KONEMETSÄ 2005 8.7.2005 @

562 posts, 29 pages, 177,133 views

Mck

#461 • • Mck Costox
Tänään TV1:n kulttuuriuutisissa melko varmasti juttua konemetsästä... alkaa klo 23:30 *vink*

--
When you dream, there are no rules...

Lauri Leino

#463 • • Lauri Leino

beyootch, 11.7.2005 14:31:
no huhhuh!
mutta lauri leino!!! kuin sekasin SÄ oikein olit ku tulit lauantaina selittään niitä ihan ihme juttujas...? huhhuh. :) tuskinpa poika-ressu itse edes muistaa.... hih.

Kyllä, herra Lauri Leinon puheet ovat joskus (kännissä) hieman sekoja :)
Mut kaikesta huolimatta loistofestit oli !
Ens kesänä uusiks.
DiamonDie

#464 • • DiamonDie mediahippi
Pasteanpa Elixiriaan kirjoittamani hehkutus maximuksen.

Huhhuh mitkä bileet. Näitä ei mitenkään voi hehkuttaa tarpeeksi. Tähän mennessä vain yhdet bileet ovat pystyneet vetämään näille vertoja (Liquid Elixir, 2003), mutta melkein voisi sanoa, että kaikkien aikojen parhaat bileet. Viime vuonna oli jo loistavaa, mutta nyt oli petrattu vielä paljon siitä.

Saavuttiin paikalle perjantaina vähän ennen klo 21 ja jo silloin tiesi, että luvassa on jotain erinomaista. Unet jäivät aika vähiin, kun yöllä oli tosiaan vilu ja kumpanakin yönä heräsi kuumuuteen seitsemän jälkeen. Chillissä en saanut nukuttua ollenkaan, vaikka monet muut siinä onnistuivatkin. Harmittaa vaan, että jäi Raja Ramin setti väliin. Olisin jaksanut pysyä hereillä, mutta iski niin paha vilu, että oli pakko mennä makuupussiin lämmittelemään puoli kolmen aikaan eikä sieltä päässyt enää ylös.

Musiikki maittoi, viimeksi hengattiin lähinnä päälavalla, nyt taas enimmäkseen desertillä ja chillissä. Päälavalla ei ollut mitään varjoa, muuten siellä olisi varmaan viihtynyt enemmänkin. Desertin ilmapallot toimivat loistavasti sekä yöllä että päivällä (olinkin pari vuotta miettinyt, miksei ilmapalloja näy koskaan bileissä) ja Elämänkukkien decot olivat mainiot kuten aina. Erityiskiitokset seuraaville esiintyjille: Eraser & Yöjalka, Unlive, Squaremeat, Milla Lehto, Genki, DJ Soma. Sain fanitella Unliveä välillä ypöyksin Desertin tanssilattialla, hävetkää mokomat.

Sitä en tajua, miten jotkut valittivat huonosta ruokavalikoimasta. Toki loppuvaiheessa valikoima alkoi vähentyä, mutta monenlaista syötävää sai silti loppuun asti. Ruokaa myyviä paikkoja oli viisi tai kuusi ja niistä sai esimerkiksi pizzaa, jäätelöä, toasteja, sämpylöitä, puuroa, pyttipannua, couscousia, muffineita, karkkia, chaita, mehua, makkaraa, sipsejä, pikkuleipiä, hedelmiä ja vaikka mitä muuta. Saa olla aika nirso, jos ei tuollaisesta valikoimasta löydä itselleen mitään.

Plussat:

+koko konsepti
+paikka
+paljon erilaista loistavaa musiikkia
+tarpeeksi porukkaa, mutta silti tilaa kaikille
+mukavat ihmiset
+chilliteltta
+sää
+vähän hyttysiä (verrattuna esim. viime vuoteen tai melkein mihin tahansa metsään)
+uima-allas ja sauna
+decot
+valot
+äänentoisto
+nuotiot
+hyvä valikoima ruokaa
+hippien puodit
+chai
+aina ihana traktoriralli

Miinukset:

-ei juuri varjoa, johon paeta auringon porotusta
-suihkut yms anniskelualueella
-vessat
-rähisijät ja muut huonostikäyttäytyvät, joita onneksi oli melko vähän.

Kuvia tulossa vähän myöhemmin.
or_neon

#465 • • or_neon mr2090
Oli kyl aika nätti reissu!*hikoil* Aika hulluu oli se Raja Ramin setti ja se äijä!*nauru* Ihan sika siistii oli taas, niinku viimevuonnakin! Huonoihin puoliin kuulu ainakin se hiton auringon porotus ja ei lämmin vaan kuuma bisse!*nauru*

Ja sit yks sika huono puoli mul hävis semmonen musta takki sinne johonki alueelle, et jos joku sattumoisin tietää asiasta jotain, ni ilmotuksia mulle! Vois harkita jotain pientä palkkioo jos se löytyy.*nauru*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

rastatypy

#466 • • rastatypy
siis nytkun miettii edesmenneen viikonlopun kemuja niin meinaa kyl tippa tulla linssiin, oli NIIIIN mahtavaa! ihmiset, musiikki, sää -- se koko meininki siellä oli vaan niin toista ku missään muualla ikinä! *sydän* *piis*

ite en jaksais oikein rueta marisemaan, kaikki toimi mun mielestä just niinku ne oliki! tosin ehkä niitä stageja oli liikaa, kun en yhdellä kerenny ees pyörähtään, mut sehän oli vaan oma mokani *grr* ja tietty ois ollu kiva keretä kattoon kaikkii hyviä, mut pakko missata aina joku, kaikkialla kun ei vaan voi olla samaan aikaan, ei siitä mihinkään pääse..
ja niistä autoista oon kyl sitä mieltä, ettei MISSÄÄN TAPAUKSESSA niitä pärisemään sinne leirintäpellolle!

chillissä oli aivan ihanaa makoilla kuumimpana aikana, todella miellyttävä paikka *hihu*
kuisman ja raja ramin jälkeen ei yksinkertasesti kyennyt enää humppailla, jalat oli jo tampattu niin puhki siinä vaiheessa kemuja. tai oikeestaan viimestään sillon jalat meinas mennä alta, mutta oli pakko jaksaa loppuun, huuma nimittäin vaan kasvo setin aikana!

ens vuonna ehdottomasti uudestaan, se on selvää! kiitoksia kaikille niille, jotka tekivät näistä festareista sen mitä ne olivat, eli elämäni parhaat!

*piis* & *sydän*
piis ja laav by niina
Hyzenthlay

#467 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Huh mikä reissu *plur* Kaiken kaikkiaan ihan älyttömän kivaa, kivempaa kuin viime vuonna. Ja tulipa oltua viel alusta loppuun asti, ei ekan yön jälkeen häntä koipien välissä kotiin niin kuin viime vuonna *nauru*

Se ehkä vähän harmittaa kun tuli hengailtua siel teltoilla ihan liikaa, kun ei jotenkin vaan ollut sitä energiaa tanssii läpi yön. Monta paikkaa ja kiintoisaa soittajaa tuli missattua *uuh* Mut meidän leiri oli ihan luxusleiri ja ihmiset ihania. Kiitos kaikille mukavasta seurasta *hali* Sillon kun tuli käytyä metsässä, niin x-rust -campilla lähinnä hengailin. Eniten jäi ehkä mieleen se ihana psyke siinä sunnuntai-aamuna *sydän* vaikka ei enää jaksanut tanssia niin oli upeeta vaan maata viltillä ja kuunnella kun hämyisä psykebiitti pauhaa sumusesta metsästä. Ehkä hienoimpia hetkiä...

Ja dekotuksista käytyy kiittää, aivan upeet! ihan eri tasoa kuin viime vuonna. Muutenkin konemetsä tuntuu kehittyneen paljon viime vuodesta. Päivä meni multa vähän ohi kun oli niin kuuma, ettei jaksanut kun lojuu teltoilla ja etsii varjoisaa paikkaa missä maata *nauru* kuumuus oli ihan kauhea. Ens vuonna ehkä ne teltat sinne metsään taas, niin ei kärsitä noista ns. aavikko-olosuhteista *hih*

*kiitoskiitos*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Juhgu

#468 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Hyzenthlay, 11.7.2005 20:42:
Ens vuonna ehkä ne teltat sinne metsään taas, niin ei kärsitä noista ns. aavikko-olosuhteista *hih*

*kiitoskiitos*

No siis tuollaiset helteet nyt on harvinaista herkkua muutenkin, ollaan vaan kiitollisia ettei satanut eikä itikat jaksaneet lentää. *hymy* Ensi kerralla vaan lisää vettä ja viuhkia mukaan!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hyzenthlay

#469 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

homppa, 10.7.2005 22:18:
ainoa asia mikä häiritsi oli se kun musa soi koko ajan

Mun mielestä tää on just se juttu joka kuuluu tähän kulttuuriin ja erottaa konemusiikkifestarit muista festareista *joo*

--

larna

#470 • • larna
Tietääkös kukaan että paljo tuolla oli tänä vuonna porukkaa???
Hyzenthlay

#471 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Timce, 11.7.2005 11:22:
X-rustin viimeiset artistit osui lähimmäs omia fiiliksiäni ja varsinkin Bleahin tykitys (Toi jäbä osaa.) iski kunnolla.

Haa! Sehän se oli. Piti oikein tarkistaa line-upista kuka siel soittaa just nyt kun kuulostaa niin helvetin hyvältä. Kiitokset myös täältä *hihu*

--

homppa

#472 • • homppa

Hyzenthlay, 11.7.2005 21:10:
---
homppa, 10.7.2005 22:18:
ainoa asia mikä häiritsi oli se kun musa soi koko ajan

---

Mun mielestä tää on just se juttu joka kuuluu tähän kulttuuriin ja erottaa konemusiikkifestarit muista festareista *joo*

kuulostaapa typerälle et oon noin kirjoittanu :P harmitti vaan kun heräs aamulla klo 7 ja sit älys että tunnin lepotuokio oli venähtänyt ja olin missannut pääesiintyjät yyyhhh
Raver71

#473 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Tuo soitto aikataulu hässäkkä lappu voisi olla hyvä. itse väsäsin äkkiä jonkin lapun missä oli soittoaikatauluja. Itse en haluaisi autoja leirintäpaikalle. Juuri nämä soitanpa "vähän" hyvää musaa kaikille ilmiö. Ei kiitos. Pidetään ne autot pois sieltä. Jos joku nyt miettii ensi vuotta niin suosittelen todella lämpimästi tapahtumaa. Vastinetta sai koko rahalle. Parasta tässä kesässä. Väitän kyllä että menee ykköseksi kautta aikain bileissä. Vähän varjoa kyllä olisi kaivannut. mutta ei siinä mitään, vettä vaan juo tarpeeksi niin eiköhän se siitä. Mutta hauskaa oli koko rahan edestä. Tulpat oli kyllä tarpeen itse soittopaikoilla ja sitten teltalla että pystyi nukkumaan lähes häiriöittä. Paikat oli pikkuisen kipeät reissun jälkeen. Mutta joku hinta siitä kai pitää maksaa. Ja se oli tosiaan yllätys että ylen pääuutisiin pääsi. Ja miten sitten pitää arvio siitä 1500 ihmisen määrästä? Hyvin oli porukkaa, olisiko sitten ensi vuonna loppuunmyyty? Aika sen näyttää...
DiamonDie

#475 • • Edited DiamonDie mediahippi
Kuvia: http://maija.irtie.org/konemetsa05/

Kaveri rippasi ~30-megaisen videon noista Kulttuuriuutisista. Jos joku haluaa hostata, pistäkää minulle sähköpostia tai /msg ircissä.

EDIT: Eipä näemmä tarvitsekaan enää, olinpa hidas.
larna

#477 • • larna
Kiitoksia pietarille videosta!! Oli ihan asiallinen pätkä, asiat esitettiin ennakkoluulottomasti vihdoinkin!!*hali**super*
jaywink

#479 • • jaywink bass warrior
ei voi muuta kuin hehkuttaa lisää vaikka täällä niin paljon on jo hehkutettu *hih* vois sanoo että paras tapahtuma missä on ikinä ollu! ilma oli täynnä lämpöä, rakkautta ja kaikkialla hyvää musiikkia. järkkärit on kyl tehny vuoden kulttuuriteon tällä jutulla *plur* ja vielä bonarina järkkäreiden suuntaan kaikkien leppoisa fiilis, esim. järjestysmiehet oli kaikki tosi laidback enkä ainakaan itse törmännyt mihinkään nipotukseen minkään suhteen.

ainoot pari miinusta mitä vois mainita on se joka löi päänsä(?) (toivottavasti henkilö on ok) ja sitten eräs känninen äijä joka kantoi mukanaan mäyristä kahden pienen penskansa kanssa *ding* ei voi ymmärtää. kyllä lapset on ihan ok mun mielestä ottaa tapahtumiin mut vain jos vanhemmat pitää vähän kuria oman menonsa suhteen eikä vaan dokaa.

kiitos myös niille ihanille ihmisille (varsinkin niille tytöille jotka kävi tarjoon olutta *nauru*) jotka tuli tanssiin desertille raja raman setityksen jälkeen - oma setti venyi sitten 1,5 tunnin verran kun tuli vihdoin porukkaa tanssimaan *hih*

olispa jo uusiksi *jiihaa*