60 posts, 3 pages, 15,201 views
Kaksi nipottajaa samassa kämpässä olisi jo täystuho meininkii. Siivottua tulisi, ruokana ei olisi mitään valmisruokia, sisustus olisi tuplasti synkempää, musiikki soisi niin kovaa että ei kuule seuraavaan viikkoon yhtään mitään, kumpikin huutaisi toisilleen jos tavarat on väärillä paikoilla, molemmat olisi selvinpäin almost aina, jne.
Itse olen tottunut antamaan muille paljon omaa tilaa ja yksityisyyttä, ja odotan heiltä samaa - eli tässä ainakin tulisi hyvä mätsi. En ole kovin siivousintoinen (enkä aina jaksa muita jotka ovat), mutta kun kerran alkaa siivoamaan niin se tulee sitten tehtyä kunnolla (ja oletan että tämä kämppis olisi samanlainen, varsinkin jos on sovittu vaikkapa kuukausittainen siivouspäivä). 
alek száhala, 1.4.2005 00:22:
Pierujuttuja, räkäjuttuja ja polkkaa.
viimeksi näin yhtäkkiä oon alkanut nauramaan joskus kun luki dj iposta juttua :P
jotkut piirteet itessä on niin ärsyttäviä jo omastakin mielestä että sellasta ei jaksais jos olis vielä toinen samanlainen tässä kämpässä.

Ja muut vois olla kauhuissaan kun kaksi bimboa hengais ja juoksis joka paikassa yhdessä, tutut eivät innostuisi välttämättä
Joo mutta voisin itseni kanssa asua!!!
Mie oon sen verran erakko että hermot vaan menis... Joskus tunnun riitaantuvan pelkästään ihtenikin/peilikuvan kanssa ("Vittuakos siinä irvistelet?!?!"
)
Mutta kyllä niitä samanlaisia piirteitä saa kuitenkin olla enemmän kuin 50%!