Rave Against Drugs 3 16.12.2005 @ HELSINKI

236 posts, 12 pages, 66,745 views

sts

Posts: 7,969

#101 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Remotion, 22.9.2005 15:26:
---
Dominatrix, 22.9.2005 15:13:
Ihmettelen kylla suuresti miten HUUMEETTOMASSA TAPAHTUMASSA on hieman "harmaan" taustan omaavia artisteja soittamassa.

---


Keitäköhän tarkoitat?



mikäli tämä on totta niin on se hauskaa, että muutama vuosi sitten tapahtumasta potkittiin pari dj:tä tämän vuoksi pois vaikka todisteita tälläisestä ei ollut.... No eipä siinä...

Syyttömiä kaikki kunnes toisin todistetaan. IMHO.
Damien

Posts: 2,882

#102 • • Damien [tr3ox]

Dominatrix, 22.9.2005 15:13:
Ihmettelen kylla suuresti miten HUUMEETTOMASSA TAPAHTUMASSA on hieman "harmaan" taustan omaavia artisteja soittamassa.



Tästä huomauttelin jo viime kerralla, mutta eihän se kerro järjestäjistä mitään muuta kuin mitä eivät tiedä se ei heitä satuta, sama pätee yleisöön. Dj näkövinkkelistä, on se aika heiluva toi oma henkilökohtainen moraali, jos kerta esiintyy ikonina huumeettomassa tapahtumassa ja vetelee kuitenkin vapaa-ajat miten lystää. Tästä line-up:sta en kuitenkaan puhu omalta osaltani, vaan stooria viskon vähän näin yleismittakaavassa.
Mizfir

Posts: 2,472

#103 • • Mizfir pittuinen

Dominatrix, 22.9.2005 15:13:
Ihmettelen kylla suuresti miten HUUMEETTOMASSA TAPAHTUMASSA on hieman "harmaan" taustan omaavia artisteja soittamassa.



Jokaisella ihmisellä on omat taustansa, peiliin katsomista on varmasti jokaisella jossakin asiassa*joo* Pääasia on että soittajamme ovat sitoutuneet huumeettomaan elämänasenteeseen mukaan liittyessään. Ketään ei siis ole pakoitettu mukaan ja jokaiselle on tehty selväksi että jos ei tunne asiaa omaan arvomaailmaansa sopivaksi, niin silloin heille on varmasti olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin näiden tapahtumien kannattaminen.

Emme voi / emmekä myöskään halua alkaa huume-testaamaan ketään asian tiimoilta, ihmisen sanaan ja tämän hetken tietoihin on pystyttävä luottamaan ja toimimaan niiden pohjalta.

Mielestäni on mahtavaa että mukana olevat ihmiset haluavat tukea tärkeää ja tarpeellista työtä tuomalla oman panoksensa peliin. Suuri kiitos siitä heille*joo*

--
-Mannanen-

Damien

Posts: 2,882

#104 • • Damien [tr3ox]

Mizfir
Mielestäni on mahtavaa että mukana olevat ihmiset haluavat tukea tärkeää ja tarpeellista työtä tuomalla oman panoksensa peliin. Suuri kiitos siitä heille*joo*



Tässä nyt sattuu olemaan sellainen taustalla että tämä suuri ja mahtava ammattikunta "Dj", on ennenkin suoltanut keskuudestaan valehtelijoita keikoille ja keikkojen eteen valehtelu / persekynkkä ei ole koskaan ollut ongelma tälle ammattikunnalle. Niputan meidät nyt yhteen koska sitä paskaa on tässä matkan aikana tullut nähtyä jonkun verran. Eli pointtina, varmasti on mukavaa ja rehellistä porukkaa mukana, mutta jos ei niin näille henkilöille se kaksinaismoralismi ja valehtelu ei tuota ongelmia.
Damien

Posts: 2,882

#106 • • Damien [tr3ox]

sts,
Anna mä veikkaan sä pidät ittees äiti Teresana kaikkien muiden keskellä?



Ööh, anna mä veikkaan sä et ole Dj? Ihan yhtä tyhjänpäiväinen kommentti. Minun mielestä alalla on muutama selkään puukottaja ja täällä suomessa ei tämä aktiivisten Dj:en ala ole kovin kattava.
En ole äiti teresa, mutta en myöskään valehtelija.
sts

Posts: 7,969

#108 • • sts Sama pyynti aitta!

Damien, 22.9.2005 18:54:
-clips-



Olen promoottori ja vessadj:n tapainen, ja voin sanoa että ihan kukatahansa jopa sinä olet tehnyt / teet ensimmäisten keikkojen eteen mitä vain. Jos ei muuta niin järkkää sitten omat bileet. Ja kun niputat kaikki DJ:t omaan nippuun se tarkoittaa myös sinua, eli olet ihan yhtälailla valehtelija ja selkään puukottaja mikäli muutkin ovat.

Toiseksi en kyllä kovin suurta selkään puukotusta DJ-tyyppien välillä oo tavannut, ehkä sä vaan elät vääräs skenes tai genres...
mane

Posts: 137

#110 • • mane

sts, 22.9.2005 15:09:
---

Väärin tämä antaa mahdollisuuden siihen että 16v ostaa röökinsä esim ulkomailta missä on 16v:n on luvallista tupakoida. Nyt et manna oo iha messis.



Joo, mutta se 16v ei saa tuoda niitä tupakoita Suomeen.
sts

Posts: 7,969

#111 • • sts Sama pyynti aitta!

_mane_, 22.9.2005 19:00:
---
sts, 22.9.2005 15:09:
---

Väärin tämä antaa mahdollisuuden siihen että 16v ostaa röökinsä esim ulkomailta missä on 16v:n on luvallista tupakoida. Nyt et manna oo iha messis.

---


Joo, mutta se 16v ei saa tuoda niitä tupakoita Suomeen.



Saahan, koska hallussapitoa ei kielletä yksittäisiltä askeilta, lue thredia ylempää.
Damien

Posts: 2,882

#112 • • Damien [tr3ox]

sts,
Olen promoottori ja vessadj:n tapainen, ja voin sanoa että ihan kukatahansa jopa sinä olet tehnyt / teet ensimmäisten keikkojen eteen mitä vain. Jos ei muuta niin järkkää sitten omat bileet.



Mä ymmärrän kyllä mistä käännät sarvea ja olin tekopyhä tämän kommentin antaessani koska selkeästi ristiriitaisuudessani pidin itseäni järkkymättömänä silti puhuessani kaikkien olevan yhtä huonoja. Saat mun puolesta muotoilla fraasini uudelleen koska olen itse siihen kykenemätön. Mutta se mitä en ole, niin kannabiksen leissaaja joka soittaa Rave against drugs tapahtumissa. Satunpa tietämään mitä pari tyyppiä vetelee vapaa-aikoinaan ja bileissä ja töissä (lue keikalla). Mutta mun henkinen selkäranka ei antanu periksi lähtee edes piskuiseen katutapahtumaan, soittelemaan huumeita vastaan, koska mä en selkeesti ole niitä vastaan.

Tää oli se initial pointti, josta sitten selvensin Mannaa että jotkut ihmiset tällä meidän sektorilla valehtelee päihdekäyttäytymisestään mitä tulee heidän pileisiin ja se nyt on helppoa siihen paskaan nähden mitä jotkut herrat on aikoinaan tehny....
Mizfir

Posts: 2,472

#113 • • Edited Mizfir pittuinen


Tää oli se initial pointti, josta sitten selvensin Mannaa että jotkut ihmiset tällä meidän sektorilla valehtelee päihdekäyttäytymisestään mitä tulee heidän pileisiin ja se nyt on helppoa siihen paskaan nähden mitä jotkut herrat on aikoinaan tehny....



Kyllä tämä on tiedossa jo ennestäänkin, mutta kiitos nyt kuitenkin asian selventämisestä :)

Kuitenkin, kuten jo totesin, on vain pystyttävä luottamaan ihmisten sanaan ja toivoa että tekemäämme työtä kunnioitetaan sen verran ettei väkipakolla ängetä mukaan porukkaan jos arvomme ovat ristiriidassa omien kanssa. Itsensä siinä saattaa outoon valoon tekemällä niin.. jos itse olisin dj, niin olisi hyvin epätodennäköistä että haluaisin mukaan tapahtumaan joka selkeästi ottaa kantaa huumeiden puolesta*hymy*

Joten kunnioitan myös sinun näkökulmaasi asioihin ja sitä, että pystyt pysymään sen takana etkä pelkän keikan toivossa luimistele mukaan "muka tukemaan aihetta" ja selän takana sitten puhu ja tee aivan muuta. Kiitos siitä*hali* ihmisillä saa ja pitääkin olla erilaisia mielipiteitä asioista.

--
-Mannanen-

sts

Posts: 7,969

#115 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Mizfir, 22.9.2005 19:30:
jos itse olisin dj, niin olisi hyvin epätodennäköistä että haluaisin mukaan tapahtumaan joka selkeästi ottaa kantaa huumeiden puolesta*hymy*



Ei pahalla, mut tämä oli jo huono. puke.gif


Koska jos joku olis dj sua tuskin edes buukattaisiin moiseen tapahtumaan... Johtuen jo siitä että esim hamppumarssin jälkimeiningeissä soitetaan lähinnä Reggaee, Psykeä, Räppiä ja muuta musaa joka on teosto vapaata ja viherpiipertäjä hippien suosiossa... Ja ei en näe mitään tapaa että susta saataisii psy-uskottava dj, koska kohta tartut tohon "MUSTA TULIS HYVÄ PSYDJ"
Mizfir

Posts: 2,472

#116 • • Mizfir pittuinen


Koska jos joku olis dj sua tuskin edes buukattaisiin moiseen tapahtumaan... Johtuen jo siitä että esim hamppumarssin jälkimeiningeissä soitetaan lähinnä Reggaee, Psykeä, Räppiä ja muuta musaa joka on teosto vapaata ja viherpiipertäjä hippien suosiossa... Ja ei en näe mitään tapaa että susta saataisii psy-uskottava dj, koska kohta tartut tohon "MUSTA TULIS HYVÄ PSYDJ"



Voi puuh Jonne sun kanssa, tiedän että rakastat yli kaiken kettuilua ja muiden sanojen väkisin väärinymmärtämistä, joten jatkakaamme tätä keskustelua jossakin aivan muualla ja muulloin, koska se ei tänne kuulu.

Tästä eteenpäin asiallisia kommentteja tapahtumaan liittyen, kiitos. :)

--
-Mannanen-

mane

Posts: 137

#117 • • mane

sts, 22.9.2005 19:01:
---

Saahan, koska hallussapitoa ei kielletä yksittäisiltä askeilta, lue thredia ylempää.



Miten se hallussapito liittyy tuontimääräyksiin?
sts

Posts: 7,969

#118 • • sts Sama pyynti aitta!

_mane_, 24.9.2005 01:17:
---
sts, 22.9.2005 19:01:
---

Saahan, koska hallussapitoa ei kielletä yksittäisiltä askeilta, lue thredia ylempää.

---


Miten se hallussapito liittyy tuontimääräyksiin?



Yksittäisen tupakkaskin joka on avattu jne jne jne... en jaksa ku kiellettii tuossa mannan viimeisessä postauksessa... Sori. :(
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#119 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Miten nämä RAD:in tapahtuma foorumit päättyy aina tälläisiin tappeluihin *ding* Niin monta kertaa jo jauhettu kymmenissä muissakin paikoissa asioista. Kuten Mizfir jo kiteytti ja josta olen täysin samaa mieltä "Jokaisella ihmisellä on omat taustansa, peiliin katsomista on varmasti jokaisella jossakin asiassa." Korjatkaa jos olen ymmärtänyt joksenkin väärin, mutta luulen että esim. tälläisen tapahtuman tarkoitus ei ole jyrkästi kieltää laittomat aineet eikä niitä haukkua, vaan antaa ihmisille toinenkin vaihtoehto ja saada ihmisille vähän ajatuksia päähän kyseisestä ongelmasta. Joten väittely näinkin suuresta aiheesta on mielestäni turhaa paitsi täällä myös missä tahansa muualla. Jokaisella meistä on omat mielipiteet.

Edit: *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mizfir

Posts: 2,472

#120 • • Mizfir pittuinen

Steven Hoaks, 24.9.2005 06:40:
Miten nämä RAD:in tapahtuma foorumit päättyy aina tälläisiin tappeluihin *ding* Niin monta kertaa jo jauhettu kymmenissä muissakin paikoissa asioista. Kuten Mizfir jo kiteytti ja josta olen täysin samaa mieltä "Jokaisella ihmisellä on omat taustansa, peiliin katsomista on varmasti jokaisella jossakin asiassa." Korjatkaa jos olen ymmärtänyt joksenkin väärin, mutta luulen että esim. tälläisen tapahtuman tarkoitus ei ole jyrkästi kieltää laittomat aineet eikä niitä haukkua, vaan antaa ihmisille toinenkin vaihtoehto ja saada ihmisille vähän ajatuksia päähän kyseisestä ongelmasta. Joten väittely näinkin suuresta aiheesta on mielestäni turhaa paitsi täällä myös missä tahansa muualla. Jokaisella meistä on omat mielipiteet.

Edit: *piis*



Erittäin hyvin sanottu, kiitos Stefu*hali*

Tarkoituksenamme on siis tuoda esiin vaihtoehtoisuutta, erilaisia näkökulmia aiheeseen sekä tietoa huumeista ja niiden käytön mahdollisista riskeistä*joo*

--
-Mannanen-