724 posts, 37 pages, 201,882 views
no en ole.. kaikki vaa luulee niin.. ehkä joskus tulee sanottua kaikkea mut ei se tee msut pervoa... ja mitä vikaa jos poke leffan aikana alkaa puhumaan siitä.. ihmisiä alkaa heti nolottaan jne...
VAPAAmielisyys on myös erittäin jees,olen ite hieman biiahtava,tai oikestaan mä katon enemmän ihmistä enkä ihmisen sukupuolta,mutta kun olen seurusteleva ihminen,niin en voi olla kun (poikaystävästäni huolimatta) tyttöjen kaa...sen se hyväksyy..=))
Totta turiset. Tietyt rajat on sovittava. Mutta onhan niitä suhteita jossa seurusteleva pariskunta harrastaa seksiä myös suhteen ulkopuolella niin että se on kummankin tiedossa. Meillä kaikilla on niin omat ajatukset. Toivottavasti vaan löytäis ihmisen joka ymmärtää asiat samalla tavallaMusta jos serustelee niin muiden kanssa ei harrasteta seksiä. Ei bi anna siihen mitään erivapautta. Seksiä se on saman sukupuolen kanssakin. Ja tunnetaan siinäkin läheisyyttä. Tosin sit se on ihan jees jos siitä on sopinut. Mut miks sitä ei sit vois tehdä miehenkin kanssa??? Ei se nyt niin erillaista oo. Jos ei voi sitoutua vain yhteen kumppaniin niin ei pitäis seurustella. Yhdessä toki voi suunnitella et jos haluu parinvaihtoa tai poika haluu katella tyttöä toisen tytön kanssa (jos se on molemmille ok) mut ei sillein et "sorry kulta, en tuu nyt kotiin syömään ku meen Pirkon kanssa paneskelemaan." (Pirkko oli täysin kuvitteelinen henkilö eikä liity tapaukseen millään lailla)
Hipsuli hei!!!
tuosta suhteen aikana muiden kanssa sekstailusta, itse en ainakaan uskoisi siihen kykeneväni.. tosin jos olisin jossain täysin ei-toimivassa suhteessa voi olla että ajattelisin toisin. mutta nyt ainakin tuntuu siltä että omatuntoni ei sallisi pettämistä, eikä (kauan sitten edesmenneessä.. :-/ ) suhteessa siihen ollut mitään tarvetta tai haluakaan..