purrr-, 22.7.2005 14:23:
EI NÄIN, LAPSET!
Tiedätkös, meikä ei jaksanut lukea tuota läpi koska aihe ei kiinnosta - oikeasti olisi varsin mukavaa jos viitsisit (tai joku viitsisi) merkata tuosta kaikki virheet vaikka boldilla niin ne ehkä oppisikin
568 posts, 29 pages, 172,710 views
purrr-, 22.7.2005 14:23:
EI NÄIN, LAPSET!
Tontsis, 7.7.2005 13:50:
kuulostaa : Kuulostaa hyvältä.
kuullostaa : Kuullostetaan ylimääräisten L-kirjainten käyttäjät iltaroviolla.
k1mm0, 1.2.2006 19:03:
neiti marple -dvd:n kansi --> "murha mysteeri".
piano-dvd:n kansi --> "näyttelijä suorituksiltaan"
jnejne.
ei mua haittaa jotkut yhdyssanavirheet joillain foorumeiilla
tai esim. tekstiviesteissä, mut se mua vähän ihmetyttää,
että jotai tollasia julkisia mainostekstejä ei voida OIKO LUKEA!!
alek száhala, 1.2.2006 19:09:
---
k1mm0, 1.2.2006 19:03:
neiti marple -dvd:n kansi --> "murha mysteeri".
piano-dvd:n kansi --> "näyttelijä suorituksiltaan"
jnejne.
ei mua haittaa jotkut yhdyssanavirheet joillain foorumeiilla
tai esim. tekstiviesteissä, mut se mua vähän ihmetyttää,
että jotai tollasia julkisia mainostekstejä ei voida OIKO LUKEA!!
---
Joskus muinoin kun vielä kävin parturissa, otin "Hiuksien leikkauksen opiskelija työnä 10 euroa". Sekin oli ihan painettu mainos.
alek száhala, 1.2.2006 19:09:
---
Joskus muinoin kun vielä kävin parturissa, otin "Hiuksien leikkauksen opiskelija työnä 10 euroa". Sekin oli ihan painettu mainos.
Euphoria, 10.3.2006 10:18:
Ja jengi jaksaa...
Euphoria, 10.3.2006 10:18:
Ja jengi jaksaa...
Annakins, 10.3.2006 10:32:
---
Mä en valitettavasti voi sille mitään, että pulssi nousee tökeröistä kirjoitusvirheistä kuten selkeät yhdyssanavirheet.
---
wiwi, 10.3.2006 11:42:
---
Annakins, 10.3.2006 10:32:
---
Mä en valitettavasti voi sille mitään, että pulssi nousee tökeröistä kirjoitusvirheistä kuten selkeät yhdyssanavirheet.
---
---
Joo sama vika. Kyllä mä ymmärrän, että kaikille kirjoittaminen ei ole niin helppoa eikä esimerkiksi tällaisilla forumeilla tarvitsekaan pyrkiä täydelliseen oikeinkirjoitukseen. Tosinaan tekisi kuitenkin mieli vaatia edes jonkinlaista järjenkäyttöä kirjoituksessa. Ja muutenkin sellaista tekstiä että viesti tulee suunnilleen selväksi.
Päivittäin paikallislehtiä lukevana tiedän kyllä, etteivät ne räikeät kirjoitusvirheet jää vain epävirallisiin teksteihin.
wiwi, 10.3.2006 11:42:
Joo sama vika. Kyllä mä ymmärrän, että kaikille kirjoittaminen ei ole niin helppoa eikä esimerkiksi tällaisilla forumeilla tarvitsekaan pyrkiä täydelliseen oikeinkirjoitukseen. Tosinaan tekisi kuitenkin mieli vaatia edes jonkinlaista järjenkäyttöä kirjoituksessa. Ja muutenkin sellaista tekstiä että viesti tulee suunnilleen selväksi.
Päivittäin paikallislehtiä lukevana tiedän kyllä, etteivät ne räikeät kirjoitusvirheet jää vain epävirallisiin teksteihin.
Mikki, 13.3.2006 23:58:
Oikeinkirjoittaminen ei ole ainakaan mulle mikään itsestäänselvyys.
Se on seuraus siitä, että tekee äidinkielen oppitunnilla jotain muuta kuin pitäisi, ja sekös näin jälkikäteen harmittaa.