http://www.mikseri.net/artistit/?id=42452
Bändibiisit löytyy täältä http://www.mikseri.net/artistit/?id=41527
20 posts, 1 page, 5,496 views
Jahman, 6.4.2005 18:37:
Siis sä tarkotat noita pisteitä lauseiden lopussa?No mitä niillä nyt on väliä???Eihän ne nyt kenenkään elämää pilaa?Se on mun tyyli kirjoittaa?Se ei tule muuttumaan.........?
Kai nyt musiikissa saa kokeilla jotain muutakin ku aina sitä samaa?Mun mielestä on hyvä juttu kokeilla muitakin instrumentteja ku aina niitä suhinoita ja sihinöitä,klassisista soittimistahan trancemelodiat ynnä muut on lähteny anyway?
onko se nyt niin hirveää jos biisin luokitus on jotain muuta kuin sen"pitäisi"olla
Johnzo, 17.4.2005 17:10:
helvetillisen yksitoikkoinen(johtuneeko siitä että tottunu száhalaan?) jää vähän juunnaamaan paikalleen rumpujen osalta. melodiasyna on käsittämättömän überpaska omasta mielestäni.
tää on mun mielipide (älä ota sitä vakavasti)
helvetillisen yksitoikkoinen(johtuneeko siitä että tottunu száhalaan?) jää vähän juunnaamaan paikalleen rumpujen osalta. melodiasyna on käsittämättömän überpaska omasta mielestäni.
migizz, 17.4.2005 18:12:
Siitä melodiasta, kuvittelin miltä se kuulostais skitalla sahattuna. Eli toimii varmaa särkijän läpi ajettuna hyvin. Tässä voi kokeilla samaa et yrittäis saada ton pehmosen synasaundin vähän repivämmäks ja vielä efektointii / filtterointii mukaan tekemään siitä vielä mielenkiintoisemman!
Taustalla oli mukavan kuuloisia saundeja tuomassa tunnelmaa biisiin. Rumpuja voisi kokeilla monipuolistaa. Clappi on liian hento tämmöiseen "raskaaseen musiikkiin".
Joo ja ne spiikit oli liian kapean kuuloiset. Enemmän ponnetta niihin ja reverbbiä...
Hyvä biisi tästä tulee kun viilaa vaan saundeja!
Astaroth, 17.4.2005 17:29:
---
---
Mutta mielipiteensä voi varmaan ilmaista vähän fiksummin, kuin tokaisemalla "käsittämättömän überpaska"?