Mitä teknologioita olet käyttänyt?
Mikä on suosikkisi ja miksi?
Mitä etuja se tarjoaa verrattuna muihin teknologioihin?
Mitä heikkouksia suosikillasi on?
Mitä teknologioita inhoat? Sydämestäsi?
87 posts, 5 pages, 31,748 views
Apo,
Mark Hamilton, 22.5.2005 12:58:
PHP - Koska se on yleisin.
Mark Hamilton, 22.5.2005 13:40[/url]:
PHP on asennettu 1,4 miljoonan palvelimeen sanoo Matt Zandstra:n PHP Trainer Kit (IT Press) 2002 ja luku kasvaa kokoajan.
Mark Hamilton, 22.5.2005 19:10:
Kakki Open Source ratkaisut jotka minä tunnen on tehty PHP:lla ja ne käyttää MySQL-tietokantaa.
Mark Hamilton, 22.5.2005 19:10:
Kakki Open Source ratkaisut jotka minä tunnen on tehty PHP:lla ja ne käyttää MySQL-tietokantaa.
Apo, 21.5.2005 14:34:
Apo
Apo
duvin,
Nimim. suurin osa mun tuntemasta Open Source kamasta on koodattu C:llä.
siveys, 22.5.2005 20:04:
Tässä tarkoitettiin ilmeisesti verkkotekniikoiden järjestelmiä, ja lähinnä ilmeisesti web frontendille.. C:llä ei oikeastaan hirveästi olla kai tehty webbihörpellyksiä. Yleensä ihmiset yrittävät valita oikean työkalun tehtävään ja webbihässäköissä se harvemmin on C.
Muuten olen kyllä lausuntosi kanssa samoilla linjoilla. Open Source on kaikkea muuta kuin PHP ja MySQL.
duvin
---
Joo, luin sen tahalleen kirjaimellisesti. Ja muistan kyllä erinäisiä C:lläkin tehtyjä webbijuttuja. Tosin siitä on jo jonkin verran aikaa, eikä valinnanvaraa ollut yhtä paljon kuin nykyään. =)
Ja kyllä, käytän itsekin PHP-webbihässäköitä. Ja myönnän että PHP:llä on tehty paljon open sourcea - mua häiritsi vaan alkuperäisen kommentin mustavalkoisuus. (enkä huomannut että postasit jo vastineen)
mayah, 21.5.2005 14:36:
Kerrottehan sit ku menee off-topikiks, ku en tajuu sanaakaan siitä, mikä on on-topikkia