84 posts, 5 pages, 11,802 views
wiper, 24.5.2005 09:56:
Muovituopit, ei helvetti, ihmisarvoa alentavaa.
Mark, 24.5.2005 09:57:
---
wiper, 24.5.2005 09:56:
Muovituopit, ei helvetti, ihmisarvoa alentavaa.
---
ei kovin mones muussakaa teinihelvetissä kait ole lasistobeja
-M
wiper, 24.5.2005 10:08:
Oliko tää suomen paras klubi vai mikä se oli, kovat muovituopit voi juuri ja juuri terassilla ymmärtää, mutta että pehmeet parhaalla klubilla, hyi helvetti.
Pygmi, 24.5.2005 10:13:
---
Oliko tää suomen paras klubi vai mikä se oli, kovat muovituopit voi juuri ja juuri terassilla ymmärtää, mutta että pehmeet parhaalla klubilla, hyi helvetti.
---
Oliko täällä Suomen parhaiten käyttäytyvät asiakkaat vai kuinka monta stobea mä potkin jaloistani tanssilattialla? Ne jos olis ollut lasia vielä
Pygmi, 24.5.2005 10:13:
---
---
Oliko täällä Suomen parhaiten käyttäytyvät asiakkaat vai kuinka monta stobea mä potkin jaloistani tanssilattialla? Ne jos olis ollut lasia vielä
¦), 24.5.2005 15:04:
Hallmark ei enään todellakaan ole sitä mitä se joskus oli hesperiassa!!!
so sad
Mark
IMHO kyl ne parhaat hallut koettiin nimenomaan hesperias ja maestrossa myös. La touriin ei ees jaksa lähtee, ennen ne hallut oli aivan must go. so sad indeed :(
Grizzley, 24.5.2005 15:20:
Bring back Hesperia&Maestro! *kansanliikkeil*
Mark, 24.5.2005 15:23:
... häätää sedun stadista helvettiin ennenku se ostaa kaikki muutki potentiaaliset pilemestat :P
Grizzley
Laturiin vaan vissiin eksyy enemmän sellasta porukkaa joka ei bileissä muuten kävis ja meno on sen näköstä.
Oliwer
Mutta ei mun mielestä ole pelkästään huono asia että bileisiin tulee uutta porukkaa, ja osa innostuu musasta ja meiningistä sitä kautta. Uutta verta..
En mä ole mitään semmoista nähny tai kuullu La Tourissa tapahtuneen, mitä ei aikasemminki olis ollu. Voisko täs olla nyt lievää "aika kultaa muistot" tunnelmaa.
Porukkaa on ehkä enemmän nykyään..
Mark, 24.5.2005 15:05:
---
¦), 24.5.2005 15:04:
Hallmark ei enään todellakaan ole sitä mitä se joskus oli hesperiassa!!!
so sad
---
IMHO kyl ne parhaat hallut koettiin nimenomaan hesperias ja maestrossa myös. La touriin ei ees jaksa lähtee, ennen ne hallut oli aivan must go. so sad indeed :(
-M
Oliwer, 24.5.2005 22:18:
En mä ole mitään semmoista nähny tai kuullu La Tourissa tapahtuneen, mitä ei aikasemminki olis ollu. Voisko täs olla nyt lievää "aika kultaa muistot" tunnelmaa.
Porukkaa on ehkä enemmän nykyään..
Tiah, 24.5.2005 23:44:
Niistä muovituopeista,kyllä ne on ihan hyvät tuolla koska on todella inhottavaa tanssia niissä lasinsiruissa joita väkisinkin tulee jos on noin paljon ihmisiä ja niitä laseja tippuu ikävä kyllä sitten lattialle.
Ja olisiko sekin vielä syynä että tonne La Touriin tuleekin enemmän noita tapauksia jotka ei muuten bileissä kävis koska halluissa on matalampi ikäraja kuin yleensä La Tourissa on vkl (vai olenko ihan väärässä?) se varmaan tuo ne jotka haluavat vaihtelua iänikuisiin niihin muutamaan k18 paikkaan:)