Tuskin olisin.. En todnäk jaksas omia mielialanvaihteluja ja kummallisia päähänpistoja, hyvänä esimerkkinä aamuyöllä tehty järjestyksen muutos. Kyllähän se yöllä näytti hyvältä, mut aamulla oli palattava takas vanhaan.Ja tämä siis ihan selvinpäin.
En myöskään ehkä jaksais jatkuvaa meteliä jota pidän.. Musiikki pauhaa, tv pölisee ja minä juoruun puhelimessa..Siivous ei olis ongelma,kukaan muu ei saa siivota mun asunnossa!
mun kummalliset tavat ei ehkä miellyttäis, ihan sama mitä kello on, minä teen mitä mieleen tulee. Yritän tietysti olla hiljaa mut en ehkä jaksais kattoa yöllisen heräämisen aiheuttamaa himoa siivota vaatekkaappi..
Kun tarkemmin ajattelee, niin en taitais olla hyvä kämppis kenellekkään *iihhih*
En myöskään ehkä jaksais jatkuvaa meteliä jota pidän.. Musiikki pauhaa, tv pölisee ja minä juoruun puhelimessa..Siivous ei olis ongelma,kukaan muu ei saa siivota mun asunnossa!
mun kummalliset tavat ei ehkä miellyttäis, ihan sama mitä kello on, minä teen mitä mieleen tulee. Yritän tietysti olla hiljaa mut en ehkä jaksais kattoa yöllisen heräämisen aiheuttamaa himoa siivota vaatekkaappi..
Kun tarkemmin ajattelee, niin en taitais olla hyvä kämppis kenellekkään *iihhih*
Musiikkia ei tule koskaan kuunneltua muutenkaan lujalla enkä pidä itse edes mitään meteliä. Olen aikamoinen siivoushullu mutta tunnustan kyllä et on kerran viikossa semmonen päivä et ne tiskit saattaa siihen jäädä. Ainakin aikasemmesta kämppiskokemuksesta voin sanoa että olin mä siinä se parempi osapuoli. Tiskasin usein jopa kämppiksen tiskit, kun se ite ei saanu mitään aikaseks ja imuroin.
Ja melkeen kaikki jotka ovat olleet mun luona käymässä kylässä tai asumassa,niin niillä on mennyt hermo mun ainiaiseen ja jatkuvaan siivoomiseen..Mulla on varmaan pahasti päässä niin sanotusti vikaa..*SIIVOUSHULLU*