562 posts, 29 pages, 200,076 views
beyootch, 11.7.2005 14:31:
no huhhuh!
mutta lauri leino!!! kuin sekasin SÄ oikein olit ku tulit lauantaina selittään niitä ihan ihme juttujas...? huhhuh. :) tuskinpa poika-ressu itse edes muistaa.... hih.
Aika hulluu oli se Raja Ramin setti ja se äijä!
Ihan sika siistii oli taas, niinku viimevuonnakin! Huonoihin puoliin kuulu ainakin se hiton auringon porotus ja ei lämmin vaan kuuma bisse!

ja tietty ois ollu kiva keretä kattoon kaikkii hyviä, mut pakko missata aina joku, kaikkialla kun ei vaan voi olla samaan aikaan, ei siitä mihinkään pääse..
& 
Kaiken kaikkiaan ihan älyttömän kivaa, kivempaa kuin viime vuonna. Ja tulipa oltua viel alusta loppuun asti, ei ekan yön jälkeen häntä koipien välissä kotiin niin kuin viime vuonna 
Mut meidän leiri oli ihan luxusleiri ja ihmiset ihania. Kiitos kaikille mukavasta seurasta
Sillon kun tuli käytyä metsässä, niin x-rust -campilla lähinnä hengailin. Eniten jäi ehkä mieleen se ihana psyke siinä sunnuntai-aamuna
vaikka ei enää jaksanut tanssia niin oli upeeta vaan maata viltillä ja kuunnella kun hämyisä psykebiitti pauhaa sumusesta metsästä. Ehkä hienoimpia hetkiä...
kuumuus oli ihan kauhea. Ens vuonna ehkä ne teltat sinne metsään taas, niin ei kärsitä noista ns. aavikko-olosuhteista 
Hyzenthlay, 11.7.2005 20:42:
Ens vuonna ehkä ne teltat sinne metsään taas, niin ei kärsitä noista ns. aavikko-olosuhteista
*kiitoskiitos*
Ensi kerralla vaan lisää vettä ja viuhkia mukaan!
homppa, 10.7.2005 22:18:
ainoa asia mikä häiritsi oli se kun musa soi koko ajan
Timce, 11.7.2005 11:22:
X-rustin viimeiset artistit osui lähimmäs omia fiiliksiäni ja varsinkin Bleahin tykitys (Toi jäbä osaa.) iski kunnolla.
Hyzenthlay, 11.7.2005 21:10:
---
homppa, 10.7.2005 22:18:
ainoa asia mikä häiritsi oli se kun musa soi koko ajan
---
Mun mielestä tää on just se juttu joka kuuluu tähän kulttuuriin ja erottaa konemusiikkifestarit muista festareista

pietari, 12.7.2005 00:07:
Kulttuuriuutississa vajaan kolmen minuutin juttu konemetsästä!
saman pätkän saa myös:
http://greystone.mine.nu/konemetsa/
DivX5, 14.3mt
saman pätkän saa myös:
DivX5, 14.3mt
vois sanoo että paras tapahtuma missä on ikinä ollu! ilma oli täynnä lämpöä, rakkautta ja kaikkialla hyvää musiikkia. järkkärit on kyl tehny vuoden kulttuuriteon tällä jutulla
ja vielä bonarina järkkäreiden suuntaan kaikkien leppoisa fiilis, esim. järjestysmiehet oli kaikki tosi laidback enkä ainakaan itse törmännyt mihinkään nipotukseen minkään suhteen.
ei voi ymmärtää. kyllä lapset on ihan ok mun mielestä ottaa tapahtumiin mut vain jos vanhemmat pitää vähän kuria oman menonsa suhteen eikä vaan dokaa.
) jotka tuli tanssiin desertille raja raman setityksen jälkeen - oma setti venyi sitten 1,5 tunnin verran kun tuli vihdoin porukkaa tanssimaan 
saman pätkän saa myös:
DivX5, 14.3mt