Uu lalaa
Muutama tunti sitten pääs kotiin, univelkasena ja pahoinvointisena. Mut oli kyl ehk kivointa taas tässäkin kesässä.
Luultiin et löydettiin tosi hyvä telttapaikka.. Mutta.. Se oli siellä päälavan lähellä sen terassijutun vieressä, se musiikkihan siis ei kuulunu sinne yhtään :o Noh, ei se mitään, tottu tohon jo viimevuonna niiiiiin.
Harmi kans et pistettiin meijän leiri pystyyn viimevuoden nuotion viereen. Olin lievästi öhm. musta. Oli kans tooosikiva et tsilli ja suihkut ja kaikki oli siellä anniskelualueella, järkevää sanoisinko. :(
k18 suihku. No ainakin mulla on ikää suihkuun ensvuonna. x)
Niija, ei hirveesti kyl tänäkään vuonna ollu noit bajamajoja, ja mun mielest viimevuonnaki niit oli silleen liiiian vähän. Ja nyt sittenkun oli ihan hemmetisti enenpi ihmisiä.. niin sitten.. niin.
Tuli kuunneltua sitä päälavan musiikkia telttojen luona, kun kuulu niin hyvin siihen. Jossain vaiheessa mentiin tanssimaan vähän rajaramia, ja oli kyl kieltämättä huvittavaa huomata et se onkin. mmh. vanha. :D
Mutjoo. Enmä nyt keksi enenpää. Oli tosi hauskaa kuitenkin, kiitos siitä kavereille, upeelle ilmalle, ja musiikille
ps. Oli kiva huomata, et hirveesti mikään tuol ei ollu muuttunu, mitä nyt siellä pellolla oli juttuja, ja se metsäreitti. Mut silti kaikki toimi paremmin ku viimevuonna. (okei, mitä nyt ne suihkujutut jne.)
pps. Ois voinu olla viileempi.