724 posts, 37 pages, 201,773 views
Elvirith:
ellei se ole tarpeeksi hyvä sängyssä.
Elvirith:
Ei itseasiassa. Nokuseksi on paljon kivempaa kuin suuseksi. Eikä mulla ole mitään hiton puskaa.
Elvirith:
Eikä ole. Sellanen iiiihanan (sopivan) raju nainti on paljon kivempaa.
temazz:
tällaista minullekkin, kiitooos...
hallucinogen:
Vähän sylkäsee oikeeseen suuntaan ja runnotaan sisään nuoruuden innolla? Tota voi harrastaa silloon kun on kiire jonnekin ja pitää selvitä alta viiden minsan
hallucinogen:
---
temazz:
tällaista minullekkin, kiitooos...
---
Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa
Elvirith:
Tota voi harrastaa vaikka tunnin jos siltä tuntuu. Jätkä voi alottaa edestä ja sit siirtyä taakse ja.. Okei, oon jo hiljaa...
hallucinogen:
Äh, te ootte ihan tylsiä, kasa mitä mielenkiintoisimpia leluja, härveleitä, aikaa riittävästi, ja rohkeaa mieltä niin syntyy kaikkea kivaa
temazz:
onhan se noinkin mutta nyt mulle kävisi vähän rrrrajumpaa leikkiä... kyllä mä sen kestäisin... *hahjust* tai en kyllä tiedä kuinka rajusta tuossakin mahdettiin sitten oikein puhua... ja kuinka pitkästä sessiosta
hallucinogen:
Itse en sulje muuta pois kun wc-leikit ja väkivallan(piiskaamista ja pienempää läpsimistä ei lasketa) Eli kaikkea kivaa voi kivan tytön kanssa harrastaa