Hamppumarssi 7.5.2005

114 posts, 6 pages, 46,821 views

SpeedHawk

Posts: 152

#1 • • SpeedHawk
jepjep, kohta olisi taas _se_ aika vuodesta..

Hamppumarssi tulee!

Lisää tietoa ja mainio hamppuaiheinen foorumi osoitteessa:
http//marssi.hamppu.net


Homman nimi on siis mielenosoitus kannabiksen laillistamisen ja ylipäätään huumepolitiikan järkeistämisen puolesta. Hyviä perusteita laillistamiselle on mm:
-Poliisin voimavarojen parempi kohdentuminen (järjestäytynyttä kovien aineiden kauppaa vastaan)
-Järjestäytyneen rikollisuuden tulojen väheneminen
-Käyttäjien kannabiksesta kovempiin aineisiin siirtymisen ehkäiseminen (nykyään hasista ja piriä saa samasta paikasta.. ei hyvä.)
-Vaihtoehdon tarjoaminen sosiaalisia ongelmia aiheuttavalle alkoholille (pilvipäät ei tuhoa ja tapa niinkuin känniääliöt)
-Last but not least :) se, että saa polttaa paukut ilman pelkoa kuumotuksesta.



Tässä vielä marssien tiedot:

Helsinki
lähtö klo 14 Hesperian puistosta
järjestäjä / lisätiedot: SKY

Turku
lähtö klo 14 Puolalanpuistosta, Aurakadun päästä
järjestäjä / lisätiedot: Vihreet Pantterit

Tampere
kokoontuminen Hämeenpuistossa pääkirjastotalo Metson vieressä, siinä pyörivän kiven ympärillä, josta lähdetään marssimaan klo 14 Hämeenkadulle päin
marssitaan Sorsapuistoon, jossa luvassa ohjelmaa (puhe, palkinnonjakotilaisuus, vapaa sana)
virallisuuksien jälkeen mm. chillausta, musiikin kuuntelua ja hampputuotteisiin tutustumista (ravinto, kuitu)
Illalla varmasti jatkot jossain! Tästä marssikomitea ei tiedä mitään, vaan luottaa vankasti tamperelaisen tanssikansan oma-aloitteisuuteen.

Jyväskylä
Kokoontuminen Kolmikulman edessä klo 13:30 alkaen; kulkue
lähtee klo 14 etenemään kohti Lounaispuistoa, jossa puheita
yms. (lisäinfo)
Tule omana itsenäsi tai jonakin muuna!
Illalla bileet!
Lisätiedot: [email protected]

Oulussakin marssi ilmeisesti järjestetään, mutta tietoja ei ole vielä saatavilla..
Riku

Posts: 3,187

#2 • • Riku The Little Prince
Jee, kannatetaan (No pun intended but caused) _o/

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Mark

Posts: 7,311

#4 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
todellakin kannatetaan ja paikalle saavutaan jossei tenttivko ole alkanut vielä tällöin.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Nacu

Posts: 1,293

#5 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis, 18.4.2005 10:11:

Mä jatkan vaikuttamista pienemmillä kohdeiskuilla.



Eli... *ding*

Ja mä olin jo ihan menossa tonne *jiihaa*

Vaikka ihan vaan paistattelemaan päivää.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nacu

Posts: 1,293

#6 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis, 18.4.2005 10:40:
---
Nacu
Eli... *ding*
---

Vaikkapa suoramarkkinoinnilla kasvotusten =)



AHHAHAAAAHA!!!! *lmao* *iloinen*

Hitto sun kanssas...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Voisihan tänne lähteä kävelylle kun näin hyvää asiaa ajetaan. Isompaa mölyä en tosin jaksa pitää, ja toivon että kamerat eivät osu naamaani. Aika ihmeellistä toimintaa infianan suhteen. Vaikka laki ei niin määrääkään, niin luulisi että kuvattavalta voisi kohteliaisuuden nimissä kysyä haluaako lehteen, varsinkin kun kyse on tälläisestä asiasta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fyrisch

Posts: 4,525

#8 • • Fyrisch
mukana .o/
SpeedHawk

Posts: 152

#10 • • SpeedHawk
Kuvatuksi tulemisesta huolivat voisivat antaa panoksensa marssin näyttävyyteen esim. pukeutumalla jättimäiseksi jointiksi tai bongiksi *hih* - paperimassasta ja kanaverkosta varmaan moinen tekele syntyisi..

Tampereen jatkot ovat ilmeisesti jonkinmoiset (psy?)transsikekkerit (tai näin ainakin viime vuonna..?) eli nekin saattavat klubbareita kiinnostaa..

-SpeedHawk
anis

Posts: 2,451

#11 • • anis
Muakin vähän mietityttää,että tuunko tänä vuonna marssimaan ollenkaan. En välttämättä haluis,että mitään meidän koululaisia oon näkemässä. Oon menossa semmoselle alalle,että *uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

phanatic

Posts: 1,123

#12 • • Edited phanatic

mayah, 19.4.2005 08:41:
Sori OFF-topik, mut tietääks joku jotain hamppumarssien vastustustusmarsseista? Ku ei oo löytyny mitään nettiosotetta..



Järjestäpä itse sellainen jos vastustat ihmisten oikeutta osoittaa mieltään tässä asiassa.
phanatic

Posts: 1,123

#13 • • phanatic

mayah,
Sulla on oikeus marssia hampun laillistamisen puolesta, mulla on oikeus marssia sitä vastaan. Mut jos sä haluut siitä vetää herneet nenään, ni ole hyvä.



En oo menossa marssimaan puolesta enkä vastaan, mutta mielenosoituksen vastustaminen tuntuu vain hassulta.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#14 • • Edited ratsastuskoulu

mayah, 19.4.2005 08:41:
Sori OFF-topik, mut tietääks joku jotain hamppumarssien vastustustusmarsseista? Ku ei oo löytyny mitään nettiosotetta..



Tozi magee idis hei!! *aplodit*

Kaikki, jotka haluavat osallistua hamppumarssin vastustusmarssin vastustusmarssiin, voi laittaa tietoa vaikka tähän ketjuun.

Tarvittaessa järjestettäneen myös hamppumarssin vastustusmarssin vastustusmarssin vastustusmarssin vastustusmarssin.
Individual

Posts: 10,942

#15 • • Individual HYPNO!

MiikkaL, 19.4.2005 13:14:
---
mayah, 19.4.2005 08:41:
Sori OFF-topik, mut tietääks joku jotain hamppumarssien vastustustusmarsseista? Ku ei oo löytyny mitään nettiosotetta..

---


Tozi magee idis hei!! *aplodit*

Kaikki, jotka haluavat osallistua hamppumarssin vastustusmarssin vastustusmarssiin, voi laittaa tietoa vaikka tähän ketjuun.

Tarvittaessa järjestettäneen myös hamppumarssin vastustusmarssin vastustusmarssin vastustusmarssin vastustusmarssin.



Eiks se vastustaminen nyt olekin se pääasia, se mitä vastustetaan on toissijaista. ;)
Karski

Posts: 6,049

#16 • • Karski Pomon kätyri

phanatic, 19.4.2005 08:49:
---
mayah,
Sulla on oikeus marssia hampun laillistamisen puolesta, mulla on oikeus marssia sitä vastaan. Mut jos sä haluut siitä vetää herneet nenään, ni ole hyvä.

---


En oo menossa marssimaan puolesta enkä vastaan, mutta mielenosoituksen vastustaminen tuntuu vain hassulta.



Varsinkin, kun hamppumarssilla vastustetaan
olemassaolevaa lainsäädäntöä *nauru*

Eli toi hamppumarssin vastamarssi on
siis itseasiassa mielenosoitus sen puolesta
että pidetään asiat niinkuin ne on:
ELÄKÖÖN MUUTOSVASTARINTALIIKE *lmao*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Fyrisch

Posts: 4,525

#17 • • Edited Fyrisch
Mä tuun jyrää kaikki jotka tulee vastustaa toisten mielipiteit *pahis* prkln hipit
Karski

Posts: 6,049

#18 • • Edited Karski Pomon kätyri

mayah, 19.4.2005 13:27:
Anteeks, mä ihan luulin, et jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä tästä, mut näköjään tää oikeus onkin vaan niillä, ketkä haluaa muuttaa nykyistä lakia. Mä meenki tästä olemaan hiljaa.



No jos vastustaa vastustamista (hamppumarssihan
siis vastustaa nykylainsäädäntöä),
niin mun mielestä paras tapa olis järjestää
vaikka mielenosoitus nykylainsäädännön puolesta
kuin marssia just tota hamppumarssia vastaan. Et ei
menis ihan niin metafyysiseks koko toiminta. *piis*

Rautalankaa: kun siis jonkun hamppumarssin
vastamarssihan kohdistuu siis siihen MARSSIIN
itseensä, ei suinkaan päihdelainsäädäntöön ja
se on mun mielestä vähän hassua.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

Posts: 7,311

#19 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 19.4.2005 13:38:
Mä en halua osallistua hamppumarssiin, mä kyselen informaatiota marssista, joka kannattaa nykyisen lainsäädännön säilyttämistä, jollaisen olen ainakin turussa nähnyt olleen käynnissä joskus aikaisempina vuosina samana päivänä kuin kyseinen hamppumarssi.



ihan mielenkiinnosta, miks sä haluat vastustaa hampun laillistamista? *ding* Mitä pahaa uskot että siitä seuraisi?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karski

Posts: 6,049

#20 • • Karski Pomon kätyri

Mark, 19.4.2005 13:41:
---
mayah, 19.4.2005 13:38:
Mä en halua osallistua hamppumarssiin, mä kyselen informaatiota marssista, joka kannattaa nykyisen lainsäädännön säilyttämistä, jollaisen olen ainakin turussa nähnyt olleen käynnissä joskus aikaisempina vuosina samana päivänä kuin kyseinen hamppumarssi.

---


ihan mielenkiinnosta, miks sä haluat vastustaa hampun laillistamista? *ding* Mitä pahaa uskot että siitä seuraisi?

-M



TOLLE aiheelle on ihan oma topikkinsa sit,
niinku kaikki osapuolet tietääkin varmasti *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.