Yritän tällä hetkellä saada saitin liveksi 1.8. mennessä. Päivitän tietysti tämän threadin kokonaan kun sen aika tulee.
-M
331 posts, 17 pages, 177,714 views
mayah, 2.8.2005 13:42:
Ajatus on varmaan ihan kaunis, mutta koska toteutus on noin järkyttävän ruma, mulla ei oo mitään intressiä tutustua siihen ajatukseen siellä taustalla. Rakentavana mielipiteenäni: Leiska uusiks alusta loppuun ja suunnittelmaan sitä sellainen ihminen, jolla on a) graafista silmää ja b) jonkinlaista kokemusta _tyylikkäiden_ sivustojen tekemisestä.
akir0, 2.8.2005 16:01:
Toivottavasti tämän jälkeen on tiedossa, että kyseinen mainonta on laitonta.
mayah, 2.8.2005 16:06:
---
akir0, 2.8.2005 16:01:
Päätit sitten lähettää mailispämmiä meikäläisen laatikkoon ilman lupia..
Muistaakseni en ole mihinkään rekisteröitynyt ja vaikka olisinkin niin taatusti olen mainonnan kieltänyt.
Toivottavasti tämän jälkeen on tiedossa, että kyseinen mainonta on laitonta.
---
Joo, tätä mäkin jäin vähän miettimään, et miten/mistä/millä perusteella postia on mulle tullu?
MfLI, 2.8.2005 16:16:
Spammaaminen ei ole ollut tarkoitus.
Yhteisöille suunnattu sähköpostimainonta on luvallista, mikäli postiin on selkesäti merkitty linkki listalta poistamiseksi.
Nykyään, kesän 2004 jälkeen yksityisten henkilöiden tietoja saa käyttää vain mainontaan todellakin vain mikäli niihin on annettu lupa. Tämä ei kuitenkaan kata ennen kesän 2004 lainmuutosta kerättyjä tietoja. Näidenkin kohdalla vastaanottajat saavat toki käyttää oikeutensa kieltää mainonta. Omassa tapauksessani se onnistuu posteissa olevista linkeistä. Mikäli mainos on mielestänne asiaton se ei taatusti tule teille uudestaan, kun poistatte itsenne listalta.
-Mika
JussiS, 2.8.2005 16:20:
Mun mielestä on pelottavaa että sä tiedät kaiken tämän, ja siltikin päätit lähettää ryhmäspammia. Tosta laillisuudesta en mee sanomaan mitään, kun en siitä tiedä, mutta moraalisesti kaikki spammaus on kyl niin alhaista toimintaa, etten usko siitä olevan kenellekään mitään apua. Toivottavasti mahdollisimman moni rekisteröi osoitteen spammiksi, niin saat sitten tapella uutta mail-serveriä itsellesi :)
Jää~*, 2.8.2005 16:25:
---
Tämä ei kuitenkaan kata ennen kesän 2004 lainmuutosta kerättyjä tietoja.
-Mika
---
Mistäs sä olet meidän tiedot kerännyt ennen kesän 2004 lainmuutosta,
kun olet tänne rekisteröitynyt 5.8.2004 profiilisi mukaan?
Jos olet kerännyt ne sen jälkeen täältä niin eikö se sit ole laitonta?
Yhteisöille suunnattu sähköpostimainonta on luvallista, mikäli postiin on selkesäti merkitty linkki listalta poistamiseksi.
MfLI, 2.8.2005 16:31:
Helpoimmin asia ratkeaa omallakin kohdallasi kun vaadit listalta poistamista.
Tres, 2.8.2005 16:34:
---
---
Lähde?
Käsittääkseni yhteisölle suunnattu sähköpostimainonta
on tässä tapauksessa luvallista Klubituksen
ylläpitäjille yhteisöä koskevissa asioissa, eli sinä
et kolmantena osapuolena voi hyödyntää yhteisön
jäsenten sähköpostiosoitteita.