Vaatemerkit / suositko merkkejä vai ostatko halpahallista?

308 posts, 16 pages, 181,742 views

RuisRuutu

#102 • • RuisRuutu Kiksuleipä
Mun suosikiks on kyl tullu DKNY, harmi vaan et suomesta ei paljoo miesten dk:t löydy...*ding*
#103 • • Edited Iceman Guest
Hugo Boss
AJ
D&G
Jack & Jones

Aurinkolaseista:
RayBan
Hugo Boss

Kengistä:
Ei spessuja, kunhan on kestävät ja mukavat jalassa.
Pavi

#104 • • Pavi
Minkälaisia kokemuksia teillä on Koroshin vaatteista? Onko kuinka kestäviä ja laadukkaita? Kattelin, et vois honestystä tilata pari Koroshin paitaa, mut hinta on sen mukanen, etten niitä viitti tilata, jos ne heti ensimmäisessä pesussa menettää muotonsa. Ja onko koroshilla omaa netti sivua? Googlella en ainakaan löytänyt.
Optik

#105 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mulla on pari koroshin paitaa ja hyvin ovat kestäneet *joo*

Pitäs tosin joskus hommata jotain uutta bilerelettä.. *ding*-a-ling*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

mikey

#106 • • mikey mielenterveys horjuva
eihän sillä merkillä ole väliä kunhan näyttää hyvältä...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

#108 • • x Guest
ma en just tykkaa merkeista vaan kaikista nousevista pikkunimista joita loytyy esim pariisista vaikka muille jakaa

vaavu, 10.11.2005 21:49:
Toiminnan kiihokkeena olivat luonnollisesti Stella McCartneyn suunnittelemat vaatteet, jotka tulivat aamulla myyntiin. Jotain homman ripeydestä kertoo se, että 15 minuuttia ovien avaamisen jälkeen oli mallistoon kuuluneista farkuista jäljellä yksi kappale, sekin kokoa 44.

taallakin oli koko katu tukossa uteliaita jo kahdeksalta aamulla mut maailmanlaajuisesti toi stellan mallisto ei kai myynyt kovin hyvin, taalla niita on vielakin hyllyissa.
ReiNe

#109 • • ReiNe
Mä ostan melko vähän vaatteita.. *ding* Tai mikä on vähän?! saatan kuluttaa 100 euroo neljässä kuukaudessa, tai jtn.. Kangas kauppaan menee enemmän rahaa, mutta sinnekin hyvin harkitusti..

Ostan kun näen jotain yyberi kivaa ja silloin ei oo välii brändeillä. Halpahalli-vaatteet on mulle raaka-ainetta.. *iloinen*

Ainoastaan farkkuihin ja ja ylipäätänsä housuihin kulutan oikeesti rahaa, mut ne yleensä ovatkin käytössä vuosia.. kohta joutuu taas farkkuostoksille kun mun yyberi ihanat dieselin farkut on perseestä niin puhki et kylmä tulee! *iloinen*

--
femalejunglist

infiniz

#110 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Huonoin puku mitä mulla ikinä on ollut on ollu Hugo Boss, no sain onneksi reklamoitua ja rahat takaisin ko. lumpuista. Arkivaatteista Carharttin vaatteet on hinta-laatusuhteeltaan osoittautunut ihan hyviksi. Kestää kovempaakin käyttöä ja pesua ja säilyttää värit ja muodon. Dickies ja Caterpillar samaa tasoa, olematta kuitenkaan mitään übertrendikekkulikamaa tai aivan liian kallista.
samim

#111 • • samim
mä kun en miehenä paljon vaatteita omista niin haluan et ne vaatteet mitä kaapista löytyy tuntuu sit kans mukavilta päällä ja olen valmis maksamaan siitä. harvoin ostan vaatteita esim hommelista ym. koska sieltä ei tahdo löytyä mun kropalle sopivia vaatteita.

suosikki vaatemerkkejä ovat: Better Bodies ja Peak
tomii

#112 • • tomii kallion herttua
Ei voisi kyl vaatemerkit vähempää kiinnostaa. Oon varmaan 70% housuistani poistanut kaikkien "trenditietoisten" parjaamasta H&M:stä. Mitä noista turhan suuria makselemaan, kun menee hetkessä kumminkin ihan räkäkuosiin. *hymy* Ja esim. paitojen kanssa teen nykyään mielellään niin, että ostelen tyhjiä paitoja ja painan niihin itse kuvat. Eipä ole sitten jokaisella vastaantulevalla teinillä samanlaista paitaa. *vink* Kulutan opiskelijabudjettini melkeinpä ennemmin levyihin, ruokaan, juomaan, bileisiin, opiskeluun ja harrastuksiin. *joo*

"Rumat ne vaatteilla koreilee", kuten vanha kansa tapaa sanoa. *hih* Mutta joo kuten muissakin asioissa: kukin omalla tyylillään.

--
reivaan kunnes kuolen

vaavu

#113 • • vaavu vara-vana

petraxx, 1.3.2006 13:48:
taallakin oli koko katu tukossa uteliaita jo kahdeksalta aamulla mut maailmanlaajuisesti toi stellan mallisto ei kai myynyt kovin hyvin, taalla niita on vielakin hyllyissa.

Jep, mä luulen että siinä on syntynyt sellainen ihme joukkohysteria, mutta sitten vaatteita on palautettu jälkikäteen hiljaisuudessa. Mäkin olen myöhemmin nähnyt henkkamaukan liikkeissä noita Stellan vaatteita roikkumassa. Ehkä Stellan tyyli on vaan liian kummallinen, koska olihan ne vaatteiden mittasuhteet aika mielenkiintoisia.

Omat ostamani vaatteet on kyllä tulleet suht hyvään käyttöön, varsinkin siitä villa-silkki -neulepuserosta tuli ihan lemppari.
Jago

#114 • • Edited Jago un-trained monkee
on mulla pari merkkiä, mitkä vaatteissa EI saa näkyä.
jos vaatteessa lukee suurella jonkun halpishallin nimi tai jos siinä on adidaksen tai niken kaltasten merkkien logot oikeen isolla, ni sitten ei kiitos..

mielellään ei näkyis muutenkaan merkkien nimet ellei oo luksusta, mutta kun ei luksusta viitti ostaa ni mieluummin ei siis mitään liian näkyvää..(poikkeus alkkarit, joissa pitää näkyy selkeesti merkki*lmao*)

tosin nyt pitäis hankkiutuu eroon noista epämukavista farkuista(koska pukeutumistyyli on muuttunut).. niitä on sekä halpahalli että tiiseli malleina, mutta ei oikee tiiä mihin niitä lähtis myymään..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

#115 • • asdf
Rahatilanteen salliessa tietty ostan laadukkaampaa, ja yleensä juuri nää "merkkituotteet" ovat laadukkaampia kuin halpahallien. Ei mulla mitään pakkomiellettä oo merkkien perään (yleensä sitä tulee kuitenkin halvempaa ostettua), mutta niitä merkkituotteita voi ajatella melkein investointina: ne kestää luultavasti pidempään kuin Hennesin vastaavat. Poikkeuksiakin toki löytyy *piis*
Fyrisch

#116 • • Fyrisch
kaikkee seksin :
D

Mut eniten kyl laadukkaampii vaatteit
René Patrick

#117 • • René Patrick

Zenni, 31.8.2006 15:02:
Ei mulla mitään pakkomiellettä oo merkkien perään (yleensä sitä tulee kuitenkin halvempaa ostettua), mutta niitä merkkituotteita voi ajatella melkein investointina: ne kestää luultavasti pidempään kuin Hennesin vastaavat. Poikkeuksiakin toki löytyy *piis*

Köyhällä ei ole varaa ostaa paskaa...laadusta joutuu usein maksamaan *hymy*
pirpeli

#118 • • pirpeli
Ostasin enemmän merkkituotteita, jos ois rahaa..Mutta tykkään Roxysta, Volcomista, Nolitasta,WESCistä...Sellanen rennonletkee kai kuvailee mun tyyliä(ja joidenkin mielestä ehkä ikääni sopimatonkin voisi olla se sana), mutta mukavat vaatteet saa olla minkä merkkisiä tahansa.

Kenkiä haluisin ostaa enemmän, ja laadukkaampia, mutta...rahat ei riitä. Vaikka kestäshän ne sitte paremmin kuin nää Dinskon 16euron läpykät...Paitsi nyt jalassa Y-Kikin ihanat (ja kalliit..) flip-flopit<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

larzizi

#119 • • larzizi
Eipä ole oikeastaan koskaan kiinnostanut mitä merkkiä puen ylleni. Kunhan se miellyttää niin silmää, kroppaa kuin kukkaroakin. Useimmiten tulee ostettua monien ihmisten mielestä tosi halpoja vaatteita ja aina kaikki ihmetteleekin, että miten oikein teen semmoisia löytöjä. Kyllä varmasti tulisi useamminkin ostettua "kalliita" (omasta mielestäni kohtuu kalliita) vaatteita, jos käivisin aina kaikki uutuus vaatteet läpi. Kyllä alevaatteet kannattaa ^^ Nyt on tosin tullut osteltua vähän kalliimpia vaatteita kun yleensä, kun tuota rahaa nyt on. Nyt täytyy taas alkaa säästämään..

Eikä kyllä pahemmin hetkauta, jos joku kaveri kehuu, että ostinpa sen ja sen merkkiset housut tai paidan jne. Lähinnä ihmettelen, että miten jollain voi olla varaa sellaiseen tai että miten joku voi maksaa housuista yli satasen *whaat* Esimerkiksi kun yksi tuttu kehui maksaneensa vyöstä yli 20 e.. Tuolla hinnalla saisin jo yhdet housut ja paidan, jos tuuri käy *ding*

Totta kai useimmiten nuo merkkivaatteet ja samalla kalliimmat vaatteet kestää (ainakin toivottavasti *hmph*) kauemmin ja niitä ei välttämättä tarvitse ostaa niin usein..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

#120 • • niomic Guest

Jago, 31.8.2006 10:45:
on mulla pari merkkiä, mitkä vaatteissa EI saa näkyä.
jos vaatteessa lukee suurella jonkun halpishallin nimi tai jos siinä on adidaksen tai niken kaltasten merkkien logot oikeen isolla, ni sitten ei kiitos..

mielellään ei näkyis muutenkaan merkkien nimet ellei oo luksusta, mutta kun ei luksusta viitti ostaa ni mieluummin ei siis mitään liian näkyvää..(poikkeus alkkarit, joissa pitää näkyy selkeesti merkki*lmao*)

Itse taas koen, että juuri korkeamman tason (vaikka luksus) vaatteissa ei juuri saisi näkyä muutakuin esim. takin povitaskun sisällä tjsp mitään logoja tai vastaavia. Toi tuntuu jotenkin vähän samanlaiselta paskalta ku et jos oot hankkinu hikiseen sun bränikän AMG Mersun, ni pakko muka pitää se logo siinä et muutki näkee, kun taas useat ottavat tarkoituksella nuo merkinnät pois. Ne eivät sovi sen tason tavaroihin, vaan ovat rahvaan pragmaattisia ja muutenkin tönkköjä.

Halvemmat ja peruslaatuiset kamat saaki sit olla miten sattuu, eri vaatteisiin sopii logot eri tavalla.