hannah:
poslari rulezzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulle heti söpö tyttö jolla poslari
[muokattu 26.2.2004 23:19]
724 posts, 37 pages, 200,960 views
hannah:
poslari rulezzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!
Elvirith:
---
Tulppaani:
Elikkä: Mikä molo? - Karvainen, paljas vai trimmattu?
---
Paljas. Ja muutenkin suurin osa karvoista, jotka sijaitsevat jossain kaulan alapuolella saisi kieltää lailla.
Tulppaani:
---
Hyzenthlay:
ympärileikattu
---
Heh, ei varmaan vaan löydy Suomesta niin hirveästi valinnanvaraa*vink*
hallucinogen:
Itse olen mieltynyt posliiniin mutta kyllä sellainen nättikuviokin mikä ei kutita nenää kun kielellä on vähän töitä sellainen trimmaamaton puska on kyllä jotain todella kamalaa ja ei kyllä ainakaan suuseksiä minulta heru
Hansu:
Eikä saisi. Mun mielestä sen miehen pitää olla kyllä edes vähän karvanen (en puhu nyt mistään pizzapaikan arabeista, joilla kasvaa suorastaan turkki), oishan se aika ankeeta jos olis itse se suhteen karvaisempi osapuoli
Alkuperäiseen Mikä molo?- kysymykseen vastatakseni... ei ainakaan paljas, näyttäis ainakin mun silmiin aika kornilta. Sanotaan että sopivasti trimmattu: pahimmat pöheiköt pois mutta suurin osa jätettäköön.
Hyzenthlay:
hmm... kyllä mun mielestä täysi karvattomuus (jos nyt jätetään hiukset ja kulmat ) voi soipia naiselle. Miehelle tosin vähemmän...
SiSu:
kyllähän se nyt on niin että karvat ei kuulu ihmisille.Ei naisille eikä miehille!
Hansu:
No miksi ne sitten kasvaa ihmisille, niin miehille kuin naisille? Siitä oon kyllä samaa mieltä että on suotavaa trimmata ne pahimmat amazonin viidakot pois, mutta luonnottomammalta musta tuntuu aikuinen ihminen, jolla ei ole karvan karvaa pään alapuolella.
Blues:
Kyllä ne alkaa sitten pikkuhiljaa jäämään kokonaan pois --> evoluutiota