Rave Against Drugs 3 16.12.2005 @ HELSINKI

236 posts, 12 pages, 66,749 views

laeski^

Posts: 478

#201 • • laeski^ LaiskaLäski
joo oli ihan kivat pirskeet.... vähän oli löysähkö meno, mut en kyl itekkää ollu todellakaan mitenkää energial kyllästetty *uuh**haukottel*
ja minne ihmeeseen kaikki hävis siin 01 aikoihi....??? oli ihan sika vähän porukkaa joskus neonin setin aikoihi....

musa rupes iskee vast wikyn puoles välis kunnol ja neon, tottakai ultimate hyvää setuskaa kuten aina (vaikka oliki vähän teknisii onkhelmii), mut ei haitanu yhtää loppu peleis.

kiitos ja kumarrus *aplodit**aplodit**aplodit*
kml

Posts: 1,142

#202 • • kml Keyhole Markup Language
Bileet ilman känniääliöitä (niitä paria harvaa tapausta lukuunottamatta). Bileet ilman öyskääjiä. Bileet ilman tupakansavua (*sydän*). Musiikki? *aplodit**aplodit*

Toi tupakkahuone voitas mun mielestä järkätä vaikka joka bileisiin, se oli ihan sika hyvä juttu.

Tosi loistavat bileet, ja näytti ensikertalaisillakin olevan hauskaa, siitä tuli hyvä mieli *hymy*.

Pitänee harjotella tota selvinpäin bilettämistä vielä, tosi kivaa kyllä oli *plur*

Kiitos ja kumarrus!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Miksan

Posts: 1,464

#203 • • Miksan
Maijan ja Cosmon setin kävin kuuntelemassa ja täytyy sanoo et hauskaa oli ja lattialla tuli taass hypittyä suht mukavasti*hymy*
Mulle ei vaan oikeen se rajumpi musa iske ni tuli sitte siinä ysin jälkee lähettyy muualle. Sen aikaa ku kerkes olee ni ei oo muuta ku positiivista sanottavaa!
Yunie

Posts: 214

#204 • • Yunie
Mä olen kyl samaa mieltä ton tupakkahuone idean kanssa. Ei tarttis kotona sit haistella vaatteita ku ne haisee ihan röökille. ja ei oikein nää bileet maistunu. eikä ollu syy siinä ettei saa juoda vaan en pitäny siitä lössistä mitä siellä oli. ne pilas täysin mun fiilikset eli en enää ikinä lähe radeihin. anteeks. ne oli kyl vielä hyvä sillon ku ei ollu ikää, mut nyt on vaan joku muuttunu. huonompaa tai parempaan suuntaan, ken tietää.
Jinkso

Posts: 1,209

#205 • • Jinkso FINRG
Mullapa taasen oli paras ilta aikoihin, vieläkin fiilikset jäljellä! oma settikin meni ihan kivasti, jos vaikka huomenan sitten lisää. Nyt ainakin 12 tuntia unta kaaliin! =)
noena

Posts: 3,138

#206 • • noena first breath after coma
*sydän*Kolibriscobe ja Renell*sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

jeesboks

Posts: 4,064

#207 • • Edited jeesboks p u p u
Huh, olipas ne bileet. Vieläkin vähän väsy muutaman nukutun tunnin jälkeen. Bileet oli mahtavat, ihmisiä oli ihan mukavasti mestoilla jo alku illasta. Monta kivaa tuli nähtyä *hihu* Musiikista parhaiten toimi main arenan musaaki.

*sydän* NEON ( kerkesin vähäks aikaa jopa jammailemaan, mut väsy alko painamaan)
*sydän* VICKY DEVINE ( toimi, olipas *super* hyvää. )
*sydän* WERT (*sydän**plur*)
*sydän*SERGEI SHKUROFF ( Tykkäsin kovasti ja kiitti levystä *hihu*)
*sydän* COSMO b2b MAYAH ( tuli kyl tosi jees musaakkia, mut harmitti kun ei ihan tanssilattian puolelle kerenny. Mut onneks lipunmyynin luona oli hyvin tilaa jammailla)

Ilta siis menikin enemmän tai vähemmän joko lipunmyynnissä tai kameran takana.Mut oli sitäkin kivempaa. Kiitos *plur* Isosti kíitosta omasta puolesta kaikille ketkä hommissa oli, teijän kans oli toosi kivaa.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Snaggo

Posts: 1,147

#208 • • Snaggo ;__;
Oijoi. verrattuna kahteen edelliseen RADiin tämä oli jotai vallan mahtavaa.
Positiiviseti yllätyin että niin aikaisin oli jo niin paljon jengiä, ja hyvin paljon nuorta porukkaa.
Toi pää-arena ei oikein toiminut mulle, tulee aina semmonen fiilis että siellä soitetaan suht koht samantapaista musaa läpi illan. Shkuroff veti kyl mainion setin.
Ooh, yläkerta*sydän*... Kolibri ja kaikki sen jälkeen iski muhun kuin salama puuhun. Vähänkö *nauru* kun jnks rikkoi lampun :D . Mahtavaa rankistelua. Loppuillasta ei enää ollut voimia tampata neonin tahtiin, joten istuskelin enimmäkseen yläkerrassa kattelemassa wailyn temppuiluja. hauskan näköistä ja kuulloista :D .

Olin loppuillasta yksin kun ainoa kaveri joka jaksoi tulla mukaan lähti sekin pois. :/
Ainoa v*tutuksen aihe oli levinnyt energiajuoma laukussani*eiei*

Tuli jotenkin sääliksi tota hardcore-deejiitä yläkerrassa kun kaikki lähti karkuun sen kamalaa melua. Käykö HC-tyypeille aina noin?:D

--
bojoing.

MaSari

Posts: 1,986

#209 • • MaSari space jammer
Ah, olipas virkistävää käydä päihteettömissä bileissä *plur* Ehkäpä just sen vuoksi oli niin kivaa! Ei tarvinnu ärsyyntyä känniördääjistä ja oli ihanaa ku kotiin tullessa ei haissut niin tupakalle kun yleensä raflasta tullessa.

Kaiken lisäks hyvää musaa! Tultiin siinä 22.30 aikoihin, ja jo sillon pääsalin musiikki nappas kovasti. Pahimman tanssivimman aiheutti kuitenkin werttiläinen, sellanen musa kun on just sitä mitä jaksaa viel tanssii ja siinä on kuitenkin enerkiaa *jiihaa* Vicky soitti kans kivaa musaa, harmi vaan ettei enää vanhan jalat jaksanu.

Mutta kaikenkaikkiaan hyvin järkätty, ekat RADit missä olin ja varmasti ei viimeiset! *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#210 • • onni3mk Onni on.
Tosi hyvät bileet. Eka ei tehny mieli lähtee ollenkaan, mut onneks lähin *iloinen*

Mayah b2b Cosmo *plur*
Sergei Shkuroff *sydän* Voi luoja, mitä biisejä! Yllätti aika positiivisesti.
Galrav *tanssittel*

Oli myös kiva seurata Wailyn työskentelyä valoissa *pepsodent* Hienot valot! *joo*

Paikalla olin jo kasin jälkeen, joten hyvillä mielin lähdin pois jo yhden jälkeen. Tämmöstä aikataulua kun sais aikaseks useemminkin. Se tupakkahuone on edelleen hyvä juttu.

Oli kiva huomata, et ne alaikäset (tai oletan niiden olevan alaikäsiä) oli panostanu siihen pukeutumiseen tosi paljon ja kun ne kerran meni sinne tanssilattialle, niin ne ei sieltä pois lähteny koko iltana! *nauru**aplodit*

--
Onni on.

Wert

Posts: 3,386

#211 • • Wert Varapalkkaliukuja
Juu, näytti varsinki alkuillasta olevan varsin mukavasti jengii paikalla. Mitä siel kerkes kiertelee nii vallan mukavaa saundia tuli joka soittajalta.. Oikea yllättäjä oli kyl waily joka veti nii rankkaa mättöö, mukaan lukien joululaulu, etten oo ikään kuullu *nauru*.
Vicky oli varsin mukava neitonen ja soitti kyllä todella hyvin. Biisit hyviä ja tekniikka ihan moitteetonta. Kiitos myös uudelle tuottajaherralle kenen tuotantoo tuli tarjoiltua muutaman biisin verran eilen ja hyvin paukku.
Muutenki vaikka väsytti ihan vitusti nii todella kiva ilta.
Jinkso

Posts: 1,209

#212 • • Jinkso FINRG

Snaggo, 17.12.2005 13:24:
Vähänkö *nauru* kun jnks rikkoi lampun :D .



HAHA! *nauru*

Vieläkin kyllä naurattaa se. Tuli riehuttua oman setin aikana enemmän kun kunto salli, lopussa oli niin myyty olo. Sormiin tuli aikamoiset vekit siitä lampusta, mutta pääasia ettei osunut yleisöön taikka laitteisiin. Mutta kiitos aplodeista! ;D Toivottavasti setti ja etenkin HappyHC maistui. *jiihaa*

Muutenkin illan aikana tuli tampattua kyllä niin että tuntuu vielä pitkään. Neon ja Galrav vetivät omaan makuun parhaat setit, polkkaa kun olivat. Muutenkin kaikilta soittajilta tuli oikein miellyttävää saundia. Erityisplussat Niko Ameelle ja Renelille mun korvaan vähän vieraammasta saundista.

Järjestelyt pelasivat myös mainiosti, oikeastaan mitään pahaa sanottavaa en keksi. Paikka oli myös hienona ja yläkerran areena oli paljon yli odotusten! :)

Erityis kiitos järkkäreille mukavasta illasta! Enskerralla ehdottomasti uudestaan, toivottavasti taas levyjen kanssa!
anniharha

Posts: 1,937

#213 • • anniharha

Jinkso, 17.12.2005 14:39:
---

-klip-

Erityis kiitos järkkäreille mukavasta illasta! Enskerralla ehdottomasti uudestaan, toivottavasti taas levyjen kanssa!



Erityiskiitos itselles illan parhaasta setistä *jiihaa*
Ja jos saan tulevilla kerroilla sanoa omaa mielipidettäni illan ohjelmistosta niin oot taatusti ykkösehdotus *joo*

Kiitokset myös muille tavalla tai toisella töissä olleille ja oikealla hengellä mukana juhlineille, toivottavasti tavataan näissä merkeissä uudestaankin *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Waily

Posts: 919

#214 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Kiwat bileet, kiwat lamput, kiwoij ihmisii, kiwaa musaa, (paitsi kixut luonnollisesti *vink*)
über meininki, Läs... Wertti soitti kivasti ja ihan jopa kuunneltavaa matskua.

Kiitos RAD & YAD poppoo näitä on aina ilo järkätä.

Manna kiitti paidasta, Tätä on kunnia pitää päällä.

Ps. Perkele kun jäi rankimmat viisut soittamatta. ensi kertaan! =)
Daverian

Posts: 491

#215 • • Daverian
Oli aivan upeat bileet. Parhaimmat radit varmaan tähän mennessä omasta mielestä. Main arealla ainakin soi koko illan todella hyvä musiikki. Yläkerrasta en tiedä kun siellä olin niin hirmu vähän. Mutta se mitä siellä pariin otteeseen kävin niin oli kyllä ihan hyvää. Oli myös eka kerta kun pääsin kunnolla testaamaan elacin korvatulpat. Olin todella tyytyväinen niihin. Sai kuunnella koko illan kaikessa rauhassa. Ei tarvinnut lähteä pois siksi että korvat olisivat menneet lukkoon. Eikä tinnittänyt kun lähdin pois. Mutta tosiaan. Ei mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Aivan mahtavat bileet oli. Jatkakaa samaa rataa. Niin minä ainakin olen siellä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Toni_L

Posts: 779

#216 • • Edited Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
Hienot bileet oli.

Oli mukava päästä soittaa.

Kiitos Tommille ja kaikille muille järjestäjille. *aplodit*
Mike Kila

Posts: 306

#217 • • Mike Kila
Huh Huh. 32 tunnin reissu takanapäin ja fiilikset ovat melko väsyneet mutta iloiset!

Wertti rokkas mun vöörldin ja Sergei tulee hyvänä kakkosena :p! Kiksuyliannostus tuli kyllä saatua illan aikana ja sitä joutu aina välillä pakenemaan millon mihinkin. Mie en kyllä Vickylle lämmennyt. Kyllähän muidu yleisönsä otti mutta joka vaihdossa samat kikat ni alko vähän puuduttaa.. Neoni oli kyllä ihan kiva toisaalta mutta taisin nukkua siitä setistä suurimman osan yläkerran parvella :D. Piänt väsymyst.

Yläkerrassa tuli laatusaundia joka heebolta, kun jokaista ainakin pienen ajan kuuntelin. Harmi että jotkut (+minä) joutuivat soittamaan tyhjällä floorille. Mutta eipä se mua haitannut ja kävi siinä tosin muutama tanssimassakin oman musisoinnin aikana *hihu*. Kiitoksii teille!

Yleisesti oli Gloria kyllä pistetty nätiksi ja valot olivat komiat!

/me kiittää kaikkia RAD-tapahtumaan osallistuneita. Varsin onnistuneet bileet!
Peetu S

Posts: 32

#218 • • Peetu S
..ja kiitokset Wertille kans. *vink*

Tuli pitkästä aikaa käytyä kemuissa, enkä kadu tulemista yhtään. Pääsin Wertin setin aikaan paikalle ja kyllähän se potki sisuksiin. Myös Vicky laittoi sukat pyörimään jalassa, mukava täti. *hymy*

Valot saavat täältä myös kiitosta.

Tänks kaikille järjestäjille ja mukana olleille. Nähdään ensi kerralla.
Rels

Posts: 796

#219 • • Edited Rels setämies
Pääareena oli saatu ihan nätiks ja porukkaa oli jo aika aikases vaihees kiitettävästi. valot oli nätit ja oli kiva nähdä tuttuja ja törmätä uusiin! Kivaa oli paukutella, toivottavasti ees joku tykkäs :S

mukavasti oli eri soitantaa yläkerrassa, kiitos myös soittokumppaneille vaikken kaikkii tainnut edes törmätä.. *hihu*

Ehdottomasti parhaan shöyn veti Wert ! loistoviisuja ja vaikka väsymys tais olla suuri nii hyvin meni kokonaisuudessaanki. Vickyn settiä en ehtiny kuuntelee ku vimoset 15min, kuulosti aika normaalilta kiksutukselta, hyvin se neiti kuitenkin soitti, oli kivaa kuunnella.


eikai tässä muuta tällä kertaa!


vaikka kiitinki jo järjestäjiä paikan päällä nii mainitaan se nyt vielä erikseen julkisesti, kiitos ja kumarrus, hyvää työtä!

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Sand3

Posts: 1,157

#220 • • Sand3 satuolento
oli ihan kivat bileet vaikka jostain syystä nyt ei oikein napannut tanssia...tosin sit neonin aikana sain koottua itseni ja tulihan siitä jotain *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.