936 posts, 47 pages, 371,224 views
vaavu, 11.10.2006 12:07:
---
Kirsikka, 11.10.2006 09:55:
Mua kiinnostais yhdet kengät, mutta enpä tiedä onko niitä enää jäljellä siinä vaiheessa kun pääsisin raahautumaan paikalle.
---
Jos kyseiset kengät ovat ne Ten Pointsin mustat saappaat, kannattaa henkisesti varautua, että niitä ei iltapäivällä enää ole. Ainakin Tapiolassa noin 8:45 aamulla olivat jo kaikki koon 38 saappaat loppu.
---
Jone, 11.10.2006 21:01:
---
dawn, 11.10.2006 20:56:
Huomenna on tarjouksessa hyvä EF:n objektiivi, mitä aion mennä jonottamaan jo ennen kahdeksaa. EF 28-135mm IS USM
---
Mihin hintaan toi on tuolta lähdössä?
Twist, 11.10.2006 21:56:
479
Jone, 11.10.2006 22:01:
---
Twist, 11.10.2006 21:56:
479
---
Arvelinkin "alen" olevan suht bluffia. Joo, onhan toi varmaan halvempi kuin Stockkalla normaalisti, mutta edelleen halvemmalla saatavilla muualta.
Arvelinkin "alen" olevan suht bluffia. Joo, onhan toi varmaan halvempi kuin Stockkalla normaalisti, mutta edelleen halvemmalla saatavilla muualta.
...ja kun kuitenkin kysytään "esimerkiksi mistä muka", niin nappasin ensimmäisenä hinnan AC Fotosta Saksasta. 449e ja parissa päivässä Suomessa.
ville, 12.10.2006 09:45:
Niin... sitten kysytään onko AC fotossa hyllyssä ja vastaus voi olla mitä vaan. Sitten maksellaan luottokortilla ja toivotaan että tavara tulisi ajoissa. Hyvällä tuurilla tavara tulee nopeasti parissa päivässä, huonommalla kestää viikolla. Kuluja ehkä 20-50e. Tavaran hinta voi olla muutaman euron vähemmän kuin Suomesta, mutta toisaalta toimituskuluista riippuen myös muutaman euron enemmän.
Mä melkein veikkaisin, että tota halvemmalla tota linssiä ei saa mistään Suomesta mukaansa. Tällöin mä en sanoisi, että tarjous on bluffi....
Jone, 12.10.2006 09:51:
---
ville, 12.10.2006 09:45:
Niin... sitten kysytään onko AC fotossa hyllyssä ja vastaus voi olla mitä vaan. Sitten maksellaan luottokortilla ja toivotaan että tavara tulisi ajoissa. Hyvällä tuurilla tavara tulee nopeasti parissa päivässä, huonommalla kestää viikolla. Kuluja ehkä 20-50e. Tavaran hinta voi olla muutaman euron vähemmän kuin Suomesta, mutta toisaalta toimituskuluista riippuen myös muutaman euron enemmän.
Mä melkein veikkaisin, että tota halvemmalla tota linssiä ei saa mistään Suomesta mukaansa. Tällöin mä en sanoisi, että tarjous on bluffi....
---
Sulla on käsittämätön tapa spekuloida tällaisilla asioilla ja esittää väitteitä; "onko hyllyssä", "maksellaan luottokortilla", "toivotaan että tulisi ajoissa", "hyvällä tuurilla", "kuluja ehkä 20-50e" ja "tavaran hinta voi olla, mutta toisaalta."
Voisitko sanoa pohjautuuko yksikään noista asioista faktaan vai fiilisteletkö nyt ihan pelkkää mutua? Oletko tilannut tuolta mitään koskaan?
Jone, 12.10.2006 09:51:
Voisitko sanoa pohjautuuko yksikään noista asioista faktaan vai fiilisteletkö nyt ihan pelkkää mutua? Oletko tilannut tuolta mitään koskaan?
laite, 12.10.2006 10:12:
Epäilen, että ei.
UPS:n rahtiennakolla kamat tulee 30e:llä reilussa 24h:ssa Saksasta ja paketti voidaan maksaa kuriirille käteisellä. Kuriirifima vielä toimittaa kamat haluttuun aikaan haluttuun osoitteeseen, joten postiinkaan ei tarvitse vaivautua. Paskaa palvelua sanon minä ja lyön pääni merbaukenkäteline.jpg:n.
Jone, 12.10.2006 10:23:
Jeps, kyllä täytyy sanoa et jos vaihtoehdot ovat...
A) Tuotteen saaminen varmasti samaan "alehintaan" kotiovelle toimitettuna haluttuna ajankohtana ja käteisellä toimituksen yhteydessä maksaen
ja
B) Tuotteen epävarma saaminen sen jälkeen kun on ensin venaillut Stockkan nurkalla vesisateessa tuntikausia ja joutunut tekemisiin töykeiden ostohuumaisten ihmismassojen kanssa
...niin luonnollisesti kuka tahansa järkevä ihminen valitsee vaihtoehdon B. Se vaan on kivaa kun on ikävää.
...ja kun kuitenkin kysytään "esimerkiksi mistä muka", niin nappasin ensimmäisenä hinnan AC Fotosta Saksasta. 449e ja parissa päivässä Suomessa.
embie, 12.10.2006 11:36:
Mä en kyl sanois, et Stockalla ei ole yhtään ruuhkaa klo 8:01 aamulla, ainakin kaveri jäi ilman läppäriä keskiviikkona, vaikka oli ihan ajoissa liikenteessä...
Zapa, 12.10.2006 12:47:
Jep sama homma kävi mulla. En itse ikinä mene Hulluille Päiville katsomaan sitä hysteriaa ja ihmisten muuttumista aivottomiksi apinoiksi muutaman euron tähden. Eilen kuitenkin ajattelin jelpata kaveria ja käydä sen puolesta ostamassa se läppäri. Olin klo 7:55 Stockan edessä ja ihmisiä oli liikenteessä kuin joku maailmanloppu olisi tullut. Ovet aukeaa klo 8 ja alkaa hirveä ryysis & tunkeaminen. Pääsin alakertaan elektroniikka-osastolle ja ihmiset tönii & huutaa toisilleen, aivan järjetöntä puuhaa. Yllättäen kannettavia oli varmaan myynnissä 20-30 kpl ja ilmanhan sitä jäin (kaveri jäi),
Tuo kokemus vaan vahvisti sitä mielikuvaa joka mulla oli ollut koko HP:sta: ihmiset sekoaa kun ne luulee osasta tuotteita, että nyt saa "halvalla". Olihan tuo laptop-tarjous edullinen, mutta näin ei varmaan ole suurimmasta osasta tuotteita. Ja pointtihan on se, että Stockmann saa tuolla HP-taktiikalla talon täyteen jengiä jotka ostaa mitä vaan eteen tulee koska nyt saa "halvalla", muahaha.
ville, 12.10.2006 16:06:
IMO tyhmintä mitä hp voi tehdä on mennä mestoille klo 16-20 haahuilemaan ja ihmettelemään mitä stockalta löytyisi. Tohon aikaan ryysis on niin paha, että rauhallisellakin tyypillä palaa käämit aika äkäseen....