308 posts, 16 pages, 181,498 views
Tapi, 24.11.2008 19:05:
---
Monet suuret tavaratalot tarjoavat pukeutumisneuvontaa. Ite en tunne ketään joka ois moista testannut, mutta luulisin ammatilaisten kohtaavan aikuistumisen kynnyksellä olevia nuoria naisia päivittäin, joten vinkkejä luulisi löytyvän.
Täti-lookia odotellessa...
josbe, 26.11.2008 15:22:
---
Tapi, 24.11.2008 19:05:
---
Monet suuret tavaratalot tarjoavat pukeutumisneuvontaa. Ite en tunne ketään joka ois moista testannut, mutta luulisin ammatilaisten kohtaavan aikuistumisen kynnyksellä olevia nuoria naisia päivittäin, joten vinkkejä luulisi löytyvän.
Täti-lookia odotellessa...
---
Miten saitkin tän kaiken kuulostamaan niin kauheelta??!! *Nauru*
Mä tunnen yhden duunikaverin, joka on moista testannut, ja hän on nimenomaan aivan liian mammamaisesti ja mustasti pukeutuva tyyppi. Siitä tai jostain muusta on itelle jäänyt sellainen kuva, että vain mielikuvituksettomat hiirulaiset käy pukeutumisneuvojalla... :D
Se täytyy kyllä myöntää, että hetken aikaa sen jälkeen, kun duunikaveri oli tämän tehnyt, hän pukeutuikin ihan siedettävästi.
josbe, 26.11.2008 15:22:
Miten saitkin tän kaiken kuulostamaan niin kauheelta??!! *Nauru*
remotion, 26.11.2008 16:26:
pukeutumisneuvonta kuulostaa jotenkin todella neuvostoliittolaiselle, ei sikäli että sitä jotkut kyllä kaipaisi mutta silti... :D
tbo, 29.11.2008 15:52:
---
pukeutumisneuvonta kuulostaa jotenkin todella neuvostoliittolaiselle, ei sikäli että sitä jotkut kyllä kaipaisi mutta silti... :D
---
Enemmänkin uuasvuttomuuden täydelliseltä kristallisoitumiselta: "aikuinen ihminen tarvii neuvoja mitä kledjuja laittaa päälleen"
Enemmänkin uuasvuttomuuden täydelliseltä kristallisoitumiselta: "aikuinen ihminen tarvii neuvoja mitä kledjuja laittaa päälleen"
MissKoo, 29.11.2008 17:33:
Henkkamaukan tarjonnan laatu on täyttä skeidaa.. kerran kun peset jonkun paidan, niin se oli sit siinä. Harmillisesti sieltä tulee silti ostettua, kun on niin halpaa
Jos ei ois rahasta kiinni, ostaisin aina vaan jotain tosi laadukkaita vaatteita, jotka kestää pitkän aikaa.
remotion, 29.11.2008 17:01:
---
---
---
---
totta, tapi sanoi että terve itsetunto tuollaiset kestää. Itse olen sitä mieltä että terve itsetunto kestää myös oman itsensä tekemät kriittiset havainnot.
Metz^^, 30.11.2008 18:45:
---
MissKoo, 29.11.2008 17:33:
Henkkamaukan tarjonnan laatu on täyttä skeidaa.. kerran kun peset jonkun paidan, niin se oli sit siinä. Harmillisesti sieltä tulee silti ostettua, kun on niin halpaa
Jos ei ois rahasta kiinni, ostaisin aina vaan jotain tosi laadukkaita vaatteita, jotka kestää pitkän aikaa.
---
Mitäpä jos opetelee pesemään? ;> Itsellä useita henkan perus paitoja yms jotka en kestänyt varsinkin pesut hyvin mutta muussa käytössä ei välttämättä niin hyvin <: mm. valkoinen V kaula-aukkoinen t-paita ratkesi alhaalta reunassa kun kynsi painoi siihen vähän liikaa vetäistessäni sitä alas O.o
Alley Cat, 29.11.2008 15:49:
Mutta niinhän sitä sanotaa, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.
Vexe, 7.12.2008 13:14:
Itse on tullut ostettua Espritin vaatteita runsaasti. Laadullisesti olen saanut aina hyvää tavaraa.
Olen käyttänyt Lahden Sokoksen pukeutumisneuvojan palveluita useasti.
Gleba, 7.12.2008 17:06:
Mitä se maksaa?