Puolivirallinen seksikeskustelu

724 posts, 37 pages, 190,994 views

sapeli

Posts: 11,768

#681 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 15.1.2006 13:14:
---
utopia, 15.1.2006 13:08:
Seksi...mitäs se on*ding* minen muista enää..*hihu*
---
Mä luulen, et se on jotain kulmikasta, metallista ja rapisevaa..*ding*
Tai sitte se oli jotain...nitisevää, karheaa ja lämmintä.



Mä en HALUU tietää mitä kaikkee sä oot kokeillu *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

bubbelgum

Posts: 2,477

#683 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm... En tiiä mitä kaikkea tässäkin topicissa on jo joskus aikoinaan käsitelty, kun (jostain kumman syystä mitä en itekkään tajua *ding*) en oo tätä topiccia lueskellut.

Mutta nyt askarruttaa mieltä semmonen asia, mihin haluis kuulla vähän kommentteja muiltakin.

Nimittäin itellä on ollu jo pidemmän aikaa joku aivan tajuton pakkomielle siihen että ois _pakko_ saada naida jotakuta sträppärillä takaapäin. En edes tiedä missä vaiheessa toi ajatus on iskostunut mun päähän, tai mistä sen oon aikoinaan keksinyt. Mutta toi on semmonen juttu mikä vaan yksinkertasesti täytyis saada kokea. *joo*

Joku siinä ajatuksessa kiehtoo, en tiiä mikä. Ehkä osittain se että sais ns. "kokea miltä tuntuu olla mies". Tai sitten se että siinä tilanteessa tuntis olevansa se jolla on kontrolli, tyyliin "MÄ nain nyt sua". *pahis*

Eli kysmys kuuluu, oonko ainut tyttö jolla on tähän päähänpinttymä? Vai löytyykö muitakin joita tää ajatus kiehtoo? *täh*

Itellä tää juttu liitty alunperin siihen että nimenomaan sais naida naista takaapäin. Mutta lähiaikoina ajatus siitä että saiskin alistaa? miestä tolla tavalla, on myös alkanut kiinnostaa.

Ja siitä seuraakin sitten seuraava kysmys. Eli onko kaikki heteromiehet edelleenkin täysin sillä kannalla että peppuunhan ei kosketa. Vai onko tän asian suhteen jo päästy eteenpäin, niin että myös heteromiehet voi sanoa ääneen että peppuseksiä vois olla kiva kokeilla?

Tää tietysti on jo sen verran erikoinen juttu että sitä ei ihan tosta noin vaan lähe ehdottamaan jollekkin uudelle tuttavuudelle. *nauru* Enkä edes haluis "tuhlata" tätä kokemusta johonkin random baarista noukittuun tyyppiin. *eiei* Vaan pitäis kyllä olla sit semmonen tyyppi jonka kanssa ois jo jonkun aikaan ollut tekemisissä. Mutta onko sellasia poikia edes olemassa, vai meneekö tää jo liian erikoiseks, että jää vaan toiveajatteluks?

Mielipiteitä ja kommentteja asiaaan ois kiva kuulla sekä tytöiltä että pojilta. *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

AnssiV

Posts: 1,798

#685 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Runsas karvoitus naisella saa kyllä ainakin minussa aikaan reaktion johon kuuluu housujen vetäisy takaisin jalkaan ja ripeähkö poistuminen paikalta.. (yäk) .. kun en itsekkään noita alapään karvoja harrasta. *sars*
hallucinogen

Posts: 8,190

#686 • • hallucinogen Edain

bubbelgum, 3.7.2006 02:14:
Ja siitä seuraakin sitten seuraava kysmys. Eli onko kaikki heteromiehet edelleenkin täysin sillä kannalla että peppuunhan ei kosketa. Vai onko tän asian suhteen jo päästy eteenpäin, niin että myös heteromiehet voi sanoa ääneen että peppuseksiä vois olla kiva kokeilla?


Niin kauan kuin nainen on ottavana osapuolena niin ok mut mun perään ei mitään meisseliä perkele tungeta *lmao*

--
pikku-*possu*

Android

Posts: 3,908

#687 • • Android

bubbelgum, 3.7.2006 02:14:
Mutta onko sellasia poikia edes olemassa, vai meneekö tää jo liian erikoiseks, että jää vaan toiveajatteluks?



Ei se ollenkaan ole niin harvinaista, kuin mitä voisi luulla. Miehen G-pistehän sijaitsee muutenkin eturauhasesa, eli noin 5 cm peräaukkoon. Eturauhasen läpi kulkee myös penikseen menevä hermo, joten kyseessä on erittäin erogeeninen alue, jonka hyväily tuottaa nautintoa. Peppu on erogeeninen alue miehillä seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta, joten tuo peppukammo taitaa lähinnä olla eräiden heteromiesten eräänlaista fobiaa ("vain homot tekee niin").
bubbelgum

Posts: 2,477

#688 • • bubbelgum ~sylikissa~

hallucinogen, 3.7.2006 07:43
Niin kauan kuin nainen on ottavana osapuolena niin ok mut mun perään ei mitään meisseliä perkele tungeta *lmao*



No sen mä jo tiesin hallu et sä oot tommonen nihkee. *nauru* Mut ei hätää, en mä suhun ois koskenutkaan. *tirsk*

--
Hullu ku pullosta tullu.

hallucinogen

Posts: 8,190

#689 • • hallucinogen Edain

bubbelgum, 3.7.2006 10:45:
No sen mä jo tiesin hallu et sä oot tommonen nihkee. *nauru* Mut ei hätää, en mä suhun ois koskenutkaan. *tirsk*


Ja hyvä niin ;D Mut mä ostan sulle sen strap-onin jos meet lykkii sillä jotain pinceetä tyttöä kakkoseen ja saan tulla katsoon ja kuvaa ;D

--
pikku-*possu*

bubbelgum

Posts: 2,477

#690 • • bubbelgum ~sylikissa~

hallucinogen, 3.7.2006 10:47:
Ja hyvä niin ;D Mut mä ostan sulle sen strap-onin jos meet lykkii sillä jotain pinceetä tyttöä kakkoseen ja saan tulla katsoon ja kuvaa ;D



Hahhahaa! *lmao* In your dreams!

--
Hullu ku pullosta tullu.

Burncycle

Posts: 106

#692 • • Burncycle Konttorirotta
Mua ainakin tällainen domina strap on leikki kiihotta ihan sikana!
Ehkä mä oon vaan tosi kieroutunut, mutta minkäs teet. Jos viisari värähtää, niin minkäs teet? Harmi ettei sunlaisia naisia tapaa useemmin!
Android

Posts: 3,908

#693 • • Android

Burncycle, 3.7.2006 12:41:
Mua ainakin tällainen domina strap on leikki kiihotta ihan sikana!
Ehkä mä oon vaan tosi kieroutunut, mutta minkäs teet. Jos viisari värähtää, niin minkäs teet? Harmi ettei sunlaisia naisia tapaa useemmin!



Pah, ei siinä mitään kieroutunutta ole =)
hallucinogen

Posts: 8,190

#694 • • hallucinogen Edain

Burncycle, 3.7.2006 12:41:
Mua ainakin tällainen domina strap on leikki kiihotta ihan sikana!
Ehkä mä oon vaan tosi kieroutunut, mutta minkäs teet. Jos viisari värähtää, niin minkäs teet? Harmi ettei sunlaisia naisia tapaa useemmin!


No tarviiks tapaa toista kun bubbeli kyselee jo "uhria" ;D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#695 • • hallucinogen Edain

Android, 3.7.2006 12:42:
Pah, ei siinä mitään kieroutunutta ole =)


Ja tässä taitaa olla bubbelille toinen ehdokas ;D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#696 • • pirpeli
Seksileluja/muuta tarviketta..mä ja toinen bi-nainen plus 2 bi-miestä.....Kiitos kyllä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kuukunen

Posts: 244

#697 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Kyllä mä voisin/haluaisin ainakin panna miestä takaapäin straponilla. Mutta kukaan ei ole vielä pyytänyt tekemään sitä *nauru* mutta ehkä joskus pääsee kokeilemaan.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Mark

Posts: 7,311

#699 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
IMHO liian friikin rajat menee siinä vaihees ku kuvassa rupee olee lapsia tai / ja eläimiä, mut aikuiset ihmiset nyt varmaan voi tehdä keskenään mitä tykkäävät, kuka siin muka on oikee ihminen kertomaan mikä on liian xtremea *igor* Ja eihä toi strapon juttu nyt sielt hulluimmast pääst oo, edellä mainittu jo perusteitaki.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

bubbelgum

Posts: 2,477

#700 • • bubbelgum ~sylikissa~

hallucinogen, 3.7.2006 12:43:
No tarviiks tapaa toista kun bubbeli kyselee jo "uhria" ;D



Hallu hei, eipäs nyt taas vääristellä mun sanomisia. *släp* *nauru*

Mutta siis tosiaan, kuten jo siinä ekassa viestissä sanoin, niin ei mua kiinnosta "tuhlaa" tota juttua johonkin random tyyppiin. Oli se sitten baarista tai klubbarista bongattu. Kyllä siinä pitää ensin klikkaa sen ihmisen kanssa ihan muutenkin, ennenku alkaa moisia ehdottaa. Mitään sellasta "hei meillä on sama seksifantasia eli pakkohan meidän on se toteuttaa" -ajattelutapaa en ymmärrä enkä tue.

Kiinnosti vaan kuulla muiden mielipiteitä ja ajatuksia tästä asiasta. Että missä kohtaa asenteet about on tällä hetkellä. Eihän sitä tietenkään voi koskaan tietää kenestäkään tietystä henkilöstä etukäteen mitä se asiasta ajattelee, jos ei kysy. Mutta kyllä se ainakin vähän helpottaa oloo huomata että löytyy muitakin joita kiinnostaa kyseinen juttu, eikä niin että kaikilta ois tullut vaan tyyliin jotain "hyi vittu" vastauksia. *piis*

Ehkä vielä joskus, jonain kauniina päivänä... *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.