KONEMETSÄ 2005 8.7.2005 @

562 posts, 29 pages, 177,135 views

#401 • • aaaaaaaaaa Guest
Missattu.. Jään odottamaan ens metsää :*(
Penppe

#402 • • Penppe Hiki-Masa
Nonii, mieki oon vihdoin ja viimein päässyt himppeen.
Meno oli aivan älyttömän hurja ja säätkin olivat niin tajuttoman hyvät, että tuli oikein poltettua itseni*nauru*.

Tietenkin pari huonoa puoltakin tuli bongattua. Ensinnäkin se että minulla ei riittänyt suihkuun ikä eli oli todella upeaa olla hiestä märkänä ja likaisena koko viikonlopun ajan. Toiseksi kävi ottaa päähän juuri ne ihmiset ketkä olivat vetäneet itsensä aivan överi kuoseihin ja hyppivät toisten ihmisten päälle*eiei*.

Mutta muuten bileet menivät mielettömän hyvin ja kyllä se varmaan sillä lailla on että ensvuona pitää tulla uudestaan*hymy*.

Kiitos vielä kaikille järjestäjille ketkä jaksoivat toteuttaa nämä bileet ja kiitos tietenkin kaikille soittajille olitte aivan mahtavia kaikki.*piis**piis*

Mutta nyt pienehkön kisaväsymyksen kanssa voisi liikkua suihkuun.
onni3mk

#403 • • onni3mk Onni on.

UzU, 10.7.2005 17:14:
Ha! Aamulla tuli lämmintä vettä :)

Eikun se oli just ihanaa, et se oli kylmää *vink*

--
Onni on.

Alimieli

#404 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Kyllä vaan oli hianot pilleet. Pieniä uuden festarin lapsuksia (vesihuolto, vessat etc.), mutta kyllähän ne kestää. Kannattaa nauttia, ennen kuin Konemetsä kaupallistetaan yhtä voimakkaasti kuin Koneisto. Ruoan loppuminen (varsinkin pitsan) ElämysExpressistä harmitti kyllä kovin. 6 euroa jostain jäljelle jääneen ruokapaikan Couscoussista on liika erkele. :) Hyvät katteet oli pojilla ja tytöillä.

Paras esitys: Accu. Harmi, että uudeksi materiaaliksi esitetystä kappaleesta kuului miksausongelmien tai jtn. vuoksi vain suurinpiirtein basso. Jotain siellä huilua lirauteltiin

Raja Ram oli kovaa settiä, ja pe-yön Jan Peter oli mainio. Erityiskiitos myös Desert Stagella drum'n'basea soittaneelle. Muutenkin kyllä tanssitutti sen verran, että lihasoireilua on havaittavissa.

Nukkumaan...
Texx

#405 • • Texx ^_^
Uu lalaa *sydän*

Muutama tunti sitten pääs kotiin, univelkasena ja pahoinvointisena. Mut oli kyl ehk kivointa taas tässäkin kesässä.
Luultiin et löydettiin tosi hyvä telttapaikka.. Mutta.. Se oli siellä päälavan lähellä sen terassijutun vieressä, se musiikkihan siis ei kuulunu sinne yhtään :o Noh, ei se mitään, tottu tohon jo viimevuonna niiiiiin.
Harmi kans et pistettiin meijän leiri pystyyn viimevuoden nuotion viereen. Olin lievästi öhm. musta. Oli kans tooosikiva et tsilli ja suihkut ja kaikki oli siellä anniskelualueella, järkevää sanoisinko. :(
k18 suihku. No ainakin mulla on ikää suihkuun ensvuonna. x)

Niija, ei hirveesti kyl tänäkään vuonna ollu noit bajamajoja, ja mun mielest viimevuonnaki niit oli silleen liiiian vähän. Ja nyt sittenkun oli ihan hemmetisti enenpi ihmisiä.. niin sitten.. niin.

Tuli kuunneltua sitä päälavan musiikkia telttojen luona, kun kuulu niin hyvin siihen. Jossain vaiheessa mentiin tanssimaan vähän rajaramia, ja oli kyl kieltämättä huvittavaa huomata et se onkin. mmh. vanha. :D

Mutjoo. Enmä nyt keksi enenpää. Oli tosi hauskaa kuitenkin, kiitos siitä kavereille, upeelle ilmalle, ja musiikille *sydän*

ps. Oli kiva huomata, et hirveesti mikään tuol ei ollu muuttunu, mitä nyt siellä pellolla oli juttuja, ja se metsäreitti. Mut silti kaikki toimi paremmin ku viimevuonna. (okei, mitä nyt ne suihkujutut jne.)

pps. Ois voinu olla viileempi. *nauru*

--
*piis*

Rocca

#406 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

paanos, 10.7.2005 16:36:
Voi olla :) Kyllä mä sentään jossakin viihdyn.

Noh hyvä se sitten on *hymy* emmä pahalla ajatellu..vaan sillä et pistää vaan silmään aina ne negatiiviset jutut *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

#407 • • ikj Guest
siis ei helvetti mitkä festarit! :))
erityisemmin jäi mieleen:
Crc
Alkemist
Halo <3
ja tietenkin notkea rotta!!
Raja Ram, olipas kovin energinen pappa, kova showmies. mutta sisältö oli 100% psypoppia. ei napannut.
mutta, lucas. niin tiukan setin soitti et <3. tyylikästä tuubia. ja jätkä osas myös miksaa! ;)
mutta ehdottomasti vkonlopun parhain, soitti myös vkonlopun viimesen setin, kiwa! siis huh. niin tajuttoman hyvää saundia.
et ei muuta ku kiitoksia. kaikki järjestelyt toimi imo hyvin :) nyt vaik sitä unta.

*sydän*
Funktion

#408 • • Edited Funktion over 9000
Yleispätevästi loistavaa, mark my words. En erittele sen tarkemmin, paitsi allaolevat! Kiitos kaunis kumarrus järjestäjille, hienoa oli.

idi, 10.7.2005 17:43:

Raja Ram, olipas kovin energinen pappa, kova showmies. mutta sisältö oli 100% psypoppia. ei napannut.
mutta, lucas. niin tiukan setin soitti et <3. tyylikästä tuubia. ja jätkä osas myös miksaa! ;)

Kyllä Rajakin osaa miksaa, se on kuitenkin miksannu kauemmin kun keskiveroklubbarilainen on ollu edes olemassa... *vink* Mietin tosin itsekkin mikä oli kun ihme sekoiluvaihtoja.. Yhdyn myös mielipiteeseesi Lucasin setistä *plur* *sydän* Tosin ei Rajan settikään kovasti kylmäksi jättänyt..

BTW, oli varmaan Lucasin hieno soittaa Rajan jälkeen, kuten varmaan kaikki huomas, Raja pisti "tanssilattian" aivan pähkinöiks, ja sitten jengi lähti meneen kun ei tajunnu että Lucaskin on "astetta kovempi deejii".... *grr*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

phanatic

#409 • • phanatic

Funktion, 10.7.2005 17:55:
Kyllä Rajakin osaa miksaa, se on kuitenkin miksannu kauemmin kun keskiveroklubbarilainen on ollu edes olemassa... *vink* Mietin tosin itsekkin mikä oli kun ihme sekoiluvaihtoja..

Oletko kuullut Raja Ramilta yhtään biittimiksausta?-)
Funktion

#410 • • Funktion over 9000

phanatic, 10.7.2005 18:12:
Oletko kuullut Raja Ramilta yhtään biittimiksausta?-)

En, enkä tarkotakaan sitä mutta eipä tuolla imho (huom vain mun mielipide) kovin kummoisia offbeattejakaan esitelly... *ding*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

piipaa

#411 • • piipaa
Oli kyllä niin mahtavaa. Harmi vaan että se kaikki hauska loppui niin pian. Keli oli mitä mainion...aluks näytti pahalta kun lähdettiin turusta ja vettä satoi kaatamalla ja ukkosti, mutta onneks ei enää sitten paikan päällä. Hauskaa oli, seura oli hyvää... kiitokset kaikille! *sydän* Juotua nyt sit tietenkin tuli ihan riittävästi *känni* Paikat on nyt ihan kipeinä ja mustelmilla....mistäköhän johtuu *ding* *justjoo*

Ensi vuonna olen ihan varmasti taas mukana *jiihaa* *sydän*
kemes

#412 • • kemes
olipas hyvät kemut. sopivasti porukkaa ja mielestäni kaikki toimi hyvin. äänentoisto oli mielestäni enemmän kuin kohdallaan mikä takasi täyden nautinnon :)

tosiaan isona miinuksena järjestäjien puolesta ajatellen alaikäisiä käviöitä oli se, että suihkut/sauna oli anniskelualueella jonne oli K18, mikä järki? itse festarithan eivät käsittääkseni olleet K18 meiningillä..

iso kiitos järjestäjille, lisää tämmösiä!!
#413 • • Lep-1 Guest
Oli kyllä aivan mahtava viikonloppu!! Tanssittua tuli aivan älyttömästi ja tuli tavattua uusia ja uudentyyppisiä ihmisiä. Todellakin ensivuonna uudestaan!!!*joo**jiihaa* Kuviakin voisin jonnekkin heittää...
k-0ne

#414 • • Edited k-0ne SESSIONS2
Nää menee ehdottomasti mun listalla "kovimmat bileet ikinä" hyvin korkeelle. Oli uskomattoman hauska viikonloppu. Nyt kaduttaa etten raahannut kameraa mukaan ja viettänyt viikonloppua selvinpäin kuvaten. No ensi vuonna sitten tjsp.
Järjestelyitä oli parannettu viimevuodesta TODELLA tehokkaasti. Suihkujenkin toimimattomuus korjattiin pikaisesti. Tietä kasteltii pölyn sitomiseksi jne... Tälläisen kemujen jälkeen tuntuu aika tyhmältä lähteä yhtään mihinkään bilettämään kun on viettänyt näin hauskaa perjantaista sunnuntaihin. Tulee semmonen "mikään ei enää tunnu miltään"-olo.
Iso kiitos paikalla olleelle porukalle, oli mukava nähdä niin paljon ihmisiä samassa paikassa ilman tappeluita (en ainakaan onnistunut bongaamaan yhtään ?). Eikä siellä mielestäni porukka mitenkään erityisen huonossa kunnossa ollut, tai sitten olen vaan nähnyt kontrastina niin paljon pahempaakin ;)
Notkea Rotta kruunasi mun viikonlopun totaalisesti.
Mä en ois koskaan kuvitellutkaan sanovani tätä ääneen mut kaiketi se on pakko: PLUR-*plur*
Raver

#415 • • Raver xD
Oli tosi kivaa *super* varsinkin Desert stagen ensimmäiset 10 tuntia. Tuli hypittyä ehkä vähän liikaakin. *nauru* Sunnuntaina ei enää pahemmin jaksanut tanssia kuin Raja Ramia vähän aikaaa, mutta psyke metsässä kuulostaa ja näyttää aina hyvältä. Lisää näitä *joo*

--
äksdee

peepe

#416 • • peepe
Perjantaina saavuttiin myöhään mestoille, ja Desert Stagen valot, decot ja tanssivat ihmiset oli todella hieno näky! Muutenkin näyttäviä decoja löytyi. Ilta meni vain ihan liian nopeasti ohi, ja sitten koittikin tuskaiset hetket teltta-alueella, missä ei löytynyt varjon varjoa, eikä pienintäkään tuulenvirettä, ja teltta tuntui sata asteiselta. Onneksi päästiin parkkikselle kuormuriin lepäilemään (kiitos Juha). Ja kaiken lisäksi vielä privatepesupaikalle :)

Ja tosiaan, miksi niitä autoja ei voinut viedä sinne teltta-alueelle, pelto kuin pelto? Ja miksi niitä vessoja ei ollut sen enempää? Stageja voisi myös olla vähemmän, niin ettei porukka olisi niin hajallaan. Ja vielä, miksi missään vaiheessa ei kysellä rannekkeiden perään, ja miksi ei ole mahdollista myydä myös yhden illan lippua?

Kuitenkin, Konemetsä on ihan huippu tapahtuma! Todella suosittelen jokaiselle konemusiikin ystävälle (paitsi kermaperseille). On niin hienoa nähdä kaikenlaisia biletyyppejä yhdessä, hyvällä fiiliksellä (osa ehkä liiankin hyvällä...) Kyllä, tulen varmasti myös ensi kesänä!

*sydän**sydän**sydän*
e-will

#417 • • e-will joor worst naitmeir
mmmm....
voisin sanoa että parasta psykeä ja parhaassa paikassa missä olen ikinä ollut.
hienoa että pääpaino musiikkivalikoimassa ainakin mainstagen suhteen oli nimenomaan psykeä. <3

--
vailla täyttä ymmärrystä

Kanifarmari

#418 • • Kanifarmari
Oli mahtava viikonloppu*plur*
Järjestelyt toimivat, ilmapiiri oli mukava ja musiikkia joka lähtöön!
Raja Ramin setti jäi parhaiten mieleen*plur**sydän* Huhhuh, olipas rautanen pappa!!!!!!!
Chillissä oli hyvä "vilvoitella" kuumimpina hetkinä.
Kiitos kovasti Senjalle ja Emmalle seurasta *hali*
Kiitoksia paljon myös pojalle, joka lainasi 2 euroa, jotta pääsin bussilla kotiin*plur**aplodit*
Erittäin kauniit ja onnistuneet hippaloiset!
Takyon

#419 • • Edited Takyon Möwkö
Ah, vihdoinkin puhdas olo saunan ja kylmän suihkun jälkeen *hihu*

Viimevuonna itselläni oli aivan mielettömän kivaa suurimman osan ajasta vaikka tuttujakin oli ihan minimaalisesti ja vettä tuli taivaalta, mutta tänä vuonna ei voi kyllä muuta sanoa kuin <3. Ihmiset, musiikki, järjestelyt, sää, "I *sydän* NITKU" -tarrat, kaikki! Tästä on vaikea parantaa mutta ensivuoden konemetsää odotellessa :)

Musiikkilinjan pääpaino oli hienosti psykessä ja teknossa joka sopii itselleni täydellisesti. Hiukan odotin enemmän junkkaakin mutta kaikkeahan ei voi saada.

Autot olisi kyllä kiva saada telttapellolle mutta en valita nykyisestä järjestelystä.

Ainii, miks hippitytöt on aina niin ubersöpöjä ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

zombie*

#420 • • zombie*
Todella hieno meininki oli pe iltana, mutta paikalle tullessa taas huomas että autossa nukkuvat on jätetty 3km päähän ja vieläpä ilman wc:tä.. [ihania puska hetkiä hyttys kanssa] *ding* toisaalta muutenkin vessoja olisi pitänyt olla tuplamäärä... Musiikissa iltasin olisi kaivannut energy meininkiä, eikä pelkkää industrialia.. tai chill meininkiä.. Yhen stagen olisi voinut suunnata ihan perus stadin trance, energy meiningillä.. Neonia, tabia ja sampusta kaivaten..

Tässä pieni vinkki hinkki järkkäreille ensi vuodeksi. :) Ja PLIIS siirtäkään autojen parkki paikka telttojen kanssa samaan mestaan. *jiihaa* Ainakaan pelloista ei ole puutetta.. ;) Ja tripla määrä vessoja..

Toisaalta täytyy sanoa isolla KIITOKSELLÄ järjestäjille että ovat saaneet paikat taas kasaan ja paremmassa muodossa, sääkin oli kerrankin upea. [verrattuna viime vuoden vesikeliin]
Proteus veti kyl niin hienon keikan et.. huhhuh.. *jiihaa**plur* myös miikka kuismalla oli hyvä meininki lauantai iltana.. *hellokitty*