Joo en kuuntele Kwania enkä pahemmin mitää tän tyylistäkään musiikkia mut tos 4:50 kohdan jälkeen ku lähti toi komppi soimaa ton laulun päälle niin tuli kyllä hyvä fiilis ja alko jalka heiluu jotenkii pakonomasesti..? Miten toi break-komppi kuulostaaki näin hyvältä..
Mulle tuli aikoinaan kun tuota komppia tein, niin todellinen musaorgasmi, kun löin voksut mutesta soimaan ton biitin päälle =)
Sanoit kyllä ettet aio muuttaa biisiä mutta noi alun tom tom rumpu sooloilut kuulosti jotenkii liian "aidoilta" toimiakseen mulle.. Muuten mukavaa saundia.
Juu en aio. Biisi on jo sen "hekumansa" elänyt enkö enää niihin koske sen jälkeen. Ne on taltioinut sen hetkisen fiiliksen (tai sen ajan jolloin sitä on tehty) eikä sitä saa enää takas. "Aidolta" se kuullosti siksi, että kyseessä on oikeat rummut =) Sen tomituksen on inspiroinut Krupa, josta juttelin työkaverin kanssa samana aamuna kun tätä biisiä aloin tekee. Se vain jotenki jäi mun alitajuntaan.
(Niille jotka eivät tiedä ketä Krupa on, niin hakemaan netistä infoa...)
Kivan kuuloinen. Täs on niinq vivahteita psykestä ja dnb:sta. Ja tällast mukavan letkeetä meininkii
En ole koskaan ollut "yhden genren kesälapsi". Sen kulee mun tuotoksista selvästi. Sen voit sitten itse päätellä kun raitoja ilmestyy tänne ememmän. Ideana olis julkistaa näitä mun remixejä pois pölyttymästä tuolta mun musa-luuranko-vaatekaapin-hyllyltä.