jos jokin paikka löytys vapaana. Ei viitsis kauheesti rahaa laittaa tähän reissuun, kun ei muutenkaan mikään rikas ole...
Mizfir

Posts: 2,472

#88 • • Mizfir pittuinen

iitu, 15.7.2005 13:06:
Kiitoksia infoista, kyllä oli apua.

Nyt vaan taas kun on niin myöhässä liikkeellä, niin tuntuu noi hotellit olevan mennyt jo aika lailla. Hostelleissakin pääsis vain 3:n hengen huoneeseen..ja meitä on kaksi. No toivotaan ja etsitään nyt vielä jos jokin paikka löytys vapaana. Ei viitsis kauheesti rahaa laittaa tähän reissuun, kun ei muutenkaan mikään rikas ole...



Ootteko kysyny esim. Tallinkin ja Eckerölinen kautta hotellipaketteja? yleensä menee niin ettei hotellit ota enää suoria varauksia, mutta laivayhtiöillä on tietty kiintiö huoneita. Luulis että löytyis vielä*joo*

--
-Mannanen-

iitu

Posts: 4

#89 • • iitu
On kysytty joo. Eckerö täynnä. Tallinkillä oli yksi KALLIS vapaana. Tässä nyt harkitaan, että sinnekö menis. Huvittaa niin kovasti lähtä, että mulla alkais kohta oleen ihan-sama-rahan kanssa meininki. Kaveri junnaa kallista vastaan. Mä olen itse vielä niin konemetsä -meiningeissä, että huvittaa kyllä mennä.
Eikä kyllä houkuta jäädä katselemaan Tuska meininkiäkään...

Yritän vielä katsastella halpoja laivoja ja hostelleja/hotelleja.
Individual

Posts: 10,942

#91 • • Edited Individual HYPNO!

Fyraett, 15.7.2005 12:02:
---
elukka, 15.7.2005 09:57:
Pieni varoituksen sana: kattokaa mitä juotte ! kaveri oli juhannuksena tallinnassa eikä ole tähän päivään mennessä nukkunut ilman unilääkkeitä oli drinksuun sotkettu jotain pientä kivaa

---


Joo tosiaan kannattaa olla tosi tarkka noitten juomien kans, ja mistä niitä ostaa!

Viimeviikol pietaris pari työkaverii lähti illal pelaa biljardii ja juomaa parit drinksut..

kaikki hyvin kunnes aamul toinen näistä ei pystyny nousta ylös, sätki vaa sängyl.

Tunto hävinny käsist ja jaloist!

Muutama päivä sitte yhtee jalkaa oli jo alkanu tuntoo palautuu.
*dissaa*



Aha...No itsepä en tosin ole Tallinnassa käynyt kuin pyörähtämässä laiturissa, mutta mitä esim. vanhempien ja työkavereiden kanssa jotka ovat käyneet Tallinnassa kymmeniä ja kymmeniä kertoja,keskustellessa ei ole tullut koskaan puheeksi mitään vastaavaa. Toki jos haluaa elää räkä poskella ja pellossa niin riski joutua hankaluuksiin kasvaa. Mun mielestä aika turhaa psyykkaamista ja paniikin levittämistä näin matkan alla moinen. Eiköhän se ole niin , että jos osaa pitää itsensä suht´järkitilassa niin pärjää.

edit: Ja Tallinnaanhan tässä ollaan lähdössä eikä Pietariin ja eikö noita "joku kaataa kivaa drinkkiin"-kuvioita pääse kokemaan ihan tässä rakkassa kotimaassakin jos sikseen tulee.
Fyrisch

Posts: 4,525

#92 • • Fyrisch

Individual, 15.7.2005 13:51:
Aha...



Mäki oon käyny viros passillisen verran ja jos tosiaankin osaa olla ihmisiks niin ei tällaista tapahdu.

Rottia on joka puolella, virossa enemmän kuin suomes, mut tosiaankin turhaa kuumotteluu..

Tuskimpa mitään tapahtuu :P
mirdi

Posts: 2

#93 • • mirdi huhuu

iitu, 15.7.2005 13:39:
On kysytty joo. Eckerö täynnä. Tallinkillä oli yksi KALLIS vapaana. Tässä nyt harkitaan, että sinnekö menis. Huvittaa niin kovasti lähtä, että mulla alkais kohta oleen ihan-sama-rahan kanssa meininki. Kaveri junnaa kallista vastaan. Mä olen itse vielä niin konemetsä -meiningeissä, että huvittaa kyllä mennä.
Eikä kyllä houkuta jäädä katselemaan Tuska meininkiäkään...

Yritän vielä katsastella halpoja laivoja ja hostelleja/hotelleja.



Oli vihdoin pakko rekisteröityä ja kommentoida. Kannattaa kuule vaan vielä tiukasti laitella mailia ja soitella jokapuolelle. Mäkin olin mattimyöhänen frendin kanssa ja melkeen luovuttamassa tai sortumassa kalliiseen juppimestaan.
SiljaLine mulle ystävällisesti soitti perään ja sain halvan paketin. Hotelli on jossain sataman kupees, että aamulla/päivällä pääsee raahautumaan sitten superSeaCattiin nopsaa. Sunnuntaina ei ole enää tarkotus biletellä.

Huomenna siis 10.55 lähtö. Meininki korkeella ja itelläkin vielä Konemetsäfiilikset päällä :)

Kyllä tekin sinne vielä pääsette...

--
huhuu?

COBALT

Posts: 1,407

#97 • • COBALT akitaattori
Still closing... Huu, jänskättää...! Kolmeen asti ku jaksais räpistellä töissä ja sit kiesin nokka kohti Zadia.

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

MaSari

Posts: 1,986

#98 • • MaSari space jammer
hihihihi, huomenna tähän aikaan ihkujen kanssa Tallinnassa! *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Zwek

Posts: 1,701

#99 • • Zwek
Nyt olis sit lähtö :)

Tästä tulee kivaa!
MaSari

Posts: 1,986

#100 • • MaSari space jammer
Voi kökkö, näyttäis siltä että huomisesta tulee kunnon raindance *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*