151 posts, 8 pages, 25,343 views
Mizfir, 14.7.2005 23:25:
Hä, mitäh? Onko Aleksikin tulossa?! ja se pikku pirulainen väitti kovasti ettei oo tulossa..tai sit mun päivitykset on vaan vanhoja*nauru*
elukka, 15.7.2005 09:57:
Pieni varoituksen sana: kattokaa mitä juotte ! kaveri oli juhannuksena tallinnassa eikä ole tähän päivään mennessä nukkunut ilman unilääkkeitä oli drinksuun sotkettu jotain pientä kivaa
iitu, 15.7.2005 13:06:
Kiitoksia infoista, kyllä oli apua.
Nyt vaan taas kun on niin myöhässä liikkeellä, niin tuntuu noi hotellit olevan mennyt jo aika lailla. Hostelleissakin pääsis vain 3:n hengen huoneeseen..ja meitä on kaksi. No toivotaan ja etsitään nyt vielä jos jokin paikka löytys vapaana. Ei viitsis kauheesti rahaa laittaa tähän reissuun, kun ei muutenkaan mikään rikas ole...
iitu, 15.7.2005 13:39:
Tallinkillä oli yksi KALLIS vapaana.
Yritän vielä katsastella halpoja laivoja ja hostelleja/hotelleja.
Fyraett, 15.7.2005 12:02:
---
elukka, 15.7.2005 09:57:
Pieni varoituksen sana: kattokaa mitä juotte ! kaveri oli juhannuksena tallinnassa eikä ole tähän päivään mennessä nukkunut ilman unilääkkeitä oli drinksuun sotkettu jotain pientä kivaa
---
Joo tosiaan kannattaa olla tosi tarkka noitten juomien kans, ja mistä niitä ostaa!
Viimeviikol pietaris pari työkaverii lähti illal pelaa biljardii ja juomaa parit drinksut..
kaikki hyvin kunnes aamul toinen näistä ei pystyny nousta ylös, sätki vaa sängyl.
Tunto hävinny käsist ja jaloist!
Muutama päivä sitte yhtee jalkaa oli jo alkanu tuntoo palautuu.
Individual, 15.7.2005 13:51:
Aha...
iitu, 15.7.2005 13:39:
On kysytty joo. Eckerö täynnä. Tallinkillä oli yksi KALLIS vapaana. Tässä nyt harkitaan, että sinnekö menis. Huvittaa niin kovasti lähtä, että mulla alkais kohta oleen ihan-sama-rahan kanssa meininki. Kaveri junnaa kallista vastaan. Mä olen itse vielä niin konemetsä -meiningeissä, että huvittaa kyllä mennä.
Eikä kyllä houkuta jäädä katselemaan Tuska meininkiäkään...
Yritän vielä katsastella halpoja laivoja ja hostelleja/hotelleja.