Puolivirallinen seksikeskustelu

724 posts, 37 pages, 201,539 views

Aziz Combat Fighter

#701 • • Aziz Combat Fighter

bubbelgum, 3.7.2006 02:14:
Ja siitä seuraakin sitten seuraava kysmys. Eli onko kaikki heteromiehet edelleenkin täysin sillä kannalla että peppuunhan ei kosketa. Vai onko tän asian suhteen jo päästy eteenpäin, niin että myös heteromiehet voi sanoa ääneen että peppuseksiä vois olla kiva kokeilla?

"Päästy eteenpäin"? Onkse jotenkin takapajusta ja jälkeenjäänyttä jos ei halua hanuriinsa tavaraa?
Android

#702 • • Edited Android

Ana-5000, 3.7.2006 14:52:
---
Ja siitä seuraakin sitten seuraava kysmys. Eli onko kaikki heteromiehet edelleenkin täysin sillä kannalla että peppuunhan ei kosketa. Vai onko tän asian suhteen jo päästy eteenpäin, niin että myös heteromiehet voi sanoa ääneen että peppuseksiä vois olla kiva kokeilla?

---

"Päästy eteenpäin"? Onkse jotenkin takapajusta ja jälkeenjäänyttä jos ei halua hanuriinsa tavaraa?

Ei, vaan se asenne, että on "fägäri" yms jos siitä sattuu tykkäämään.

Vai onko tän asian suhteen jo päästy eteenpäin, niin että myös heteromiehet voi sanoa ääneen että peppuseksiä vois olla kiva kokeilla?

Minusta aika selkeää tekstiä.
bubbelgum

#703 • • bubbelgum ~sylikissa~

Kyse ei ollut siitä, vaan siitä että asenteet on muuttunut sen verran että myös heteromiehet voivat sanoa sen ääneen jos heitä asia kiinnostaa, ilman että heti tulee jotain "vitun homo" huutoja perään. *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Takyon

#704 • • Takyon Möwkö
Toi riippuu niin paljon ihmisistyypeistä. Esim meillä töissä on suurin osa just niin perussuomalaista junttia että kakkonen on automaattisesti jotain homoa tms tabu.. Tullut kyllä esille kun sillontällöin vaikka iltavuorossa jos ei ole töitä niin isolla porukalla istutaan yhden tietokoneen ääressä ja selataan noita videosaitteja (youtube, break yms..). Hauskaa on mutta välillä tulee just niin ulkopuolinen fiilis ja naureskelee vaan mielessään että vittu mitä "äijiä" :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aziz Combat Fighter

#705 • • Aziz Combat Fighter

bubbelgum, 3.7.2006 14:56:
---

---

Kyse ei ollut siitä, vaan siitä että asenteet on muuttunut sen verran että myös heteromiehet voivat sanoa sen ääneen jos heitä asia kiinnostaa, ilman että heti tulee jotain "vitun homo" huutoja perään. *piis*

Nii siinä mielessä, ihmeellinen sanavalinta vaan :)
kAiStA

#706 • • kAiStA
En bongannut, että aiemmin olisi tästä täällä keskusteltu, mut kuinkakohan monella on suhde kaatunu kokonaan seksiin, sen puutteeseen, siitä puhumattomuuteen tai liikaan puhumiseen siitä jne?

--
Let the music be your only God..

#707 • • niomic Guest

bubbelgum, 3.7.2006 14:26:
Kiinnosti vaan kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia tästä asiasta. Että missä kohtaa asenteet about on tällä hetkellä. Eihän sitä tietenkään voi koskaan tietää kenestäkään tietystä henkilöstä etukäteen mitä se asiasta ajattelee, jos ei kysy. Mutta kyllä se ainakin vähän helpottaa oloo huomata että löytyy muitakin joita kiinnostaa kyseinen juttu, eikä niin että kaikilta ois tullut vaan tyyliin jotain "hyi vittu" vastauksia. *piis*

Ehkä vielä joskus, jonain kauniina päivänä... *joo*

Jos tuntuu siltä ettei se mielitietty ois ehkä lähtökohtaisesti lämpeemäs siihen, ni koitappa perinteisesti tunkea vaikka kostea sormi sinne sun-dont-shineen kun mies on laukeamassa, ehkä seki äijä sit vihdoin tajuu miks miehistä on niin kiva istua paskalla :D
Jago

#708 • • Jago un-trained monkee
mua hassututtaa se että tiiän nyt sikamonta ihmistä jotka sanoo olevansa 100% heteroita ja hokeekin sitä usein, mutta silti niitä panee tai ne panee jätkiä*täh*

kyllä mäkin pussaan ja laikkimielisesti kourin muijan tissejä ja persettä(useempi hetsku voisi opetella sen taidon koska pussaileminen ja halaileminen frendien kesken on ihquu) mutta en mä ala meisseliä leikkimielisesti tunkemaan niitten graalin maljakkoon..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

#709 • • niomic Guest

Jago, 3.7.2006 18:25:
mua hassututtaa se että tiiän nyt sikamonta ihmistä jotka sanoo olevansa 100% heteroita ja hokeekin sitä usein, mutta silti niitä panee tai ne panee jätkiä*täh*

Meinasit varmaan et tiedät monta miestä :D? Tai muuten tos ei oo kyl mitään järkee.

Eiköhän tää liity siihen et tommonen pikku tuikkiminen ei niin merkkaa <;) Mut läpät aside, eiköhän se seksuaalisuuntauksen raja mee jossain muualla ku siinä et mihin oot valmis penetroitumaan, koska tokkopa kaikki bi:t ja keiffaritkaan tuota kyseistä lajia harrastavat.

kyllä mäkin pussaan ja laikkimielisesti kourin muijan tissejä ja persettä(useempi hetsku voisi opetella sen taidon koska pussaileminen ja halaileminen frendien kesken on ihquu) mutta en mä ala meisseliä leikkimielisesti tunkemaan niitten graalin maljakkoon..

Graalin maljakko *reps*

Itsekkin kyllä tukisin huomattavasti enemmän halailua, mut ei se näköjään oo oikein yleisesti ottaen suomes yleistä, varsinkaan heteromiesten kesken. Kunnon halaus on kuitenkin hiukka merkitsevämpää kuin kättely :)
Anselmi

#710 • • Anselmi And sell me
Seksi aloittaa sen minkä kuolema lopettaa.

--
sen pituinen se

Ober

#711 • • Ober Dog shit taco
meiksi diggaa pildee ja tissei
Dementation

#712 • • Dementation wednesday?

---klip---

En mä ainakaan koe ko. aihetta mahdottomaksi ideaksi... Vaikka aika paljon luottamusta se ainakin vaatis... Vois jopa olla kivaakin... Ehkä pitää itse joskus ehdottaa jollekin, mutta siihen voi olla vielä vähän matkaa... *hihu**vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

inneah

#713 • • inneah ...Trust no one...

Anselmi, 3.7.2006 19:20:
Seksi aloittaa sen minkä kuolema lopettaa.

Hitto mitä viisauden lausahduksia susta tulee *plur*

--
nahkalakanat

Jago

#714 • • Jago un-trained monkee

niomic, 3.7.2006 18:36:
Graalin maljakko *reps*

ta vinski-koodi on nii ihq*jusjoo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

#715 • • Cloud Game Freak

niomic, 3.7.2006 17:52:

miks miehistä on niin kiva istua paskalla :D

On vai? Ei musta vaan oo millään taval kiva istuu paskal.. yyh se on niiku niin turhaa touhuu =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

tomii

#716 • • tomii kallion herttua
Mä oon kyl sitä mieltä, että tota seksiä ei kande ottaa liian vakavasti. Avoimin mielin liikenteessä ja kaikkea, joka kiinnostaa, kokeillaan (jos se vaan on tilanteessa mahdollista). *joo* Mutta ei tietty sille minkään voi, jos tietyt jutut tuntuu vastenmieliseltä. Kaikkihan me ollaan erilaisia.
Mutta se on kyllä vähän kiusallinen tilanne, jos ehdottaa jotakin innoissaan ja toinen tyrmää sen täysin. Tulee aina vähän vaivautunut olo. *ding* Mutta eipä ketään voi pakottaakaan juttuihin, eli onhan toisella oikeus tyrmätäkin, mutta joo...

--
reivaan kunnes kuolen

bubbelgum

#717 • • bubbelgum ~sylikissa~

kAiStA, 3.7.2006 16:53:
En bongannut, että aiemmin olisi tästä täällä keskusteltu, mut kuinkakohan monella on suhde kaatunu kokonaan seksiin, sen puutteeseen, siitä puhumattomuuteen tai liikaan puhumiseen siitä jne?

Hmm, varsinaisesti mikään kunnon suhde ei ole moisiin koskaan kaatunut. Mutta pari sellasta aluillaan olevaa juttua on kyllä tyssännyt siihen että seksi ei toiminut. *uuh*
Ainakin mulle seksi on sen verran tärkeetä, että jos se tökkii tosi pahasti niin en mä sellasen ihmisen kanssa kyllä alota mitään seurustelusuhdetta.
Vaikka seksistä nautinkin paljon, ja saan viboja nimenomaan siitä että toisella on hyvä olla. Niin kyllä sen toisenkin osapuolen pitää osata myös mulle antaa orgasmi. *joo* Se nyt vaan on niin, että jos seksi on huonoa, niin ehtii se ihastus laantua niin nopeesti, että ei ehi tulla puhettakaan mistään vakituisen seurustelun alottamisesta.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Twist

#718 • • Twist Team Kemuttajat

bubbelgum, 5.7.2006 21:03:
---
kAiStA, 3.7.2006 16:53:

---

Hmm, varsinaisesti mikään kunnon suhde ei ole moisiin koskaan kaatunut. Mutta pari sellasta aluillaan olevaa juttua on kyllä tyssännyt siihen että seksi ei toiminut. *uuh*
Ainakin mulle seksi on sen verran tärkeetä, että jos se tökkii tosi pahasti niin en mä sellasen ihmisen kanssa kyllä alota mitään seurustelusuhdetta.
Vaikka seksistä nautinkin paljon, ja saan viboja nimenomaan siitä että toisella on hyvä olla. Niin kyllä sen toisenkin osapuolen pitää osata myös mulle antaa orgasmi. *joo* Se nyt vaan on niin, että jos seksi on huonoa, niin ehtii se ihastus laantua niin nopeesti, että ei ehi tulla puhettakaan mistään vakituisen seurustelun alottamisesta.

Puhut vähän , mutta asiaa...!*pepsodent*
bubbelgum

#719 • • bubbelgum ~sylikissa~

Twist, 5.7.2006 21:26:
Puhut vähän , mutta asiaa...!*pepsodent*

Eikun puhun paljon. *nauru* Mutta näköjään välillä kanssa ihan asiaa... *vink*

--
Hullu ku pullosta tullu.

vinsku

#720 • • vinsku huba huba
Seksi on kivaa!

(Meniks nyt yli? *ding*)