Reclaim the Streets 5.6.2005 @ Helsinki

117 posts, 6 pages, 23,478 views

manna

Posts: 12

#21 • • manna nextdoorgirl
tänne kyl raahaan itteni väkisin muutaman tasottavan kanssa^^
Elias

Posts: 434

#22 • • Elias Elias
Minä myös *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

ezzy

Posts: 8,060

#23 • • ezzy Droid-pappa
Kesään kuuluu hieman kadunvaltausta. Ainoa päivä vuodesta, kun mä kuljen dösällä *nauru*
Liqued

Posts: 187

#24 • • Liqued CyberHemuli
Toivottavasti sais duunit natsaamaan kohalleen.. ei muuten pääse :/

--
Spin!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#25 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Lauantaina keikka lappeenrannassa *poks* Saa nähdä tullaanko edes helsinkiin elossa *nauru* Pakko kyllä tukee näitä. Viime vuonna oli huippu hauskaa *sydän*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sasu

Posts: 192

#26 • • sasu
En ole koskaan ollut... miten nuo bileet toimii? *täh*
Siis kokoontuminen kiasman nurkilla, mutta missä ne lavat? Voisko joku valaista hivenen *jiihaa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Maihku

Posts: 1,186

#27 • • Maihku neiti hankala
toivottavasti tulee hyvä ilma ku vähän huonolta vaikuttaa*hmph*
Kukkis

Posts: 300

#28 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Toivottavasti ei satais IHAN täysii vettä.. *hahjust*

--
Never say never..?

Individual

Posts: 10,942

#29 • • Individual HYPNO!

Kukkaania, 1.6.2005 12:58:
Toivottavasti ei satais IHAN täysii vettä.. *hahjust*



Näin pienoisena OT:na alkaa kyllä taas näyttämään viime kesäisiä merkkejä tämänhetkinen sää, että ensin on toukokuussa hetken lämmintä ja pääsee nauttimaan jopa helteistä ja sitten kun kalenterin mukaan pitäis olla lämmintä, niin vettä sataa ja kaikkia vituttaa ja on kylmä. Kotkassakin tällä hetkellä kokonaiset + 7 astetta. *eiei*
UnityF

Posts: 15,721

#31 • • UnityF joo just se
Minä tänne eksyn vaikka satais kaatamalla vettä.. Otan mukaa yhen otuksen jolle vois laittaa mopin päähä ja pakotan sen tanssimaan paljain jaloin.. *juonittel* *pahis* *nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#32 • • hrdkvr KURGO
Halo (iskelmä)

kai tää oli joku tsoukki?

--
-keep it hard-

cybred

Posts: 118

#33 • • cybred
vähäx IHQQQ. Tänne pitää tulla tambaamaan. Toivottavasti tuoalla ei haise koiranpaska niiqu vuonna 2002. Muuten ois ihan parast, jos nää pidettäis mun ullanlinnakämpän edessä. Siin on nätti katu ja muutenkin paljon jalankulkioita ja hienoja taxeja, joilla ihmiset vois saapua paikalle.
toma

Posts: 2,009

#34 • • toma Tototoototo

cybred
... ja hienoja taxeja, joilla ihmiset vois saapua paikalle.



Takseilla Street Partyyn :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

cybred

Posts: 118

#35 • • cybred


Takseilla Street Partyyn :D



ääh. Isot street partyt meni vuosia sitten. nää on RTS. Kuulin, että Paloheinässä yks perhe pitää Streetpartyn ja kirpputorin kesän alun kunniaksi.
-P

Posts: 4,972

#36 • • -P

hardikaveri, 1.6.2005 14:48:
Halo (iskelmä)

kai tää oli joku tsoukki?



ihan oikein :). iskelmää olisikin aika vänkää kuulla, varsinkin halon soittaman ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#37 • • Edited ikj Guest
jälleen kerran sekotin nämä streetparteihin. höh.
Tiura

Posts: 731

#38 • • Tiura Taika
Jee tänne taas!
Toivottavasti on hyvä ilma,ei ainakaa tarttis sataa*joo*
toma

Posts: 2,009

#39 • • toma Tototoototo

cybred, 1.6.2005 21:39:
ääh. Isot street partyt meni vuosia sitten. nää on RTS. Kuulin, että Paloheinässä yks perhe pitää Streetpartyn ja kirpputorin kesän alun kunniaksi.



Street Party, Reclaim the Streets, whatever. Nimiä ne vain. Tarkoitin että kadunvaltausbileisiin, jossa ainakin näennäisesti vastustetaan autoilua, tultaisiin taksillako? Tosin ei tässä ole enää mitään järkeä kun näin paljon joutuu selittämään. :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Pumis

Posts: 816

#40 • • Edited Pumis Kike / Fab4
Mä ainakin tuun tänne ! Mun vuorineuvosisi saa ostaa mulle ihan tätä varten oman pikku auton *plur* Musta on kyl niin siistii kun pääsee tästä Yllänlinnan "pikku" kämpästä vastustamaan jotain! vaikka Ydinvoimaa... kun ei sitä tarvii niinq sähkö tulee seinäs olevast reiäst, tajjuttex? Eiku täs vastustetaanki autoiluu, vähän siistii sekin... *nauru*
Mä oon niiq tosi hardi cityvihree!