725 posts, 37 pages, 243,352 views
Elvirith:
ellei se ole tarpeeksi hyvä sängyssä.
Elvirith:
Ei itseasiassa. Nokuseksi on paljon kivempaa kuin suuseksi.Eikä mulla ole mitään hiton puskaa.
Mistäs mä voin tietää millanen pöheikkö sulla on
Elvirith:
Eikä ole. Sellanen iiiihanan (sopivan) raju nainti on paljon kivempaa.
Tota voi harrastaa silloon kun on kiire jonnekin ja pitää selvitä alta viiden minsan
temazz:
tällaista minullekkin, kiitooos...
hallucinogen:
Vähän sylkäsee oikeeseen suuntaan ja runnotaan sisään nuoruuden innolla?Tota voi harrastaa silloon kun on kiire jonnekin ja pitää selvitä alta viiden minsan
Okei, oon jo hiljaa...
hallucinogen:
---
temazz:
tällaista minullekkin, kiitooos...
---
Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa
ja piiskaa ja puremista jne. kunnon alistamista vaan! vuf..
Elvirith:
Tota voi harrastaa vaikka tunnin jos siltä tuntuu. Jätkä voi alottaa edestä ja sit siirtyä taakse ja..Okei, oon jo hiljaa...
Jos mies tekee kaiken työn niin sen pitää saada myös kaikkea muuta herkkua mitä se haluaa
hallucinogen:
Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa

temazz:
onhan se noinkin mutta nyt mulle kävisi vähän rrrrajumpaa leikkiä... kyllä mä sen kestäisin... *hahjust* tai en kyllä tiedä kuinka rajusta tuossakin mahdettiin sitten oikein puhua... ja kuinka pitkästä sessiosta
Eli kaikkea kivaa voi kivan tytön kanssa harrastaa
hallucinogen:
Itse en sulje muuta pois kun wc-leikit ja väkivallan(piiskaamista ja pienempää läpsimistä ei lasketa)Eli kaikkea kivaa voi kivan tytön kanssa harrastaa