Missä suhteessa ei saa Seksiä??Jos ei saa niin on varmaan todella hyvä syy, ja sitä pitäs arvostaa...Tietenkin jos juttu luistaa niin asia on esillä..Ja jos ei niin ehkei oo sen arvosta....
*Kuunnelkaa nyt kun puhun taas syvällisiä*
Kysy itseltäsi? Haluanko viettää näin loppuelämän onko tämä se oikea ihminen? Itse ahdistuin niin paljon että olisin tullu hulluksi jos en ois lähteny. Mutta sehän riippuu itsestäsi. on paljon muitakin asioita kuin seksi.
totta että seksi on tosiaan kivaa, mutta kyllä siitäkin hommasta puuttuu jotain jossei oo oikeesti tunnetta mukana. ainakin omasta mielestäni.
eli ensin fiilis seksiin ja seksi vasta sen jälkeen.
...elämässsä on tosiaan niin paljon muitakin juttuja. harmi vaan ettei monet pojat sitä osaa ymmärtää.
Hmm... nii monen pojan mielestä suhteen tärkein elementti on seksi... Hmm... ylläri siis jos jätkät ei ymmärrä mitään,.. olemmehan tämmöisiä minkälaisia olemme...
hmm.. onkohan mulla vaan outoja frendejä kun meillä ei lasketa pelkkää sexiä minkäännäköiseksi suhteeksi... ei edes sexisuhteeksi. siihenkin tarvitaan jo tunnetta.
ja siis .. tuo oli lähinnä mun ja monen tyttöpuolisen kommentti..
jännää muuten.. oon huomannut et vilpittömästi jätkät suhtautuu sexiin usein paaaaljoooon neuroottisemmin kuin tytöt. siis silloin kun oikeasti otetaan sanoista mittaa. kuinkan moni jätkä aina hehkuttaa sitä vakio-fantasiaa kahdesta tytöstä sängyssä ja sitten kun tilanne tulee eteen ei stondaa *reps*
Mielenkiintoinen juttu...
Elikkä sänkykumppanit täytyy hakee täst lähtien suomipopin
humppamaastosta, muuten ei ota irrotakseen...
Höpönpöppöö...ainakaan mun kohdalle ei oo pahemmin
konemusiikin puolelta impotenttejä tullut...
Älkää pojat uskoko tota juttuu!
O'ou.. jos toi juttu on totta niin öö..
Noo luotetaan siihen ettei pidä paikkaansa.. sillä ilmeisesti olisin jo huomannut jonkin olevan "vinossa"*nauraa*