Ana-5000, 15.5.2005 13:21:
Sopivasti porukkaa, sopivasti bassoa, ja hemmetin hyvä meininki <3 loistavaa!
Ainoo miinus tietty on se et joutu juomaan jotain saatana 4.5 euron festarituoppikaljaa :( sentään se oli edes kylmää.
Joo ne stanan muovituopit.. halkesivat kahdesti
! Ja sit yläkerran baarityttö sanoi ensin paukun ja bissen yhteishinnaksi 11.40 ja kuitissa johon olin allekirjoittamassa, luki 12.00e! Sanoin tytölle että näin humalassa mä EN ole, että yritätkös kusettaa. Se meni ihan punaseksi ja alkoi änkyttämään. Haistatin palvelulle pitkät ja maksoin sen 12 euroa ja toivotin sille leppoisat illanjatkot ja mielipahat. Se pisti vihaksi, siis periaatteesta, et peritään enemmän kuin sanotaan, ku luulevat et meitsi ois niin känes etten huomais mitään *piru*
Mut joo, se siitä. Yhdyn Anan
sopivasti-lauseeseen. Goldie soitti ihan kivasti ja otti yleisönsä. Ihan sama se mulle, millasta tuuttausta se soitteli, välissä tuntui että vähän liian pehmoa settiä tavallaan, ei ihan koko ajan ollu kliimaksit hytkymisreaktiot päällä... silleen enemmänkin tyylikästä kuin överipäräyttelevää ränttää se mun mielestä soitteli.. ja vaikka vaihdot oli paikka paikoin tylsiä, koska kaikista hienointa oli kuitenkin
nähdä se jätkä kultahmapaineen.. Kuitenkin, kukaan tuskin voi kiistää sitä faktaa, että se on tehnyt genrelle paljon.
SUSC oli ihan mielettömän hyvä, siitä nyt ei enempää osaa sanoakaan kuin että bass oli uskomattoman messevä ja breiksit kolahti ja kovaa
. Tultiin just kun Imatran poijat oli häröilemässä lavalla, ja sekin toimi sen verran että kylmät väreet iskostui selkään. Summa Summarum, loistelias ilta, just mun makuun. Ihmiset
näissä pippaloissa on kuitenkin jokseenkin...hmm.. miten sen nyt sanoisi..aidompia ja letkeempiä kuin näissä stadin peruskixpolksbileis. mut se on jälleen kerran iso makuasiakysymys. mut meiksi loved yesterdays atmosphere!