dixoff, 5.10.2006 18:19:
Just viime viikolla tuli käytyä Blue1:llä Tukholmassa, ja settiin kuului sämpylä + tee tai kahvi. Saman firman kyydissä kävin keväällä Hampurissa, ja siellä ei saanut ilmaiseksi mitään. Rahalla sitten sai sitä normaalia lentsikkatarjoilua. Muuten ei kyllä valittamista Blue1:stä, hyvin se on joka kerta perille kuskannut.
Sul o käyny säkä, mä oon katellu liian monta kertaa kun B1 on perunut lentojaan/ne ovat olleet kohtuuttoman paljon myöhässä..
Systerin kaa mentii Hampurii pari vkoa takaperin Finskil, saatiin ihan kunnon ateriat ja kone oli ajallaan. Mikä parasta, lento oli aikaisin aamulla, eli oltiin jo ysiltä Saksassa. Takasin tultiin iltakoneella. B1:llä kolme euroo kalliimmalla lipun hinnalla oltaisiin oltu illalla kasin jälkee peril ja lähetty aamukoneella pois.
Kaippa se on si makuasioita, mä tahdon reissuun lähtiessäni vaan enemmän vastinetta rahoilleni.
Huomista odotan sitten innolla, jos se läpyskä kolahtaa luukusta alas. Toivottavasti löytyisi taas astioita edullisesti. Lentoihin ei tarvitse tälläkään kertaa käydä käsiksi.. Ruokaakin taidan hakea taas varastoihin. Sen näkee sitten
). Ja IMHO AirBerlin on "enemmän" halpisyhtiö kuin Blue1 (joka on kai sanonutkin ettei laske itseään suoranaisesti halpalentoyhtiöihin).