Tres, 19.4.2005 13:42:
TOLLE aiheelle on ihan oma topikkinsa sit,
niinku kaikki osapuolet tietääkin varmasti
noniinpä oliki. my bad.
-M
114 posts, 6 pages, 49,173 views
Tres, 19.4.2005 13:42:
TOLLE aiheelle on ihan oma topikkinsa sit,
niinku kaikki osapuolet tietääkin varmasti
Avernian, 19.4.2005 14:10:
---
phanatic, 19.4.2005 14:06:
No olisihan se kamalaa jos myös ihmiset, jotka tykkäävät tehdä eri asioita kuin minä, saisivat tehdä asioita joista tykkäävät :)
---
Ja oishan se kauhiaa jos myös ihmiset, jotka tykkäävät puhua ihan omasta puolestaan, saisivat puhua, ettei tarvi heittää sanoja niitten suuhun. :)
mayah, 19.4.2005 13:38:
Mä en halua osallistua hamppumarssiin, mä kyselen informaatiota marssista, joka kannattaa nykyisen lainsäädännön säilyttämistä, jollaisen olen ainakin turussa nähnyt olleen käynnissä joskus aikaisempina vuosina samana päivänä kuin kyseinen hamppumarssi.
Ana-5000, 19.4.2005 15:24:
toi marssi on varmaan koomista katteltavaa ku sinne änkee kaikki ne rastapäähipit kans pitämään hirveetä melua astraalienergioista ja "isovelivalvoo"-salaliittoteorioista ^__^
UnityF, 19.4.2005 14:55:
Mä vaan itse nään tossa niin paljon plussia että en ymmärrä miksi se pitäis olla kieletty. Esim ei damikaan ole romahtanu kun siellä saa poltella... käsittääkseni siellä niillä menee oikeen hyvin.. (en ole kyl kauheesti perehtyny tähän mut niin olen käsittäny.)
Myös valtio hyötyis siitä kun ne sais rahaa ja työttömät saisi paljon lisää työpaikkoja eli työttömyys lähtisi laskuun ja en usko et nyt kukaan sitä olis vastaan. Kun ajatellaan kuinka monta kahvilaa vois perustaa.. ja kuinka moni alkais kasvattajaksi jne jne. Työpaikkoja tulis todellakin paljon lisää.
Poliiseille jäis enemmän aikaa keskittyy noihin muihin rikollisiin kun ei tarvis kokoajan pidätellä jotain blossauttelijaa koska se on vain kieletty laissa.
Ova, 19.4.2005 17:56:
---
UnityF, 19.4.2005 14:55:
Mä vaan itse nään tossa niin paljon plussia että en ymmärrä miksi se pitäis olla kieletty. Esim ei damikaan ole romahtanu kun siellä saa poltella... käsittääkseni siellä niillä menee oikeen hyvin.. (en ole kyl kauheesti perehtyny tähän mut niin olen käsittäny.)
---
Kannattaapa käydä kattomassa että minkälaista pilvihiipparia siellä tulee kokoajan vastaan ja siinä Damrakin seudulla leijuu sellanen pilven haju 24/7. Haluutko ite tällaista esim. Helsingin keskustaan? Kiitos mutta ei kiitos! Kasvatelkaa kotonanne ja poltelkaa ihan rauhassa, mutta toivottavasti tota Amsterdamin mallia ei tuu ikinä tänne.
Fyraett, Mä tuun jyrää kaikki jotka tulee vastustaa tositen mielipiteit prkln hipit
mayah,
Edit: ja pannaan tähän viel ja ja *hamppurokkaa* ni kenenkään ei tarvii ottaa vakavasti ja voidaan kaikki hymyillä ja olla
Elven, 19.4.2005 19:17:
ehdottomasti -> pirimarssi..(!)
Elven, 19.4.2005 19:17:
---
Tontsis
Enää puuttuu vain marssi, joka ei puolla eikä vastusta. Silloin olisi kaikille marssittavaa!
---
ehdottomasti -> pirimarssi..(!)
Ana-5000, 19.4.2005 21:07:
Miks noi kannabiksen viralliset puolustajat vaikuttaa aina tollasilta helvetin vouhottajilta? Onks olemassa mitään sellasta eturyhmää, jonka vois oikeesti ottaa vakavasti? Esim. "Vihreet pantterit" kuulostaa siltä et koulut on jääny kesken, SKY'n itkunsekaisista evankeliumeista puhumattakaan..