HALLMARK SUNSHINE 21.5.2005 @ Helsinki

84 posts, 5 pages, 11,645 views

EFS55

Posts: 293

#41 • • EFS55 Aviomies
Suurin osa ajasta tuli jorailtua..Iha jees kekkerit jälleen!

Välil näky kyl jotai ihme häröilyy lattialla ja lössi käveli päin, voi olla tuli vaan oltuu ite huanos kohdas..

Kiits kuiteski!*hymy*
pinkie_

Posts: 138

#42 • • pinkie_
Oikein mukavata oli jälleen pienen tauon jälkeen tanssahdella Hallmarkin musiikin tahtiin. Tanssilattialla oli ihan mukavasti tilaa, ei tullu sellasta ahdistusta missään vaiheessa.
Ja mikä oli se loistava biisi jonka Orion soitti settinsä lopuks? *tahtootietää*

En sit tiijä johtuko musta mut tuntu paikkapaikoin et bassoo oli hiukka liikaa. Ei siinä mitään et on bassoo, sehän on parasta, mut liika on liikaa. Ei kuulunu ku bassoo ja seki tuntu jossain paikoissa särkevän. Ehkä se johtu paikasta missä tanssin tms, mut silti.

Mut kivaa oli kaikesta huolimatta, syksyä odotellessa! *sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#43 • • Fyrisch
Dallas Superstars setti natsas mulle.. tabin setti oli alus ihan liian darrakiksuiluu joten oli pakko feidaa, ja muutenki pohkeet alko kramppailee *piis*
fantazia

Posts: 329

#44 • • fantazia
Hmm ihan ok bileet.. Kiva oli ainakin nähdä paljon tuttuja. Tabin setti maistui taas parhaiten itselleni. Mut tosiaankin nykysin halluissa on aika valitettavan paljon noita tyyppejä, jotka kävelevät tanssilattialla eestaas, tulevat eteen seisomaan tai läikyttävät juomia päälle. :/
tuisku

Posts: 256

#45 • • tuisku tomboy girleygirl
jep,jep. hauskaa oli taas, vaikka kuten jo aijemmin mainittiin, jotkut biisit tuntuivat kestävän ikuisuuden.. tasapaksuna.. mut tulihan sieltä sitä hyvääkin settiä ja 2 ja puolen tunnin armottoman heilumisen jälkeen jalat olivat taas täysin puuroa!!! *jiihaa* kiitos tutuille ja tuntemattomille! fiilis oli hyvä vaikka pari känniääliötä tulikin jotain sössöttää...!

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

-Santtu-

Posts: 1,965

#46 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
*sydän*First Aid

*sydän*Dallas Superstars

*sydän*Hallut*sydän* ..vaikka oma ilta oli välillä mitä oli, niin kaikki kuitenkin kääntyi parhain päin.

P.S. I *sydän* KIKSU
Avatar
#47 • • djmg Guest
Oih *plur**jiihaa* kivaa oli taas!!!
Ja oli kiva nähä taas kaikkia tuttuja!Kiitos teille kaikille!*hali*
Fyrisch

Posts: 4,525

#48 • • Fyrisch
joku koski muhun *nyyh*
Umbala

Posts: 769

#49 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Jepjep, ihan kivat pileet oli. Oma kunto ei taas vaan ollu ihan se mitä toivottiin. Ens kerralla taas vähempi viinaa ja parempi palautuminen edellisist pileist. Tabin setti kuulosti hyvältä vaik en sitä nyt pahemmin sitten selvinny polkemaankaan. Kaks aikasempaa oli kuten jo moneen kertaan mainittu suht paikallaan junnaavia, mikä ei ois ollu väärin jos tykitys ois ollu tuplatahtii... *jiihaa* Paraspuoli näissä halluissa oli se et kerrankin mulla oli halluissa oikeesti kivaa. Kiits

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

skywalker

Posts: 159

#50 • • skywalker mr.miyagi
itsellä oli ihan hyvä ilta muuten mutta paras kaveri lensi ulos.Tästä suuri kiitos sille kus...joka kävi suoraan kaverini kurkkuun kiinni ilman mitään järkevää syytä.harmi vain että en itse ollu näkemässä kyseistä tapahtumaa...*grr**kivatsulle**släp*.
hyvää musiikkia oli paljon tuttuja kasvoja **sydän*.kitos kaikille hyvästä seurasta,lukuunottamatta sitä yhtä miespuolista henkilöä*dissaa*

--
you don`t know the power of the dark side

merqus

Posts: 1,010

#51 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Meikäläisen ilta jäi vähän lyhyeksin kun täytyi lähteä duunien takia aikasin pois. Kivaa oli kuitenkin, niin kauan kuin sitä kesti *hihu* Kiitokset siitä menee kaikille ihanille ihmisille paikanpäällä *hali*
kamu-

Posts: 243

#53 • • kamu- Skojare
Pakko kyllä myöntää että olin hieman Heikin settiin pettynyt *grr* *eiei* Yleensä kun on ollut vaan NIIN paljon parempaa. Mutta kaiken kaikkiaan oli kyllä ihan hyvä ilta *jiihaa* Tuli nähtyä paljon vanhoja tuttuja ja tutustuttuu muutamaan uuteenkin *iloinen*

Ja SUUUUUUR kiitokset sille mukavalle hepulle joka lainasi viuhkaansa tälle =)



Ja Braini, iloni oli auttaa!! *nauru*

--
Minä itse! *nauru*

UnityF

Posts: 15,721

#54 • • UnityF joo just se
Olinpas ekana sisällä *hih*
Eli ajoissa liikenteessä *iloinen*

Orion soitti hyvää settii sitten alakertaan ja ohhoh.. pojat laitto sellaisia kipaleita et oksat pois, sit taas yläkertaan ja siellä tuli niin hyvää soundii et ei voinu olla tanssimatta... sit jälleen kerran ravaaminen alakertaa kun himotti kuulla poikien soitteluu ja taas tuli niin naannaa kun olla ja voi.. Sit yläkertaa jossa tabi väänsi ihan täysii ja meno oli katossa mut siinä vaiheessa oli jo niin kuuma et karkasin taas alakertaan joka oli jälleen kerran illan paras paikka. Alakerran lopetusbiisiin oli hyvä lopettaa tää hallukausi. Syksyllä nähään taas *hymy*


*kiitoskiitos*

i *sydän* kiksu
[Nuclear]

Posts: 5,855

#55 • • [Nuclear] el aprendiz
Huh, ei mitään muistikuvaa bileistä, kait mä tääl olin...

tuisku,
[...]fiilis oli hyvä vaikka pari känniääliötä tulikin jotain sössöttää...!


Varmaan minä niistä toisena :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

krispis

Posts: 1,020

#56 • • krispis Huhuu
*plur*olipa taas kivaa!! kiitos hyvistä bileistä. taas tuli tanssittua niin että hiki lensi *jiihaa* tabikiksu rokkas!
Twist

Posts: 925

#57 • • Twist Team Kemuttajat
Oli ihan hauska ilta , vaikka tuli lähettyy ihan yllättäen. Orionin setti uppos itteeni parhaiten. Kiitos kaikille uusille ja vanhoille tutuille... Oli taas hauskaa!
Kate

Posts: 186

#58 • • Kate
Oli ihan hauskaa ja jokseenkin väljää *taputapu* välillä. Suurin osa ajasta tuli vietettyä kyllä yläkerran tanssilattian puolella, pitihän sitä välillä käydä alakerrassakin, tuli nimittäin loistavaa musiikkia!

Kiitos ja kumarrus!
tuisku

Posts: 256

#59 • • tuisku tomboy girleygirl
---
tuisku,
[...]fiilis oli hyvä vaikka pari känniääliötä tulikin jotain sössöttää...!

[Nuclear] Varmaan minä niistä toisena :D


Et sinä ,muzzu! *sydän* kiva oli suakin nähdä pitkästä aikaa!!! *hali*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Orion

Posts: 1,266

#60 • • Edited Orion
Tässä oma tracklist illalta. Suuri kiitos kaikille supportista ja hyvästä vastaanotosta, oli todella hauskaa :)

Orion @ Hallmark Sunshine 21.5.2005

01. Introvert - Hetket
02. Despina Vandi - Gia (Sheep remix)
03. Sasha - Magnetic North (Tearrain remix)
04. Orkidea - Eternal Love
05. Sundawner - Sorrow (dub)
06. Katana - Tribal Shock (Perry O'Neil remix)
07. Hydroid - Incurved
08. Girl Nobody - Smile&Beware (Circuit Breaker remix)
09. Ferry Corsten - Holding On (Luke Chable remix)
10. Ava Mea - In The End
11. Synergy - Hello Strings (Flash Brothers remix)
12. U2 - New Year's Dub (Hybrid remix)
13. Mic Burns - See Me Fall (Matthew Dekay remix)
14. Mekka - Diamondback
15. Hydroid - Burn Proof
16. Lostit.com - Animal
17. Prodigy - Narayan (Alex Stealthy remix)
18. Tilt - Rendezvouz
19. DJ Vesiga vs Jomar - Nightoperator
20. Empire State - Adironda
21. Peak Twins - Dreamer