Ostan vähän turhankin paljon vaatteita mut mitä halvemmalla selviää niin sitä parempi. Maailman rumin näky on puolityhjä vaatekaappi, vaikka ne siellä olevat vaatteet olisivat kuinka kalliita.
308 posts, 16 pages, 181,493 views
Velh05, 12.4.2005 11:18:
Merkkivaatteet ovat yhtäkuin ylikansalliset korporaatiot.
Merkkivaatteen ostaminen köyhdyttää nälästä kärsiviä vielä enemmän.
Pieni poika esim. Filippiineillä tekemäs mun Puman lenkkareit hintaan 15c/PÄIVÄ.
Syitä on monta lisää..
Oksettaa *taputapu* kyseinen toiminta.
Kirpparit, UFF ja kierrätetyt vaatteet kunniaan.
Näin eliminoin parhaiten (mitä tiedän) sen etteivät vähäsetkään senttiseni mee isokenkäisten ökypomojen kukkaroihin.
A Perfect Circle - Imagine: Imagine all the people sharing all the world. Imagine no possesions, I wonder if you can.
tbo, 1.9.2006 19:29:
Puvut = buu.
Puku saattaa antaa kantajastaan siistin, huolitellun ja skarpin kuvan, mutta se kertoo myös massan mukana kulkemisesta, omien mielipiteiden tukahduttamisesta ja tietynlaisesta henkisestä kastraatiosta.
Puvut = buu.
Ruohonjuuresta löyty kans jotain tennareita, malliston nimi tais olla No Sweat, ja tais siellä jotain hamppukenkiäkin olla, mut onneks en just nyt tarvii uusii tossuja.
Puvut = buu.
Annakins, 15.9.2006 11:45:
Mut mä joudunkin käyttämään pukua töissä. En osaisi ottaa vakavasti henkilöä, joka marssisi tänne ns. hippikledjuissa.
tbo, 19.9.2006 12:05:
---
Annakins, 15.9.2006 11:45:
Mut mä joudunkin käyttämään pukua töissä. En osaisi ottaa vakavasti henkilöä, joka marssisi tänne ns. hippikledjuissa.
---
Treenauksen puutetta :) ja onko pelkästään ne hippikledjut syy disauttaa ihminen kategoriaan "ei-vakavasti otettavat"? Ihmisen sanat, teot ja ruumiinkieli puhuu paljon selkeämpää kieltä kuin kledjut. Koulutus tai taidot näkyy harvemmin t-paidan väreissä.
taas päästään tähän että jos tekee toisista päätelmiä pelkän ulkonäön perusteella, saa tasan sitä mitä tilaa, ja se on ihan vitun oikein. Se tyyppi jota ei oteta vakavasti koska sillä on liian hipin näkönen villapaita päällä voi oikeasti olla maailman paras työntekijä/asiakaspalvelija/frendi/whatever, mut jos se dismissaa vaan sen takia et sen kledjut ei hivele omaa silmää, on ihan vitun oikein et jää ilman sitä mitä sillä ihmisellä on tarjottavana. Silloin se että toisella on "vääränlaiset" kuteet ei todellakaan oo pois siltä kuteiden kantajalta vaan joiltain ihan muilta ihmisiltä.
Cloud, 19.9.2006 12:24:
Toisaalta, jos se jätkä on ihan vitun fiksu ja järkevä ihminen ja tajuaa kaiken siitä duunista. Uskoisin sen tajuavan hivenen busines/etiketti pukeutumistakin. Eikä astuis työhakuihin missään "hippikledjuis". Musta kuitenkin paikassa paikan tavalla, ja jos sitä ei tajuu ei voi olla se "Paras" silloin koska jotain siitä ajattelusta puuttuu. No jaa tiedä siitä sit
tbo, 19.9.2006 12:40:
yleensä kun jengi laittaa sen puvun duuniin mennessään "siks kun pitää" tai "siks kun etiketti vaatii" tai "siks kun joutuu käyttämään pukua duunissa"
ville, 1.9.2006 11:12:
Mulla suurin ongalma on koko: puvuissa 46 ja hoikka, kauluspaidoissa S/37/39/Slim. Käytännössä pukuja on äärettömän vaikea löytää, kauluspaidoissa sama juttu. Nyt kun on vähän salilla käynyt, niin ongelma on entisestään pahentunut... kaulasta kiristää, olkapäät loppuu kesken, mut mahassa 20cm ylimääräistä.... ulkomailta onneksi löytää ja merkkiliikkeistä :)
tbo, 19.9.2006 12:40:
Tekeekö se puku sitä duunia? No miks se on sit pakko olla?
sensuroitu, 12.4.2005 10:07:
Itse suosin hyvin tehtyjä vaatteita, yleensä ne on ne kalliit merkit mutta hyvästä saa maksaa.
Jotain peruskamaa tosin ostan henkkamaukasta kuten t-paita, bokserit ehkä joskus kiireessä kauluspaidan, solmiot on myös hyvää tavaraa hm:ssä.
-Pepe Jeans
-Dolce Gabbana
-Hugo
-Gsus
-J.Lindeberg
siinä pari suosikkia..
...en löytänyt aiheesta topikkia mut voin olla väärässäkin...;)
UzU, 23.4.2005 16:21:
Carhartt & By Bathing Ape <3
1ncarnation, 19.9.2006 16:39:
Tietsä et se maksaa miljoonia :D ?
UzU, 19.9.2006 16:46:
---
1ncarnation, 19.9.2006 16:39:
Tietsä et se maksaa miljoonia :D ?
---
Kerro mulle missä se maksaa miljoonia?
Kyllä design vaatteet maksaa, mutta pysytään nyt sentään jossain kohtuuden rajoissa.
1ncarnation, 19.9.2006 17:08:
-clip-