Bassoradio 1v. GOLDIE (UK), IVO, NOTKEA ROTTA; SUSC 14.5.2005 @ Helsinki

55 posts, 3 pages, 9,885 views

Minimal

Posts: 32

#21 • • Minimal
ja kaikille niille jotka eivät uskalla noukkia ennakkofläbäriä tiedoksi, että Goldie pakkaili eilen illalla levyjä lauantain keikkaa varten ja oli muutenkin hyvillä fiiliksillä joten kaveri kyllä saapuu paikalle..
Blastoff

Posts: 40

#23 • • Blastoff
Ooh, tänään se tapahtuu! Onkohan kaikki liput jo myyty?
zara

Posts: 157

#24 • • zara bassotyttö
Kyl varmaan ainaki ovelta saa..?? Mut joo hyvät bileet tulossa, täst tulee niiiiiin vuoden räminät!
Avatar
#25 • • sakk303 Guest
oooo.. kaheksan timmaa enää ja sit pääsee.. jotenkin mulla on sellanen muhkeen messevä kutina päällä että näistä tulee ihan sa-ta-nan hyvät kemut! Go bassoradio Go! Metalheadzin sivuilta yritin kaivella jotain Goldien tän vuoden settien soittolistoja mut ne sivut oli vähän vanhat viimeisimmän päivityksensä puolesta.. löytyisköhän joltain jotain superlinkkiä mistä vois tsekkailla mitä kultahammas on kuluneen vuoden aikana levylautasella spinnaillu?
Turan Palloseura

Posts: 562

#26 • • Turan Palloseura LU
aikataulut vaikuttaa varsin järkevästi toteutetulta. ilta etenee musiikin puolesta varsin linjakkaasti rapista kohti goldien rymistelyjä. notkeeta rottaa ei voi kyl missaa. liven on nähny viimeks joskus kermassa, joten tänään täytyy tulla ajoissa paikalle.
Twist

Posts: 925

#27 • • Twist Team Kemuttajat
Jippiii ... Ei oo enään kauaa...!!! Goldie pistää haisee ku clint eastwood westerneissä ... *vink*
Okei toi oli aika huono *nauru*
Coma

Posts: 705

#28 • • Coma
Ja muistakaahan sit livesunnuntaikoomailut loungessa loppuyöstä! Sunnuntain puolella sit puistojatkoille samaa herkkua ratiosta 18-20!
FreeFall

Posts: 2,256

#29 • • Edited FreeFall music addict
WWW=WorldWideWicked
*aplodit*
ja toi BassoRadion 102.4Mhz on aika cool *hymy*

--
Lintuperspektiivi

hrdkvr

Posts: 3,929

#30 • • Edited hrdkvr KURGO
ottaakko kukaan lähetystä talteen??
ottakaa joku jolla on servutilaa ihmeessä talteen. tulee nimittäin päheet kemut.

ps.

voitin ilmaislipun bassoradiosta *iloinen*

--
-keep it hard-

keisha

Posts: 1,394

#31 • • keisha bullet with butterfly wings
Vittu mitä meininkiä! Lähdin väsähtäneenä ja nihkeänä bileisiin, mutta 17e sijoitus maksoi itsensä takaisin monikertaisesti. Goldie otti yleisönsä, jammaili mukana ja huudatti ja huh mitä soundia. En muista koska olisin viimeksi bileissä tanssinut noin liekeissä, enkä ollut ainut. Kädet ilmassa, hymy naamalla, hyvää seuraa, eli aivan mahtava ilta. Tätä fiilistä oon kaivannu bileissä ja se on tuntunut olevan kadoksissa, mutta tuolla se oli aivan katossa.

Kiitos Bassoradio<3

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Mervi

Posts: 162

#32 • • Mervi Neiti Näpsä
"-Kerrankin hyvät bileet", sanoin kaverille jonka näin. Aivan täysin sopivasti porukkaa, aivan täysin sopivaa musiikkia ja Goldie totisesti haastoi jokaisen kehon ja mielen äärimmilleen. Kiitos Bassoradio, ja onnea 1 v!! :)

--
Ei se oo niin vakavaa.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#33 • • Aziz Combat Fighter
Rokkas! Kultsi soitteli yllättävän paljon kyl sellasii biisejä, mitkä vois nykästä esiin mun tai timpan levylaukusta, et aika vähän oli superhot dubplate actionii, vaik kyl sitäki varmaan oli sit. Ihan jees ja kova oli ja kaikkee, ja kyl SUSC toimi taas, mä diggaan noista niiden breikseistä ^__^

Sopivasti porukkaa, sopivasti bassoa, ja hemmetin hyvä meininki <3 loistavaa!

Ainoo miinus tietty on se et joutu juomaan jotain saatana 4.5 euron festarituoppikaljaa :( sentään se oli edes kylmää.
Avatar
#34 • • sakk303 Guest

Ana-5000, 15.5.2005 13:21:


Sopivasti porukkaa, sopivasti bassoa, ja hemmetin hyvä meininki <3 loistavaa!

Ainoo miinus tietty on se et joutu juomaan jotain saatana 4.5 euron festarituoppikaljaa :( sentään se oli edes kylmää.



Joo ne stanan muovituopit.. halkesivat kahdesti *grr* ! Ja sit yläkerran baarityttö sanoi ensin paukun ja bissen yhteishinnaksi 11.40 ja kuitissa johon olin allekirjoittamassa, luki 12.00e! Sanoin tytölle että näin humalassa mä EN ole, että yritätkös kusettaa. Se meni ihan punaseksi ja alkoi änkyttämään. Haistatin palvelulle pitkät ja maksoin sen 12 euroa ja toivotin sille leppoisat illanjatkot ja mielipahat. Se pisti vihaksi, siis periaatteesta, et peritään enemmän kuin sanotaan, ku luulevat et meitsi ois niin känes etten huomais mitään *piru*

Mut joo, se siitä. Yhdyn Anan sopivasti-lauseeseen. Goldie soitti ihan kivasti ja otti yleisönsä. Ihan sama se mulle, millasta tuuttausta se soitteli, välissä tuntui että vähän liian pehmoa settiä tavallaan, ei ihan koko ajan ollu kliimaksit hytkymisreaktiot päällä... silleen enemmänkin tyylikästä kuin överipäräyttelevää ränttää se mun mielestä soitteli.. ja vaikka vaihdot oli paikka paikoin tylsiä, koska kaikista hienointa oli kuitenkin nähdä se jätkä kultahmapaineen.. Kuitenkin, kukaan tuskin voi kiistää sitä faktaa, että se on tehnyt genrelle paljon.

SUSC oli ihan mielettömän hyvä, siitä nyt ei enempää osaa sanoakaan kuin että bass oli uskomattoman messevä ja breiksit kolahti ja kovaa *piis* . Tultiin just kun Imatran poijat oli häröilemässä lavalla, ja sekin toimi sen verran että kylmät väreet iskostui selkään. Summa Summarum, loistelias ilta, just mun makuun. Ihmiset näissä pippaloissa on kuitenkin jokseenkin...hmm.. miten sen nyt sanoisi..aidompia ja letkeempiä kuin näissä stadin peruskixpolksbileis. mut se on jälleen kerran iso makuasiakysymys. mut meiksi loved yesterdays atmosphere! *sydän*
-P

Posts: 4,972

#36 • • Edited -P
goldie soitti kyl aika tylsää matskua mielestäni, sellasta pään nyökyttelyä, vaikka paikoin ihan ok kipaleita. tekniikka ja rakenne eivät myöskään olleet parasta mahdollista.

mut tilannettakin pelasti paljon se, että a) oli hyvä posse paikalla b) oli viinaa ja c) fiilis :)
kokonaisuudessaan ihan ok meininki :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

zaler

Posts: 1,545

#37 • • zaler e h k i s
*piis* koko goldien setin ajan tuli oltua tanssimassa...huh..hyvä oli setti vaikkei kyllä hirveen "mättöä" ollutkaan ja oli kiva katella kun jätkä oli ihan messissä itekkin.. kiitoksia :) jea

--
let´s eat to the beat!

tes la rok

Posts: 258

#39 • • tes la rok
propsit original jungle selector otteesta goldielle. enkä nyt tiedä mitä pöristelyä jengi odotti, mut mulle tuli ainakin just niitä oikeita headz pörinöitä.. angel rmx.. ou jeah..
Gnizhak

Posts: 701

#40 • • Gnizhak iku

Surreal, 15.5.2005 20:24:
Hyvän setin herra heitti.
En tiiä missasinko kokonaan vai eikö sillä ollu luureja ollenkaan ku se soitti?


Näin mäki katoin alkuun, mutta tarkempi tutkiskelu osoitti että sillä oli in-ear luuri suoraan vasempaan korvaan ja rehellisen pitunen johto mitä se heilutteli etenkin siinä keikan loppuosassa...

Bileet toimi, koko summan arvoset, kauan eläköön Bassoradio!

--
Don&#039;t Just Stand There