Reclaim the Streets 5.6.2005 @ Helsinki

117 posts, 6 pages, 25,049 views

Tiura

Posts: 731

#81 • • Tiura Taika
Tänää oli hauskaa,
vaikka olikin väsynyt ni ei voinnut olla tanssimatta,
tuli niin hyvää saundii koko ajan.
Pikku sade ei niin haitannu,onneks ei sentään satanut kaatamalla.
Kiitos superisti kaikille soittajille ja järkkäreille,oli vitsin siistii olla mukana!*jiihaa**aplodit*
[zuho]

Posts: 238

#82 • • [zuho] Team Jorma
Ihan hauskat hipot, mut omalta osalta meni vähän penkin alle johtuen tuskasesta krapulasta... =P

--
-Juho

Liqued

Posts: 187

#83 • • Liqued CyberHemuli
Bileet oli ihan jees.. Ääntäkin oli sopivasti :)

--
Spin!

keisha

Posts: 1,394

#84 • • keisha bullet with butterfly wings
Mukavaa oli, vaikkei sää ehkä paras mahdollinen ollut. Paljon tuttuja ja siideriäkin riitti. Ihan kiva, kasipuol

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

UnityF

Posts: 15,721

#85 • • UnityF joo just se
Kiva päivä.. ihanaa oli syödä mansikoita ja silmäjädee ja juoda "vähäsen" smirnoffii ja tanssii paljain jaloin just kun sato vettä.

Tykkäsin kun sää oli erillainen niin nyt voi sanoo et nyt oon tanssinu helsingin kaduilla kaatosateessa paljain jaloin ja kun se tunne kun sade loppu, pilvet alkoi rakoilemaan ja aurinko paistamaan niin voi että sanon minä mikä fiilis. sitä ei pysty mitkään bilevalot ym tuomaan toi oli sitä jotain. *sydän*

Mulle nää oli kolmannet kadunvaltaukset ja täytyy sanoo että toissavuotiset on ollu mulle elämäni parhaat kun tuli tansittuu puistonpenkin päällä melkein koko päivä. Sitten tykkäsin nyt näistä kun sato vettä ja ei ollu niin kuuma. Viimevuoden valtaukset oli mun mielestä turhan syrjällä ja oli niin kuuma että en päässy koskaan oikeen tanssimaankaan mut silloin oli ihanaa chillaa ja mässää ja nauttii.


Kiitos kaikille eilisille dj:lle oli ilo kuunella / bilettää varsinkin Leo Laker *jiihaa*

Ensi vuonna aivan varmasti uudestaan. KIITOS! *sydän*
Miazu

Posts: 815

#86 • • Miazu Päivänsäde
Mayah : joo kiksu karvasi rules <3

Jeps oli vaan taivas rajana kun oli niiiiin siiistiii ja siis koko päivän oli niin hyvä ilmapiiri ja tunnelma
Joka puolella hymy naamoja ja ihania ihmisiä paljon ..

Paikka oli aivan luksus ja se että poliisit kuvas niin ne nyt vaan tekee sen kaikissa mielenososituksissa nykyään...

Joo oikeeesti kiitos kaikille vaan ja erityisesti paikka oli mun mieleen

Ja ihg plur kiitoskset järkkääjille ja soittajille ja tiia <3<3 uuuh siistiiii

HMMMMM tosi jeeee :D:D:D:
nuance

Posts: 1,963

#87 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Oli ihan mieluisa kokemus. Tuli raivoreivailtua aikamoisella sykkeellä. Ankea musiikkitarjonta oli kyl miinus. Laakerin Leksa sais ostaa esim. uusia levyjä, ja muutenkin vähän kyseenalainen bookkaus ulkoilmatapahtumaan. Psykeä oli kans tarjolla aika käsittämättömät määrät.
mrx

Posts: 260

#88 • • mrx Bassjunkie
Jeps..olipas taas kadunvaltaukset..muuten oli ihan kivaa, mutta jäi vähän sellanen maku, että toi kahden lavan käyttö hajotti porukan vähän kahteen eli leiriin..yhdellä lavalla olis varmaan ollu vähän tiiviimpi ja yhtenäisempi tunnelma, kuten esim. viime vuonna..?
Imppp

Posts: 29

#89 • • Imppp
Kivaa oli taas, mut ei kyl edellisii voittanu. Sadekin.
homppa

Posts: 731

#90 • • homppa
Åke Kara kyl on mun uusi virallinen jumala tätä nykyä(jos se nyt oli se toisena siel jatkoilla soittanu?) en kerenny kadulla kuunteleen, toisen kerran kuulin tyyppiä ja musta se on vaan ihan über-hyvä...harmi vaan että oli vähän turhan koomassa.
alphamagic

Posts: 3,628

#91 • • alphamagic
Pari tuntii kerkesin olemaan ja juomaan pakolliset sunnuntaibisset *nauru*
Fiilis löyty viittä vaille kasi, ylläri.
Mut kivat hipat oli *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

node

Posts: 214

#92 • • node [deepscan]
Must jotenkin ihan turha vertaa edellisiin katujuhliin :) Kivaa oli ja jatkot oli tunnelmallisessa ja henkeen passelissa paikassa. Mukavia ihmisiä, hyvää musiikkia ja kadun valinta oli mielenosoitusmielessä nähdäkseni tosi onnistunut. Kiitos <3

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

noena

Posts: 3,138

#93 • • noena first breath after coma
Oli mukavaa, hyvää musiikkia ja seuraa. *hihu* Sade ei haitannu paljoa, toi vaan tunnelmaa lisää *hih* Jatkoillakin oli mukavaa, mutta sieltä tuli lähdettyä aika piakkoin kuumuuden takia.

--
TwistedLife™ Amusement Park

terraluna

Posts: 1,270

#94 • • terraluna Agentti
Mä tykkäsin. :) Åke veti taas niin hyvin! *sydän*Jeff Mills-The Bells*sydän* Sade ei haitannu, eihän sitä olla sokerista tehty! Kiitis ja kumarrus!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Texx

Posts: 650

#95 • • Texx ^_^
Oli ihan mukavaa nähä tuttuja toooosi pitkästä aikaa, ja sen aikaa ku mä olin siellä ni ei ainkaan ollu huono sää, paitsi siis, kun lähettiin. Mutta muuten. Mun piti kokoajan mennä tanssimaan! Mut.. en sitte ikinä päässyt. x)

Mikään ei kyl voi voittaa viimevuotisia *sydän*

--
*piis*

excelsior

Posts: 151

#96 • • excelsior :)
Aivan loistavan mahtavaa*jiihaa*
Kiitokset järjestäjille*hali*

Mikä sade?*ding* Ei se fiiliksiä haitannu vaan nosti sitä "street" tunnelmaa, niin kun kaikki katolla tanssijatkin*nauru*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

rjv

Posts: 731

#97 • • rjv neuron tuoppi kiitos
Tuntu vähän kadonneen se ajatus siitä että mikä toi ideologia koko tempauksen taustalla oli, ja pointti tuntu lähinnä olevan siinä että JEE PILEET JEE TEKNOO. Harmitti vähän että kaikenlaiset kansalaisjärjestöt loisti poissaolollaan, tai ainakaan en huomannut mitään infoa muiden kuin Oikeutta Eläimille osalta. Ois vähän toivonu lisää näkyvyyttä, kun tämmösessä tapahtumassa ois hyvät mahdollisuudet saada vähän yleisöäkin ajamalleen asialle, mä esimerkiksi joskus muinoin oon tutustunut AKL:n, Greenpeacen ja Amnestyn toimintaan eri tapahtumissa pari vuotta, nyt ei tainnut olla mitään noista paikalla.

Mutta joo, näin siis jälkikäteen harmiteltuna. Oli kuitenkin ihan kivaa ja musa oli ihan kivaa, mut rikotut biitit tais puuttua myös kokonaan tarjonnasta? Aika paha, aika paha *eiei*
Grizzley

Posts: 2,893

#98 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

rjv
Tuntu vähän kadonneen se ajatus siitä että mikä toi ideologia koko tempauksen taustalla oli, ja pointti tuntu lähinnä olevan siinä että JEE PILEET JEE TEKNOO.


Näinpä. Samoin on aina ikävää se, että joukosta löytyy sitä etyylialkoholin kanssa yhteensopimatonta teinipelleporukkaa joille on täysin sama minkä takia ollaan liikkeellä, kunhan saa vetää isin baarikaapista nyysittyä viinaa, soittaa muun lahjakkuuden puutteessa poskeansa ohikulkijoille ja erittää ruumiillisia nesteitään viereisten talojen porttikäytäviin.

Jättää todella positiivisen kuvan muulle maailmalle ja edistää bile-, ja katukulttuurin asiaa. Ei näin. *eiei*

Hetken teki mieli lakasta katua sillä voittajalla joka kuseskeli naapurirapun oven päälle kun tulin himaan, mutta viime hetkellä muistin että lapsilla on oma suojeluliittonsa.

Change the People or Change the People

--
Signature summarily executed for treason

kap-pu

Posts: 1,167

#99 • • kap-pu the amazing suction cup boy
kyllä itse ainakin olin vähän et JEE PILEET kun siellä sellaiset oli ja helvetin hyvät vieläpä. mitä tulee tuohon kateissa olleeseen ideologiaan, niin kyllä valtaus mielestäni jo pelkästään olemassaolollaan toi esille vähemmän autoja -sanomaa yhtälailla kuin aikaisemmatkin RTS:t.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kilobitti

Posts: 2,419

#100 • • kilobitti 1-2-3 techno
mä unohdin tän*ding*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993